#روايه_زين
الفصل الواحد والثلاثون
#بقلم_سحر_فرجوبعيد جدا عن القاهرة وفى مكان شبه نائى بعيد عن الطريق وفى منطقه زراعيه كانت وصلت العربيه السوداء اللى فيها ليل وحسان .
ودخلت العربيه من طريق صغير يشبه مدخل مزرعه فى وسط الغيطان وفضلت ماشيه حوالى كيلو متر مربع لحد ما وصلت اودام باب فيلا كبيره ووقفت .
نزل حسان وفتح باب العربيه من ورا وطلع ليل وشالها على كتفه على طول .
والشخص التانى اللى كان سايق العربيه بدأ يساعده لحد ما شغاله من داخل الفيلا فتحت الباب ليهم وكان عندها أوامر بكده وبعد ما دخلتهم مشيت على طول وسابت الفيلا . وحسان على طول طلع على فوق وهو شايل ليل وفتح باب اوضه من الاوض الكتير اللى كانت اودامه ونيم ليل على السرير وهى فاقده الوعى لسه من تأثير المخدر اللى الزفت ده حطه ليها فى المنديل علشان يقدر يخطفها .
وفضل يتأمل فيها وفى جمالها وفى حلاوتها وبعيون كلها شهوه حسان قرب منها وقعد جنبها وبدأ يلمس وشها بأيده وهو بيقول .. كنتى مفكرة انى مش هاقدر اوصلك يا ليل .. بس ظنك مكنش فى محله للاسف وقدرت اوصلك وجبتك لحد هنا وهاخد كل اللى انا عاوزه منك برضاكى او من غير رضاكى .
انا من زمان وانا هاتجنن عليكى يا ليل .. وكنت بتمنى انك تحبينى زى ما انا بحبك .. بس انتى كنتى دايما بتعاملينى وحش وكنتى دايما بتبعدى عنى .. ليل انا بحبك .. بحبك اووووى حسى بيا ارجوكى .
مش عاوز اخد حاجه منك غصب عنك .. عاوزك تحبينى واحبك ونتجوز ونجيب عيال كتييير اوى .. عيال زى محمود ورضوى اخواتك يا ليل فاكراهم ولا نسيتيهم .
محمود ورضوى اللى ماتووووا .. ااااه ماتوا 😃 يا ليل الشقه ولعت بيهم وسعاد كمان ماتت معاهم 😥 وانا وشى اتحرق لما كنت عاوز انقذهم .
متخافيش منى يا ليل .. انا حسان اللى بيحبك وانتى اكيد بتحبينى😀 بس مكسوفه تقوليلى .
فى اللحظه دى ليل كانت بدأت تفوق وبدأت تغمض وتفتح فى عيونها وهى بتقول .. زيييييين .. زييين .
حسان باستغراب بصلها وقال .. مين زين ده اللى كل شويه تندهى عليه وتقولى اسمه .. ولا هو ده اللى هربتى علشانه و كنتى بتحبيه وعاوزة تتجوزيه وتسيببنى يا ليل .
ليل فتحت عيونها واتصدمت اول لما شافت حسان قاعد جنبها على سرير فى أوضه وفى مكان هى متعرفهوش .
عدلت نفسها وبصت على لبسها بسرعه وقامت نزلت من السرير وبكل خوف بصتله وقالت .. انا فين وانت جبتنى هنا ازاى وعاوز منى ايه يا حيواااان انت .
حسان قام وقف وقرب منها وهى بعدت بكل خوف وقال .. انا يا ليل اللى جبتك هنا ☺ انا يا ليل اللى عرفت مكانك وقدرت اوصلك .
واعملى حسابك اللى مقدرتش اخده منك زمان .. هاخده منك قريب وقريب اوى .
ليل بتصرخ وبستنجد بأى حد ينقذها او يسمعها بس للاسف محدش سامعها ولا حتى حد بيرد عليها .
وبكل ترجى قربت خطوه من حسان بتحاول تستعطفه بصتله وقالت .. ابوس ايدك يا حسان مشينى من هنا .. ارجوك اعمل حساب حتى للعيش والملح اللى أكلته فى يوم من الايام مع ابويا الله يرحمه .. نسيت هو كان فاتح بيته ليك ازاى .. نسيت محمود ورضوى ولاد اختك واخواتى يا حسان .. يقولوا ايه بس لما يعرفوا ان خالهم عمل حاجه وحشه فى اختهم وزعلها .. اكيد هايزعلوا منك ويخاصموك .. وانت بتحبهم واكيد مش هاترضى تزعلهم انا عارفه علشان بتحبهم اوى اوووى .
هنا حسان ضحك اوى اوى بأعلى صوته 😀 وفجأه بطل ضحك وظهر على ملامحه الحزن😔 وبص لى ليل وقال .. هو انتى متعرفيش ان محمود ورضوى وسعاد اختى الشقه ولعت بيهم وماتوا كلهم .. اااااه ماتوا كلهم 💔
ليل اتصدمت اول لما حسان قال كده ومستغربه ردود افعاله وانفعالاته ومكنتش مصدقه ولا كلمه من اللى هو قالهم وقربت منه ووقفت اودامه وقالت .. انت اكيد بتكذب علشان تزعلنى .. حسان ارجوك قول الحقيقه .. قول انك بتضحك عليا .. حسان قول انهم عايشين وبخير ...حسان انطق قول اى حاجه قول ان محمود ورضوى اخواتى عايشين ابووووووس ايديك .
حسان فى اللحظه دى عيونه اتملت بالدموع وقال .. محمود ورضوى ماتوووا ماتووووا ماااااااااااتوا يا ليل .
ليل صرخت جااااامد بعلو ما فيها ووقعت من طولها على الارض واغمى عليها من الصدمه .. وحسان نزل جنبها وقال ... شوفتى يا ليل .. شوفتى لما مشيتى وسيبتيهم لوحدهم لأمهم الغبيه المستهترة .. ماتوا ازاى 😔 حاولت انقذهم مقدرتش يا ليل مقدرتش شوفتهم والنار ماسكه فيهم وهما بيصرخوا شوفتهم يا ليييييييييييييييل بيصرخووووا
😭 💔😭
وفضل حسان قاعد جنبها بيعيط لحد ما حس بحد جاى وبيقرب من الاوضه فامسح وشه والتفت وشاف صاحبه اللى كان سايق العربيه وجابه لحد هنا .
صابر بصله بأستغراب وبص على ليل اللى كانت فاقده الوعى على الارض وقرب منهم وبص لحسان وقال .. ايه يا عم كل ده علشان تطلعها الاوضه وتنزلى .. انا قولت تلاقيها احلوت فى عيونك وافترستها لوحدك من غير ما تعرفنى يا عم .
حسان رد وقال .. لا يا عم هى لسه مغمى عليها اهى زى ما انت شايف كده ومعملتش حاجه لسه مستنيها تفوق علشان اتمتع بيها اكتر وهى فايقه .
صابر قرب من ليل بكل شهوة زى الحيوان ولسه هايمد ايده على شعرها ويرفعه من على وشها .. حسان بعصبيه ذق ايده وبصله بكل غيظ وقال .. شيل ايدك يا عم انت مالكش دعوة بيها وأيدك ما تتمدش عليها انت فاااااهم بدل ما اموتك 😠😠😠
صابر خاف من نظرات وتهديد حسان ليه وكش فى نفسه وابتسم بخوف وقال .. ايه يا عم انت قلبت كده ليه انا بهزر معاك .
حسان قام من الارض وشال ليل وحطها على السرير وشد أيد صابر وخرج بره الاوضه وقفل الباب على ليل ونزلوا على تحت .
واول لما نزلوا كانوا مبهورين بالفيلا وبكل اللى فيها وصابر بصله وقال .. انا اللى عاوز اعرفه وهاتجنن منه انت جيت هنا ازاى ومزرعه مين دى وازاى دخلتها وانت معاك ليل دى ؟
أنت تقرأ
روايه زين
Romanceهو حاد الطباع وشديد الغضب وبارد كالثلج .. قوى وشديد الثراء .. يهابه كل من يعمل معه فى هذا المجال .. يمتاز بملامح رجوليه وجاذبية شديده .. بشرته قمحيه وعيونه سوداء كالليل وحاده كالصقر .. طويل وجسم قوى يدل على صلابته .. عنيد وقاسى .. ومتعجرف ويكره المر...