15. Kiss you

1.6K 55 1
                                    

Rose POV

Po dotarciu na miejsce razem z chłopakami zauważyłam jak Niall ciągle patrzy na Clarisie. To słodkie. Jednak to ona prowadziła, wiec bałam się, żebyśmy nie trafili na Drzewo. Jednak dotarliśmy cali i zdrowi.

Harry ciągle patrzył na mnie czekając tylko na to kiedy się zalamie lub zwariuje,  a on okaże się królewiczem i mnie pocieszy

Jednak ja wiem jak sobie radzić w życiu. Nie załamie się. Mama by tego nie chciała.

Po pójściu na recepcję, pielęgniarka podała mi dokumenty i udałam się z Harrym za nią w celu załatwienia czegoś jeszcze.

Wracając zobaczyliśmy calujacych się Niall'a i Clarisę.

-Stary nie wsadzaj całego języka - powiedział Zayn,który też ich zobaczył ukrywających się za parawanem. -Mieliście iść tylko do łazienki.

Patrzyłam na ich uśmiechając się. Jestem ciekawa czy moi rodzice też tak wyglądali kiedyś. Widzę błysk w ich oczach. No i wybrzuszenie w spodniach Niall'a.

Clarisa była bardzo zawstydzona cała sytuacja i próbowała zakryć Niall'a własnym ciałem opierając się pupą o jego krocze co spowodowało głośne westchnienie chłopaka. Powinnam mieć żałobę,jednak nie potrafię w takiej sytuacji i wybucham śmiechem. Chłopaki idą w moje ślady. Clarisa jest bardziej czerwona. Po chwili gdy wsiadamy do auta mam już kamienną twarz. Na ulicy stoi ponad 10 fotoreporterów i robią nam zdjęcia.Zayn przeklina i chowa się pod swój fullcapa. Harry próbuje mnie zasłonić,co nie zostaje niezauważone przez dziennikarzy i robią nam wspólne zdjęcia.

Wyruszamy z piskiem opon. Każdy stracił humor. Gdy nadal będę z nimi utrzymywać stosunki przyjacielskie to będą oni ciągle na pierwszych stronach gazet. Ale widać po ich minie, że im to się nie podoba.

Podczas drogi nikt się nie odzywa.
40 minut później

Gdy skończyłam odkurzać zrobiłam sobie herbatę. W kuchni siedział Harry i przeglądał coś w internecie.

- Co za skurwiele! - Krzyknął,a ja przewróciłam kubek. Na szczęście nic tam nie było, a kubek ocalał .

- Chodź coś zobacz - powiedział Harry pokazując ręką abym się zbliżyła. - Jesteś razem z Clarisą na pierwszej stronie każdego plotkarskiego magazynu.
Nowa miłość kwitnie. Słynny kobieciaż Harry Styles schwytał nowa ofiarę. Nie wiemy kim jest co jest dość dziwne. Do tej pory umawiał się tylko z modelkami Victoria Secret.
Natomiast przyjaciel jego Niall Horan widziany był jak czule przytula Malwinę Sobres - najsłynniejszą Polską youtuberkę. Najdziwniejsze jest to, że byli widziani w szpitalu. Może któraś Dziewcyna była u ginekologa?  Fanki są wstrząśnięte.

Harry uderzył dłonią w stół aż podskoczyłam. To naprawdę dziwne, że ci ludzie nie mają prywatności.

Harry jednak po chwili się opanował,bo widział, że jestem przerażona.

- Przepraszam za to. - Podszedł do mnie i mnie przytulił. Zapomniałam juz o tym, że mnie pocałował i o tym, że za to go nienawidziłam.

Właśnie w tej chwili gdy położyłam mu głowę na klatce piersiowej wszedł Louis. Przestałam czuć ciepło Harr'ego gdy został popchnięty przez Lou.

- Co ty kurwa robisz?  - Powiedział Harry a następnie został popchniety na meble w kuchni.

#######

- Bella

Steal My Girl (własne) H.S.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz