23. Open the heart baby.

1.2K 47 2
                                    

Rose POV

-Czy tylko mnie śmieszy słowo "gliny "?  -Zapytałam, gdy wszyscy siedzieliśmy przed tv Śmialiśmy się z własnych zdjęć, które paparazzi zrobili nam pod szpitalem. Co chwilę je pokazują.

Niall'owi Clara siedziała na kolanach,a po namowach Harrego ja też usiadłam mu na kolanach. Jego ramiona są takie wielkie,ale bardzo ciepło mi gdy mnie przytula. Jego dłonie na moim brzuchu były zaplecione tak samo jak nasze dłonie.

Po chwili poczułam u niego w kroczu jak coś robi się twarde. Odskoczyłam od niego, a Clara za mną pobiegła do łazienki.

Powiedziała mi, żebym powiedziała o wyszystkim Harremu, bo powinnien wiedzieć.

Postanowiłam wrócić do niego i wyjść z nim na spacer,aby porozmawiać.

Ubraliśmy się ciepło i wyszliśmy.

Kolejny dzień cały spędzilam u nich. Ciocia to rozumie, że teraz muszę się otaczać przyjaciółmi. Gdy dotarliśmy pod wielki dąb załapałam go za rękę gotowa, aby wszystko mu powiedzieć.
30 minut później

-Jak ty to wytrzymałaś przez 6 lat? 

-Nie wiem. Naprawdę nie wiem. Cieszę się, że jestem już wolna.

Przytulił mnie i powoli zbieraliśmy się, aby wrócić do domu.

W domu usłyszeliśmy ciężkie oddechy Clary i Niall'a na kanapie. Postanowiliśmy im nie przeszkadzać, więc udaliśmy się do jego pokoju, abym wzięła rzeczy i wróciła do domu.

-Rano będziesz? 

-Tak. Ale wiesz, że nie musisz mi płacić za to że tylko przychodzę.

-Ty nie tylko przychodzisz. To dzięki tobie mam ochotę otworzyć powieki rano i zamknąć je wieczorem. Żeby znów cie zobaczyć następnego dnia. -Powiedział to i uśmiechnął  się niewinnie. Wiem, że takie słowa bardzo dużo go kosztują.

Ja nie potrafiłam powstrzymać łez,które napłynęły teraz strumieniem do moich oczu.

Znów się przytuliłam do niego, a on zbliżył swoją głowę do mojej.

-Poczekam nawet całe życie, aby tylko cie dotknąć. - Powiedział to, a ja zrozumiałam, że go kocham.

-Zróbmy to. Zgadzam się.

######

- Bella

Steal My Girl (własne) H.S.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz