34. Please

914 44 1
                                    

Harry POV

Zauważyłem, że moja Rose coraz bardziej zaprzyjaźnia się z Zayn'em. Wkurza mnie to już mega. Zazdrość od środka mnie zabija, jednak staram się to ukrywać.

Myślałem, że jak zacznę ją ignorować tak jak ona mnie to zacznie tęsknić za naszymi rozmowami nocnymi kiedy potajemnie wchodziłem do jej domu, aby ciocia nic nie widziała. Jednak ona bardzo dobrze bawi się z Zayn'em. Wczoraj byli w kasynie, a dzisiaj mają iść na rollercoster. Wiem, że on się boi, ale dla niej postara się jakoś wytrzymać.

W końcu nie wytrzymałem i go uderzyłem.

-Co ci jest kurwa? - Krzyknął, gdy szedł, a ja złapałem go za ramię i popchnąłem.

-Dlaczego mi to robisz? Nie wiesz, że kocham Rose?

- Jak tak kochasz to nie zauważyłeś, że ona boi się chłopaków?

-Wiem o tym Zayn, ale co to ma do tego, że mnie ignoruje a ciebie nie?

-To ja ją uczę jak z tym może funkcjonować, bo ty na to nie wpadłeś.

O tym nie pomyślałem. Ona to robi dla mnie? Ale przecież powiedziała, że jest gotowa ze mną współżyć. Po tym jak pojawił się jej ojciec wszystko się zepsuło.

Po przeprosinach Malik mi wybaczył.

Jednak nie dawało mi spokoju jak on może jej pomagać. Na pewno nie robią.... Nieee, ona ma zasady... Chyba.

Kurwa. Nie jestem taki pewien teraz. Postawiłem go śledzić, gdy po odczytaniu dziwnego SMS'a wyszedł z wspólnej próby. Po kilku minutach ja też poszedłem niby do mojej matki. Nie byłem u niej jeszcze, ale chłopaki o tym nie wiedzą. Ten wyjazd miał być dla Rose czasem spokoju, a my mieliśmy pracować, bo menadżer nie pozwala nam na wakacje. Jest on świetnym facetem, ale czasem przesadza. Gdy gdzieś wyjeżdżamy zawsze znajduje nam jakieś wywiady lub koncerty dla promocji.

Ale dzięki jego zawziętości każdy z nas ma aktualne informacje gdzie każdy się znajduje przez GPS, czasem o tym zapominam, widocznie Zayn tez, bo jechał wprost do hotelu, a później do jej pokoju. Mówiłem mu, aby mnie informował gdy coś się stanie, jednak tym razem nic nie zrobił.

Wchodząc na jej piętro usłyszałem muzykę. Zayn śpiewa,a po chwili słyszę jej anielski głos.

Otworzyłem drzwi, a Zayn tuli Rose.

W ręce trzyma pistolet....

############

Na podstawie scenariusza Alex.

Steal My Girl (własne) H.S.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz