13. HOPE

1.5K 60 1
                                    

Rose POV

Moja mamusia. Mówiłam jej, że powinna pójść do lekarza z jej zwrotami głowy. Zbagatelizowała to.

Po tym jak udzieliłam jej pierwszej pomocy i usłyszałam jej bicie serca musiałam wezwać pomoc. Niestety nie mamy telefonów. Ciocia ma komórkę ale teraz jest w pracy. Więc pobiegnełam do sąsiadów.

Właśnie wchodzę na taras kiedy otworzył mi Bradley.

- Rose? Co ty tu... - Zapytał zdziwiony.

- Ty tu mieszkasz? Nie ważne, moja mama leży na podłodze w domu. Zadzwoń na pogotowie proszę.

- Dobrze. - Wyciągnął telefon i wybrał numer i mi go podał.

Po 10 minutach przyjechali do naszego nowego domu. Ciągle płakałam ale starałam się myśleć trzeźwo. Mama tak by chciała.

Po udzieleniu informacji na temat przebytych chorobach mamy wsiadłam z nimi do karetki i dojechałam.

Mama w kartce nie obudziła się. Chciałam z nią porozmawiać i to bardzo. Nigdy jej się nie zwierzałam, bo do tej pory moimi jedynymi problemami był gwałt ojca o którym wiedziała. Miałam do niej żal, ale gdy zobaczyłam ją na podłodze zapomniałam o tym co było. Kocham ją mamy tylko siebie. Ja nie mogę jej stracić.

Właśnie wchodzimy do szpitala. Moja mamusia na noszach. Jest taka blada jak lalki,na które nie było nas stać. Widziałam jak kiedyś dziewczynki takie przynosiły do szkoły. Zazdrościłam im,ale z czasem stałam się odludkiem i nie przeszkadzały mi ich słowa. Po tym jak poznałam Bradley'a zaczęłam martwić się o to co mam na sobie. Ale później mi przeszło.

Na szczęście szybko mame przyjęli na SOR i mówili, że będzie wszystko dobrze.

Jednak nie było. Spędziłam w szpitalu całą noc. Ciocia przyszła po pracy i chciała mnie zabrać do domu. Jednak ja chciałam z nią zostać. Miałam dziwne przeczucie, że stanie się coś złego.

O godzinie 2.46 rano moja mama przestała oddychać. Umarła.

Zrozumiałam, że nadszedł na nią czas.

Ja nie mam po co żyć. Wzięłam skalpel z stojaka u pielęgniarek i poszłam do łazienki.

Pierwsze cięcie najbardziej bolało. Po 30 było już tylko lepiej. Wtedy drzwi od kabiny się otworzyły...

###########

- Bella (miałam się uczyć, ale pisze kolejny Rozdział :-D )

Steal My Girl (własne) H.S.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz