Harry POV
Na początku zamurowało mnie tak, że nie wiedziałem co odpowiedzieć. W tamtej chwili chciałem ją tylko przytulić. Jednak to ona to zrobiło, a ja poczułem się jak w niebie. Ta dziewczyna jest cudowna. Powtarzam to chyba setny raz. Ale taka jest prawda..
Już wiem gdzie ją zabiorę. Na jezioro. Będziemy pływać, ja będę udawać, że się typię,a ona wtedy do mnie popłynie, ja ją wtedy pocałuje, a później na plaży będziemy na zmianę się karmić i całować tak długo, aż będzie ciemno. Wtedy zobaczymy zachód słońca, następnie będziemy patrzeć na gwiazdy,a ja będę jej wymyślać historie o gwiazdach, które kiedyś były ludźmi.
Gdy powiedziałem to Liam'owi zaczął się śmiać ze mnie. Zapomniałem o jednej sprawie. Jest zima....
Na tym jeziorze które kiedyś odwiedziłem z mamą zanim przeprowadziła się do ojczyzna, miałem randkę. Dziewczyna wtedy ze mną straciła dziewictwo. Wiem, że to głupie sprowadzać tutaj teraz Rose, ale naprawdę to miejsce jest magiczne.
Sprawdziłem w internecie, że na zimę to jezioro jest używane jako lodowisko.
Taka randka też może jej się spodobać. Mama zawsze mi powtarzała, że jestem romantykiem, a chłopaki, że dziewczyna z którąej będę naprawę zakochany będzie miała ze mną zajebiście, bo ja rzucę wszystko dla niej. Oprócz zespołu oczywiście. To moja rodzina. Mama gdy wyjechała kazała mi co tydzień przesyłać pieniądze. Nie sądziłem, że może tak ją odmienić moja kariera i pieniądze. Jednak nadal ją wspieram finansowo. Teraz postanowiłem ją odwiedzić. Na pamięć pamiętam drogę do domu, który jej kupiłem. Sam nie potrafiłem tam jechać, więc poprosiłem Liam'a. Po drodze opowiedziałem mu wszystko co zamierzam zrobić na randce na lodowisku,skoro nie jest odpowiednia pora na pływanie.
Jemu ten pomysł się spodobał. Mam nadzieje, ze Rose też się spodoba.
Teraz jednak jadę do matki, aby powiedzieć jej, że chcę się ustatkować. Nie wiem jak to przyjmie.
Zawsze gdy czytała o mnie w gazecie gdzie była razem ze mną inna modelka mówiła, że zrobię tak jak mój ojciec. Odejdę od rodziny, aby spotykać się z innymi kobietami, przez co stracę rodzinę. Nadal utrzymuje kontakt z ojcem, ale nie tak jak Gamma -moja siostra.
Moja rodzina po tym jak stałem się sławny chce tylko pieniądze. To takie... Żałosne...
Gdy jesteśmy na miejscu widzę, że mama razem z ojczymem są w domu.
To dobrze. W końcu jej powiem, że to koniec przesyłania pieniędzy. Ciekawe jak to przyjmie...
2 godziny późniejTak jak myślałem mama się wkurzyła. Musi iść do pracy razem z nim, aby utrzymać taki dom. Ich mina była bezcenna. Teraz zaczynam nowe życie. Chcę, aby znów była moją matką, a nie tylko czekała tylko na przelew ode mnie...
Ona przeprosiła za to, jednak jej mina mówiła tylko jedno "nie jesteś już moim synem ".
Nie wiem kiedy się do niej odezwę, pewnie dopiero prosząc ją na ślub mój i Rose.. Co może już niedługo się stać...
##############
Na podstawie scenariusza Alex.
CZYTASZ
Steal My Girl (własne) H.S.
FanfictionOna-nieśmiała dziewczyna, z drastyczną przeszłością stara się odnaleźć szczęście w nowym świecie zdala od przeszłości On- idol wszystkich nastolatek , chce znaleźć prawdziwą milość wśród fanek , lecz żeby kochała go za to jaki ma charakter , a nie z...