10. MOMENTS

1.6K 61 3
                                    

Treści przeznaczone dla osób o mocnych nerwach . tylko ostrzeżenie , żebyście nie byli zszokowani .

Rose POV

Od razu widać ,że to gwiazdy . Szególnie Liam , który zachowuje się wobec mnie okropnie . Ale ja już przyzwyczaiłam sie do takeigo traktowania .

Widzę , że ciągle się na mnie patrzą , ale staram sie to ignorować . Nienawidzę facetów.Każdy myśli tylko o tym , aby przelecieć jakąś panienke . Zwłaszcza mój ojciec , który codziennie od kiedy skończyłam 12 lat wchodził mi do łózka .Jego dłonie na moim ciele ... za każdym razem , gdy sobie to przypominam chcę mi się wymiotować .

To strasznę ,że włąsny ojciec mógł zrobić cos takiego . Moja matka mu nie wystarczała , więc od kiedy zaczełam miesiączkować robił to ze mna . Pierwszy raz nie wiedzialam co on chce zrobić . Wszedł w nocy do mojego pokoju i zamknął drzwi .Tego samego dnia pokłócił się z mamą.Na początku mnie przytulił, a ja wtedy poczułam coś twardego pod jego brzuchem .

-Tatusiu co to ? - zapytałam , bojąc sie ,bo tata coraz mocniej na mnie napierał.

-To dzięki temu jesteś na świecie .A teraz sprawi ci to przyjemność. Położ sie na pleckach kochanie - powiedział , a ja tak zrobiłam.

Jednym ruchem ściągnął ze mnie piżamkę .Sam po chwili się rozebrał.

Na początku był delikatny , ale gdy wszedł całą długością poczułam straszny ból .Krzyjknełam , a wtedy tata przycisnął moją głowę do poduszki .

- Kochanie bądż cichutko , bo mamusię obudzisz , a nie chcesz kary prawda -powiedział to i mocno ścisnął moje dopiero rosnące sutki .

- Ale tatusiu to boli . Czemu mi to robisz ?- powiedziałam to płacząc głosno , gdy po plecach spłyneła dziwna maź.

- Jesteś nikim tak jak twoja matka .Zapamiętaj to . Będę do ciebie przychodził codzinnie . Idż umyj plecki , bo może nad ranem też przyjdę i bedę chciał znowu się na nie spuścić .

Wtedy tego wszystkiego nie rozumiałam . To było straszne . Przychodził codziennie przez 7 lat , a gdy mówiłam to mamie, to ona tylko szła do łazienki płakać . Nigdy nie pocieszyła mnie . Nigdy od niego nie chciała uciec . Kochała go , a on mnie molestował . Słyszała to każdej nocy , ale nigdy nie weszła i nie kazała mu przestać .A ja nigdy nie potrafiłam zwrócić sie do kogoś o pomoc . Tata miał racje jestem nikim .

#############

-Bella

Steal My Girl (własne) H.S.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz