42.Harry

814 37 0
                                    

Rose POV

- Co...co.. Się stało?  - Zapytałam, ale czułam, że te słowa nie należą do mnie.

- Wiemy, że to pani dzwoniła. Nie wiemy skąd pani wie gdzie on był,ale to już nie ważne. Nasi ludzie już go przechwycili. Jedzie do szpitala. Jego zdrowiu nic nie zagraża. Wszystkie informacje nie zostały ujawnione dla mediów. Panią tez proszę o dyskrecję. Cała sytuacja się nie wydarzyła.

- Dobrze. - I się rozłączyłam. Nie wierzę, że to koniec tego koszmaru. W końcu go zobaczę. Teraz juz wszystko musi być dobrze.

Razem z Zayn'em, który ciągle stał obok przekazałam informacje na co on mnie podniusł jak pannę młodą. Zaniósł tak do chłopaków, a oni posłali pytające spojrzenie.

- HARRY ŻYJE!  - Wykrzyczał Zayn, co spowodowało, że Niall się obudził. Powoli zaczął otwierać oczy i ściskać dłoń Clary na co ona zaczęła bardziej płakać.
4 godziny później

- I co oni zrobili?  - Zapytał Liam

- Zaczęli uciekać, a ja się schowałem gdy usłyszałem pierwsze strzały. Gliny zabili każdego. To było coś... - Harry ciągle opowiadał leżąc na łóżku Niall'a, który przytulał się do Clary i słuchał Stylesa.

Na reszcie wszystko się skończy. Chłopaki mają zwiększoną ochronę, ale mimo wszystko się o nich boję.

Nagle Harry wziął mnie za rękę i poprosił mnie, abym na chwilę z nim poszła porozmawiać. Zgodziłam się, ale miałam wątpliwości. Nie rozmawiałam z nim już dość długo, a po ostatnich wydarzeniach nie wiedziałam co mam powiedzieć.

- Rose... Bardzo cie kocham, ale dobrze wiesz, że się od siebie oddaliśmy... Dlatego to koniec. Przepraszam, ale teraz kariera jest dla mnie najważniejsze.

Uciekłam z płaczem od niego wpadając w ramiona.... Bradley'a?! 

###################

Steal My Girl (własne) H.S.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz