Rose POV
Nie sądziłam, że dodając lokalizację naszego hotelu mogę sprawić, że ponad 3000 osób będzie czekać na chłopaków pod hotelem.
Nie sądziłam również, że Bradley wyślę mi ogromnego misia z przeprosinami, że się nie odzywał.Podobno musiał sobie przemyśleć kilka spraw. Po powrocie chce się ze mną spotkać. Tak było napisane na kartce.
Wiem, że powinnam o tym powiedzieć Harremu jednak boję się jak zareaguje. Po tym jak zabił tego Aarona martwię się, że on może mu coś zrobić. Jest sławny i bogaty, więc zatuszyją wszystko. Przyjechałam z nimi do Los Vegas, aby spędzić trochę czasu z Zayn'em, bo stał się moim przyjacielem. Chciałam też chwilę odpocząć od całego życia.
Gdy się rozpakowałam postanowiłam udać się do restauracji, aby razem z Zayn'em omówić plan na jutrzejszy dzień.
Gdy dotarłam tam zamówiłam sobie whisky z colą. Po kilku minutach pojawił się. Miał na sobie czarne rurki i białą bluzkę. Na głowie miał dwa kucyki, które wyglądały komicznie. Z tego co wiem miał kiedyś krótsze włosy. Po zerwaniu z dziewczyną postanowił mieć dłuższe.
-Jak się ma moja księżniczka? -Zapytał całując mnie w policzek. Nie jestem przyzwyczajona do takich zachowań,więc nie oddałam pocałunku tylko lekko się uśmiechnęłam.Zayn to zauważył.
-Niall z Harrym mówili nam o twojej przyszłości jednak wolę usłyszeć to od ciebie jeśli dasz radę. Jeśli chcesz żebym mógł ci pomoc musisz mi powiedzieć o co chodzi dokładnie. Rodzina patologiczna, w której byłaś na pewno zmieniła twoją psychikę, jednak ja powstaram się ci ją naprostawać.
Po jakiś 10 minutach opowiadania mu o mnie płakałam, a on mnie przytulał.Gdy juz było ze mną okej postanowiłam zadać mu pytanie, które chciałam zadać od początku.
-Nauczysz mnie kochać i przyzwyczaisz do dotyku mężczyzn?
Po chwili on skinął głową, a ja odetchnełam z ulgą.
-Chodź do mojego pokoju. -Powiedział, a mnie zmroziło. Czy on chce ze mną...?
Dlaczego mam motylki w brzuchu?!!
-Jezu, nie chcę z tobą się bzykać, tylko chcę z tobą śpiewać, a w pokoju mam gitarę.
###############################
Bella.
Przepraszam, że tak późno ale byłam u Alex i Malwina9916 dziękuję wam!!! :-*
CZYTASZ
Steal My Girl (własne) H.S.
FanfictionOna-nieśmiała dziewczyna, z drastyczną przeszłością stara się odnaleźć szczęście w nowym świecie zdala od przeszłości On- idol wszystkich nastolatek , chce znaleźć prawdziwą milość wśród fanek , lecz żeby kochała go za to jaki ma charakter , a nie z...