40. sorry

836 38 0
                                    

Clara POV

Siedziałam w domu, gdy ktoś przyjechał ciemnym autem. Wyjrzałam na chwilę i wtedy go zobaczyłam. Wszędzie było dużo krwi.Miał rany kute, jednak nie to mnie martwiło. Jego noga była dziwnie niebieska.... Palce u stóp były przypalane, a kolana w dziurach. Zapewne musiał klęczeć na gwoździach. To straszne. Nie winie Rose za to, ale gdyby się nie pojawiła...to moja przyjaciółka, ale jeśli Naill może umrzeć, więc w tej chwili to on jest najważniejszy.

Pomogłam mu wejść na schody i przykryłam go kocem. Był w moich ramionach taki malutki, bezbronny. Jego oczy ciągle były zamknięte ale to przez to, że były tam ślady uderzeń. Jego włosy były pokryte zaschnietą krwią, przez co nie było widać jego blond pasemek.

Po tym jak zadzwoniłam na pogotowie i policję stan Niall'a się pogorszył. Miał gorączkę i Bardo drżał.

Dzięki Bogu przyjechali bardzo szybko i udzielili mu pomocy. Gdy złożyłam zeznania wybuchnełam płaczem. Nie wiem dlaczego dopiero wtedy, ale poczułam w sercu pustkę gdy Nialluś pojechał w kartce. Ja zanim, ale mimo wszystko czułam się fatalnie.

Gdy zjechałam pod szpitalny parking musiałam zadzwonić do Rose...
3 godziny Później

Niall miał operację.Jego noga będzie chudsza, bo napastnicy zniszczyli mu więzadła i ścięgna tak bardzo, że nie wiadomo czy będzie chodził.

Rose przyszła przed chwilą przytula się z Zayn'em, który tłumaczy jej, że tak musiało się stać. On wie, gdzie jest Harry, ale nie chce nam tego zdradzić.

Louis próbuje nas rozśmieszyć, ale sam jest załamany.

Każdy zachowuje się jak duch. Jakby nasze ciała nie należały do nas.

Każdy siedzi pod pokojem Niall'a nie wiedząc co dalej. Nagle w jego pokoju zabłysneło czerwone światło informujące, że jego serce się zatrzymało. Cały świat się zatrzymał. Próbowałam dostać się do jego pokoju, lecz pielęgniarki mnie powstrzymywały. Czy to koniec?!

################

Nie martw się będzie happy end :-D

Steal My Girl (własne) H.S.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz