Rose POV
-O, hej Rose. Słyszałem co się... Czekaj, ty płaczesz? Ej mała co się dzieje? - Bradley próbuje mnie przytulić, ale ja się odsuwam.
- Nic. Przepraszam, ale nie mam nastroju do rozmów.
- Jak mi nie powiesz, to cały szpital zaraz mnie usłyszy. Wiesz, że mam głośny głos, więc nie chcesz usłyszeć jak krzyczę twoje imię na cały budynek. Więc po prostu Powiedz okej?
- Jezu, po prostu Harry mnie rzucił. - I się rozpłakałam. Tak po prostu. Był u jest miłością mojego życia. Mimo moich problemów z dotykiem nadal chciałam, żeby mnie przytulił. Tak po prostu. Zamiast niego zrobił to Brad. I poczułam... Motylki? Myślałam, że tylko przy Harrym mogę to czuć.
-Wiem, że to boli. Mała nigdy nie pozwolę abyś przez kogoś płakała. Gdzie on kurwa jest to pójdę mu wpie... - Zamknęłam mu usta pocałunkiem. On odwzajemił go delikatnie trzymając moją głowę jakbym miała uciekać. Ale ja nie chciałam tego robić. W tamtej chwili chciałam, żeby cały ból po.stracie Harrego zniknął.
.................................
-Kolejna zabawka Harrego tym razem znalazła sobie nowego adoratora. Bradley Simpson z zespołu The Vamps był widziany w tym samym szpitalu co Harry.
Zostały zrobione zdjęcia kłótni z młodą nieznajomą gdy chciał on przytulić ją jednak ona go odepchneła. Każda fanka w tej chwili myśli "jak ona mogła", " głupia, ja bym go nie tylko przytuliła ". Takie właśnie komentarze pojawiły się na Twitterze na naszej stronie.
Jednak dziewczyna chwile po sytuacji z Harrym wpada w ramiona Brada, a następnie go całuje.
Teraz fanki zaczynają wielką akcję poszukiwawczą owej dziewczyny. Nie oficjalnie wiemy, że może mieć na imię Rose." Cosmopolitan Polska "
.........................
-Przepraszam - wydukałam po pocałunku. Czemu ja to zrobiłam?
- Nie przepraszaj, chciałem to zrobić, jak tylko cie zobaczyłem... Kocham cię.
Nie zdążyłam mu odpowiedzieć jak podszedł Harrym.
- Dopiero zerwaliśmy, a ty już się puszczasz?
#######################
Bella.
Niedługo epilog. Jak pojawią się komentarze, abym kontynuowała opowiadanie postaram się to zrobić. Jeśli nie, to trudno i skończę na następnym rozdziale.
Dziękuję za wszystko wytrwałym fanom. Bez was nie byłoby 1,15 tys. Wyświetleń. Awwww
Malwina dziękuję za okładkę jeszcze raz :-*
CZYTASZ
Steal My Girl (własne) H.S.
FanfictionOna-nieśmiała dziewczyna, z drastyczną przeszłością stara się odnaleźć szczęście w nowym świecie zdala od przeszłości On- idol wszystkich nastolatek , chce znaleźć prawdziwą milość wśród fanek , lecz żeby kochała go za to jaki ma charakter , a nie z...