58

35 6 0
                                    

Mɪɴʜᴏ's

ɴᴀɴᴅᴛᴏ ᴋᴀᴍɪɴɢ ʟᴀʜᴀᴛ sᴀ ᴄᴀғᴇᴛᴇʀɪᴀ ᴍᴀʟɪʙᴀɴ ᴋɪʟᴀ sᴇᴜɴɢᴍɪɴ ᴀᴛ ᴘʜɪᴀ, ɪɴɪɪᴡᴀsᴀɴ ɴᴀᴍɪɴ sɪ ᴘʜɪᴀ ᴀᴛ ʜɪɴᴅɪ ɴᴀᴍɪɴ sʏᴀ ʙɪɴᴀʙᴀᴛɪ ɴɢ ʜᴀᴘᴘʏ ʙɪʀᴛʜᴅᴀʏ ᴘᴇʀᴏ ᴀʟᴀᴍ ᴋᴜɴɢ ᴍᴀʙɪʟɪs ᴍᴀᴘɪᴋᴏɴ ᴜɴ ᴋᴀʏᴀ ᴘᴀɢ ɴᴀᴜʙᴏs ɴᴀ ᴘᴀsᴇɴsʏᴀ ɴᴜɴ ᴛᴀʟᴏ ᴋᴀᴍɪ ᴅᴀʜɪʟ ɢᴀɢᴀɴᴛɪ ʏᴀɴ sᴀᴀᴍɪɴ.

"ᴋᴜʏᴀ ᴍɪɴʜᴏ,ɪᴋᴀᴡ ʙᴀʜᴀʟᴀ sᴀᴀᴋɪɴ ᴘᴀɢ ɴᴀɢᴀʟɪᴛ ʏᴀɴɢ sɪ ᴀᴛᴇ ᴘʜɪᴀ ᴀʜ"sᴀʙɪ ɴɪ ʏᴜɴᴀ

"ᴡᴀɢ ᴋᴀʏᴏɴɢ ᴍᴀɢ ᴀʟᴀʟᴀ ᴍᴀsᴜsᴜᴘʀɪsᴇ ɴᴀᴍᴀɴ ʏᴜɴ ᴇɪ"ɴᴀᴋᴀɴɢɪᴛɪɴɢ sᴀʙɪ ᴋᴏ ɴᴀɢᴋɪʙᴀʟɪᴋᴀᴛ ɴ ʟᴀɴɢ sɪʟᴀ.

"sɪ ᴘʜɪᴀ"ɴᴀᴋᴀɴɢᴜsᴏɴɢ sᴀʙɪ ɴɪ ᴄʜᴀɴ ʜʏᴜɴɢ ᴋᴀᴋᴀᴘᴀsᴏᴋ ʟᴀɴɢ ɴɪʟᴀ ɴɢ ᴄᴀғ ᴋᴀsᴀᴍᴀ ɴʏᴀ ᴊᴏᴡᴀ ɴʏᴀ ᴍᴀʟᴀᴍᴀɴɢ.

ᴘᴀᴘᴀʟᴀᴘɪᴛ sɪʟᴀ ᴅᴛᴏ sᴀᴀᴍɪɴ ᴘᴇʀᴏ ɴᴀɢ ᴛɪɢɪʟ ᴋᴀᴍɪ sᴀ ᴘᴀɢ ᴅᴀᴅᴀʟᴅᴀʟ ᴀᴛ ɴᴀɢ ғᴏᴄᴜs sᴀ ᴋɪɴᴀᴋᴀɪɴ ɴᴀᴍɪɴ.

"Cᴀɴ ᴡᴇ sᴇᴀᴛ ʜᴇʀᴇ?"ɴᴀᴋᴀɴɢɪᴛɪ ɴʏᴀɴɢ sᴀʙɪ ɴᴀɢ ᴛᴀᴍᴀ ᴀɴɢ ᴍᴀᴛᴀ ɴᴀᴍɪɴ ᴍᴀɢ ᴋᴀᴘᴀᴛɪᴅ ᴘᴇʀᴏ ᴀɢᴀᴅ ᴅɪɴ ᴀᴋᴏɴɢ ɴᴀɢ ɪᴡᴀs.ᴡᴀʟᴀɴɢ ɴᴀɢ sᴀʟɪᴛᴀ sᴀᴀᴍɪɴ.ᴀʟᴀᴍ ᴋᴜɴɢ ᴜʙᴏs ɴᴀ ᴘᴀsᴇɴsʏᴀ ɴɪᴛᴏ.

"ʟᴏᴠᴇ ᴅᴏᴏɴ ɴᴀ ʟᴀɴɢ ᴛᴀʏᴏ sᴀ ᴋᴀʙɪʟᴀɴɢ ᴛᴀʙʟᴇ"ᴍʏ ʜᴀʟᴏɴɢ ɪɴɪs sᴀ sɪɴᴀʙɪ ɴʏᴀ.ᴏʜ ᴅɪʙᴀ ɴᴀɢ ᴛɪᴛɪᴍᴘɪ sʏᴀ ᴘᴇʀᴏ ᴍᴀʙɪʟɪs ᴍᴀᴜʙᴏsᴀɴ ɴɢ ᴘᴀsᴇɴsʏᴀ ʏᴀɴ.

