24. Close

1.2K 44 2
                                    

30 minut wcześniej

Clara POV

Po tym jak Rose z Harrym wyszli postanowiłam jeszcze raz spróbować porozmawiać o tym co się dzieje między mną a Niall'em. Po tym jak wyznał mi miłość powinnam odpowiedzieć mu to samo, jednak ja...

Nie mogę mu powiedzieć, że go kocham. Kiedyś gdy miałam 13 lat pierwszy raz się zakochałam. Chłopak był bardzo przystojny i miły. Jednak po tym jak wyznałam mu miłość on zapomniał o mnie i na następnej przerwie w szkole widziałam jak całuje moją koleżankę. Po tym zdarzeniu przechodziłam lekkie załamanie nerwowe, ogarnęłam się dopiero w moje urodziny, które były miesiąc później. Wtedy przyrzekłam sobie wtedy, że wyznam miłość dopiero po tym jak będę pewna czy ktoś mnie nie zostawi. Jakieś miesiąc później dowiedziałam się na czym polega sex i że jest obietnicą prawdziwej miłości.

Czekałam na mojego księcia 6 lat, a okazuje się, że będzie prawiczkiem do nocy poślubnej. Dlatego nie mogę mu powiedzieć, że go kocham. Z perspektywy czasu moje przyrzeczenie jest głupie, jednak gdyby nie ono miałabym juz wiele razy złamane serce i nie byłabym dziewicą.

Jestem dość popularna, więc ciężko mi było utrzymać wizerunek dziewczyny na luzie w mojej pracy jaką jest nagrywanie filmików o... Wszystkim. O modzie, gwiazdach nawet o książkach i filmach.

Gdy Niall mi powiedział "kocham Cię " chciałam zrobić to samo, ale nie mogłam. Wtedy do pokoju wpadli mokrzy Rose i Harry prosząc o ręczniki.

Musieliśmy poczekać z tą rozmową,aż do teraz.

Gdy skończyłam tłumaczyć Niall'owi postanowiliśmy poczekać, aż nasz związek rozkwitnie i przeprosił mnie za to, że tak szybko mi powiedział o tym co wprawiło mnie w zakłopotanie.

Teraz chcemy się bawić życiem i dużo śmiać. No i jeść, bo to jest najważniejsze. Po zjedzeniu wcześniejszych tacos'ów nie wiedząc co możemy zjeść Niall wpadł na pomysł, aby przeszukać szawki, bo często jest przed nim chowane jedzenie.

Zaczęliśmy od salonu. Między czasie Nikuś opowiadał o tym, gdzie są teraz Zayn,Liam i Louis ;pojechali udzielać wywiadu. Oni zostali, bo ktoś się musiał opiekować domem. Padło na niego, ale Harry uparł się, że on musi opiekować się Rose, więc zostali oboje. To słodkie, co robi Harry dla Rose. Ta dziewczyna trochę szczęścia musi mieć w życiu.

-Jest! - Krzyknął Niall chwytając paczkę chipsów,które były między nową pościelą, a recznikami Zayna do włosów. Tak to nie pomyłka ZAYN MA SPECJALNE RĘCZNIKI DO WŁOSÓW.

Gdy delektowalliśmy się Lays 'ami paprykowymi wpadłam na genialny pomysł, a dokładnie, żeby zacząć tańczyć. Niall od razu mnie podniusł i obrócił wokół własnej osi. Jednak nie zauważyłam, że moje kapeć wpadł pod łóżko. Schyliłam się aby go wyciągnąć jak nagle usłyszałam odgłos pękających spodni. Niall wybuchną śmiechem, a ja zawstydzona upadłam na podłogę i zaczęłam też się śmiać.

Po kilku minutach mój chłopak kazał mi wstać i iść się przebrać. Gdy się podniosłam znów on się zaczął śmiać.

-Serio? Kto nosi majtki w banany? - Zdążył wykrzesać gdy opadł na podłogę trzymając się za brzuch.

-Jak juz siedzisz na ziemi to uratuj mojego buta Romeo - powiedziałam z pogardą, gdyż każdemu mogło to się zdarzyć,a on mnie potraktował jak niezdarę.

Gdy wróciłam 5 minut później w czarnych leginsach, które założyłam dla pewności aby znów mi nie szczeliły, Niall nadal był na podłodze z ręką pod kanapą.

-Co tak długo? -Zapytałam zdziwiona.

-Ymmm.. Ona utkneła. Pomóż. -Powiedział skruszony bardzo cichym głosikiem.

Teraz to ja śmiałam się jak wariatka. Jednak pomogłam mu, jednak bez rezultatów. Po 10 minutach użyliśmy masła, ale nawet to nie pomogło. Nie byliśmy w stanie podnieść kanapy, więc ręka Niall'a utkneła tam na dobre. Nagle ręka zaczęła się ślizgać,więc znów zaczęliśmy z całej siły ciągnąć. Nawet nie zauważyliśmy, że przyszli Harry i Rose wrócili. Cali zdyszni, w końcu mogliśmy się cieszyć zwycięstwem. Jednak ręka ukochanego wyglądała jakby ją czołg przejechał. Wtedy Niall spojrzał na moją bluzkę, która podwinąła się ukazując biust. Rzuciliśmy się na siebie namiętnie całując.

######

-Bella. Mam nadzieje, że wasz dzień był tak samo jak mój bardzo zabawny ;-)

Steal My Girl (własne) H.S.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz