#روايه_زين
الفصل الثانى والثلاثون
#بقلم_سحر_فرجالباب اتفتح ودخل حسان وقرب منها وقعد جنبها وقال .. كان نفسى اخد اللى انا عايزه منك الليله بس يالا خيرها فى غيرها .. ملناش نصيب يا حبيبتى وقرب منها اوى علشان يبوسها .
واول لما عمل كده وقبل ما يبوسها ليل طلعت التمثال اللى كانت مخبياه تحت المخده بسرعه وضربته على راسه وللأسف اول مرة كانت ضربه ضعيفه وحسان اول ما هى عملت كده مسك ايديها وقال .. يا بنت المجنونه عاوزة تضربينى تانى يا ليل وتهربى منى تانى مش كفايه المرة اللى فاتت معرفتش اخد حق ولا باطل معاكى يا بنت عبد الرحمن ..طيب والله ما هاسيبك يا ليل ولو جت على موتى النهارده مش هاسيبك غير لما اشبع منك واشبع من كل حته فيكى برضاكى بقى من غير رضاكى هاشبع منك 😋 وللاسف مد ايده بكل شهوة وشد البلوزة اللى كانت لبساها وقطعها وهى بتصرخ باعلى صوتها ان اى حد يلحقها و ينقذها وحاول يبوسها تانى بالعافيه وهى بتحاول تبعده باى طريقه وبتصرخ وبتبعد وشه عنها وهو يحاول اكتر وهى تبعد وهو يصمم ويشدها اكتر ليه وترجع تبعد عنه وتذقه وفى مرة عضته من ايده وهو بيمدها على وشها لدرجه ان أيده جابت دم وهو اتعصب اكتر عليها ونسى نفسه خالص ونسى حتى أيده اللى بتنزف وكل اللى كان شاغله انه يطولها بأى طريقه ويشبع منها .. وكان خلاص هايبوسها بالعافيه غصب عنها سمعوا صرخه عاليه جايه من تحت وحسان استغرب وقال ده تلاقيه الكلب اللى اسمه صابر عجبته الموزة التانيه اللى تحت اللى من غير هدوم دى اهى جابته لنفسها تستاهل .. ويالا احسن خليه ينبسط شويه هو كمان زى ما انا هانبسط دلوقتى بيكى يا قمر .
ليل بصتله بتوسل وقالت .. حرام عليك يا حسان حراااااام هليك و اتقى الله فيا 😔 يرضيك حد يعمل كده فى رضوى بنت اختك اللى بتحبها اوى وانتى اللى مربيها .. يرضيك يا حسان .. انت بتحب رضوى ومحمود واستحاله ترضى ان حد يزعلهم بالشكل ده صح يا حسان انطق .. ارجوك سيبنى ابوس ايدك .
حسان اول لما هى جابت سيره رضوى ومحمود ضعف شويه وشكل عقله من ساعه ما شافهم وهما بيموتوا اودام عنيه ومقدرش ينقذهم حصله حاجه .. بس كل ده وهو ماسك ليل من ايديها وخايف انها تجرى وتهرب منه فابتسم وقال .. هما ماتوا خلاص مااااتوا وارتاحوووا وانا مش هاسيبك يا ليل .. ليل انا بحبك وهاموت عليكى حسى بيا بقى وبالنار اللى مشعلله جوايا دى ابوس ايدك وقرب تانى منها وعاوز يبوسها بأى طريقه وهى بتبعده عنها وسمعوا صريخ تحت تانى وليل حاولت تضحك عليه و تشغله بالصريخ ده وقالت .. طيب استنى .. استنى واصبر كده يا حسان وانا هاعمل اللى انت عاوزه كله بس قولى الاول مين البنت اللى بتصرخ تحت دى ومين اصلا معاها وبيعمل ليه كده فيها .. علشان مش عاوزة هيصه ودوشه حاولينا 😉 عاوزة نبقى فى هدوء ومش عاوزين ازعاج ولا انا ولا انت .. قولى بقى مين تحت .
حسان فرح اوى ان ليل بتقوله كده وعوزاه يبقى معاها فى جو هادى واخيرا هاتلين معاه وتعمل اللى هو عاوزه .. فابتسم وقال .. دى البت الملزقه المايعه المايصه اللى اسمها شاهى دى .. جت من شويه وسيبتها تحت مع صابر وتلاقيها عجبته وبيدلعها شويه بطريقته .
أنت تقرأ
روايه زين
Romanceهو حاد الطباع وشديد الغضب وبارد كالثلج .. قوى وشديد الثراء .. يهابه كل من يعمل معه فى هذا المجال .. يمتاز بملامح رجوليه وجاذبية شديده .. بشرته قمحيه وعيونه سوداء كالليل وحاده كالصقر .. طويل وجسم قوى يدل على صلابته .. عنيد وقاسى .. ومتعجرف ويكره المر...