#روايه_زين
الفصل السابع والعشرون
#بقلم_سحر_فرجحسام بدأ يقلق على زين فقام وقف وغير لبسه بتاع المستشفى فى السريع وخد بعضه ونزل منها خالص وركب عربيته وافتكر لما أيه بلغته ان زين مش لوحده وان عمر اخوه معاه فامسك موبيله تانى وهو سايق ورن على عمر .. وعمر لما سمع رن موبيله وشاف اسم حسام على الشاشه رد وقال.. اهلا يا حسام.
حسام رد وقال.. قولى يا عمر انت وزين فين بالضبط انا جاى فى الطريق .
عمر رد وقال .. يا ابنى ملوش لزوم انك تيجى احنا شويه وهانرجع على الفيلا ملهاش لازمه قاعدتنا دى خالص اصلا .
حسام رد وقال.. يا ابنى انت انطق انتم فين علشان اجلكم .
عمر خد نفس طويل وبلغ حسام انه هايبعت ليه اللوكيشن بتاع عنوان يوسف وقبل ما يقفل معاه عمر اتفاجأه بزين بيفتح باب العربيه وبيجرى منها باقصى سرعه و....................
راح اتجاه عربيه يوسف اللى كانت وصلت ويادوبك بيركن فيها اودام باب الفيلا وزين اول لما شافه هو وليل فى العربيه وعمالين بيضحكوا اتجنن اكتر ونزل جرى من عربيته وراح ناحيتهم وعيونه بتطلع شرار .عمر بسرعه قال لحسام اللى كان لسه معاه على التليفون .. اقفل بسرعه يا حسام يوسف وصل ومعاه ليل وشكل زين هايرتكب جريمه النهارده وبمنظره ده جايز يقتل يوسف كمال ويخليه كفته .. تعال بسرعه يا حسام ارجوك علشان نوقف الجريمه دى .
وقفل الموبيل ونزل جرى هو كمان من العربيه وراح ناحيه عربيه يوسف علشان يلحق اخوه قبل ما يتهور ويموت يوسف .
زين بكل عصبيه وغضب قرب من الباب بتاع يوسف اللى اتفاجأه بزين وهو بيفتح الباب وشد يوسف من العربيه واداله حته بوكس فظييييع وقعه فى الارض .. ومد ايده ورفعه وضربه بوكس تانى اشد .. عمر جرى عليهم و حاول يبعد زين عن يوسف بس للاسف زين مسك يوسف من جاكيت البدله بتاعته وفضل يضرب فيه لكمات متتاليه .. ويوسف بقى يرد الضرب لزين هو كمان فى وشه .. وليل من الصدمه ومن اللى شيفاه اودام عنيها بيحصل بسرعه نزلت من العربيه وهى بتصرخ وبتحاول تبعد زين عن يوسف اللى بقى غرقان فى دمه .. بس زين اول لما شافها بتعمل كده وبتحاول تحوش عن يوسف وبتحميه زقها لبعيد وكانت هاتقع على الارض من شده الزقه لولا عمر مسكها وسندها .
فضلوا يضربوا فى بعض هما الاتنين وزين بيشتم فيه وهو بيقول .. يا حيوااااان يااا قذر يا زباااله .. ازاى تعمل كده .. ازاى تعرف مكانها وتجيبها عندك وتهبب فيها اللى انا شوفته ده والعالم كله زمانه شافه من غير ما تقولى ..
كنت فاكرك راجل لكن بعد اللى انت عملته ده عرفت انك انسان قذر .. انا هاموتك يا يوسف .. انا هاموتك وهاشرب من دمك .
انا جيتلك هنا وقولتلك لو عرفت عنها اى حاجه ابقى بلغنى .. مكنتش اعرف انك انسان واطى كده .. مكنتش اعرف انك هاتنتهز الفرصه وتشغلها فى وسط زى ده وانا وانت عارفين الوسط ده كويس اوى بيحصل فيه ايه يا حيوان يا زباله 😠😠😠😠😠😠
ليل اتصدمت و بعلو صوتها وبكل عصبيه بصتله وقالت ... بببببببببببببس كفايه ياااا زين كفااااااية
بس بقى .. بببببس 😔😔😔
انت عاوز منى ايه .. مش كفايه اللى انت عملته وقولته .. مش كفايه تهزيقك وجرحك ليا.
مش كفايه اهانتك ليا وسط شركتك ووسط موظفينك واودام سكرتيرتك .
مش كفايه معايرتك ليا بأهلى وبعيلتى .
مش كفايه قولت انى جايبك من الشارع وده كده شىء يعرك .
انت عاوز منى ايه يا زين سيبنى فى حالى بقى سيبنى فى حاااااالى 😭😭😭 وفى اللحظه دى قعدت على الارض وانهارت من كتر العياط وعمر جرى عليها علشان يهديها .. وحسام كمان كان وصل بعربيته ونزل بسرعه واتصدم اول لما شاف المنظر ده اودامه .. وشاف يوسف على الارض وهو غرقان فى دمه ومش باين ليه أى ملامح من كتر الضرب .. وكمان شاف ليل وهى منهاره على الارض وعماله تعيط 😭
قرب من زين وقال .. ايه اللى انت هببته ده يا زين .. انت ازاى تعمل كده عجبك 😠 عجبك كده فرجه الناس عليكم فى الشارع بالمنظر ده .. عجبك يوسف واللى جراله ده .. عجبك ليل والحاله اللى انت وصلتها ليها .
زين بكل عصبيه وبرضه غرقان فى دمه بصله وقال .. وانت عاجبك اللى هو وهى عملوه ده .. عجبك منظرها وفستانها وشكلها يا حسام .. هى دى ليل البنت المحترمه المؤدبه المسكينة اللى كنا عارفينها .. يرضيك البيه يعرف مكانها ويخبى علينا كلنا .
أنت تقرأ
روايه زين
Romanceهو حاد الطباع وشديد الغضب وبارد كالثلج .. قوى وشديد الثراء .. يهابه كل من يعمل معه فى هذا المجال .. يمتاز بملامح رجوليه وجاذبية شديده .. بشرته قمحيه وعيونه سوداء كالليل وحاده كالصقر .. طويل وجسم قوى يدل على صلابته .. عنيد وقاسى .. ومتعجرف ويكره المر...