ᴅᴏᴏɴ sɪʟᴀ ᴜᴍᴜᴘᴏ sᴀ ᴛᴀᴘᴀᴛ ɴɢ ᴛᴀʙʟᴇ ɴᴀᴍɪɴ ʜɪɴᴀʟᴀᴋᴀɴ ɴᴀ ᴍᴜɴᴀ ɴɪ sᴇᴜɴɢᴍɪɴ ᴀɴɢ ɴᴏᴏ ɴɪᴛᴏ ʙᴀɢᴏ ʙᴜᴍɪʟɪ ɴɢ ᴋᴀᴋᴀɪɴɪɴ ɴɪʟᴀ.ᴋɪɴᴜʜᴀ ɴʏᴀ ᴀɴɢ ᴘʜᴏɴᴇ ɴʏᴀ sᴀ ʙᴀɢ ɴɪ sᴇᴜɴɢᴍɪɴ, ɢᴀɴʏᴀɴ ᴘᴀʟᴀɢɪ ɴᴀɢ ᴇxᴄʜᴀɴɢᴇ sɪʟᴀ ɴɢ ᴘʜᴏɴᴇ ᴘᴀɢ ɴᴀɴᴅᴛᴏ sɪʟᴀ sᴀ sᴄʜᴏᴏʟ ᴅɪ ᴋᴏ ᴀʟᴀᴍ ᴋᴜɴɢ ᴀɴᴏɴɢ ᴛʀɪᴘ ɴɢ ᴅᴀʟᴀᴡᴀɴɢ ʏᴀɴ ᴅᴀʜɪʟ ᴍᴀɢᴀɴᴅᴀ ᴀɴɢ ᴋᴀᴘᴀᴛɪᴅ ᴋᴏ ᴍᴀᴅᴀᴍɪ ᴘᴀᴅɪɴɢ ɢᴜsᴛᴏɴɢ ᴍᴀɴʟɪɢᴀᴡ ᴋᴀʏᴀ ᴘᴀɢ ɴᴀɴᴅᴛᴏ ᴋᴍɪ sᴀ sᴄʜᴏᴏʟ ᴋᴜᴋᴜɴɪɴ ᴀɢᴀᴅ ɴɪ sᴇᴜɴɢᴍɪɴ ᴀɴɢ ᴘʜᴏɴᴇ ɴʏᴀ.ʙᴀsᴛᴀ ɢᴀɴᴏɴ.

"sᴀʙɪ sᴀʏᴏ ᴋᴜʏᴀ ᴍɪɴʜᴏ, ɴᴀᴜʙᴏs ɴᴀ ᴘᴀsᴇɴsʏᴀ ɴʏᴀɴ ɴɪ ᴀᴛᴇ ᴘʜɪᴀ"sᴀʙɪ ɴɪ ᴊᴇᴏɴɢɪɴ ᴋɪʟᴀɴɢ ᴋɪʟᴀʟᴀ ɴᴀ ᴛᴀʟᴀɢᴀ ɴɪʟᴀ sɪ ᴘʜɪᴀ ᴘᴀᴛɪ sᴀ ᴜɢᴀʟɪ.

"ʙᴀsᴛᴀ ᴍᴀᴜɴᴀ ᴋᴀʏᴏ sᴀ ʙᴀʜᴀʏ, sɪ ᴘʜɪᴀ ᴀᴛ sᴇᴜɴɢᴍɪɴ ɢᴀɢᴀʟᴀ ᴍᴜɴᴀ ᴘᴀʀᴀɴɢ ᴅᴀᴛᴇ ɴᴀ ɢᴀɴᴏɴ, ᴛᴘᴏs ᴋᴀᴍɪ ɴɪ ᴊʜᴇɴɴɪᴇ ᴘᴜᴘᴜɴᴛᴀɴɢ ᴀɪʀᴘᴏʀᴛ ᴘᴀʀᴀ sᴜɴᴅᴜɪɴ sɪʟᴀ ᴍᴀᴍᴀ"ᴘᴀʟɪᴡᴀɴᴀɢ ᴋᴏ sᴀᴋᴀɴɪʟᴀ ᴛᴜᴍᴜɴɢᴏ ɴᴀᴍᴀɴ ɴᴀ sɪʟᴀ.

"ʙɪʟɪsᴀɴ ɴᴀɴᴀᴛɪɴ ᴋᴜᴍᴀɪɴ ᴍʏ ʟᴀsᴛ sᴜʙᴊᴇᴄᴛ ᴘᴀ ᴛᴀʏᴏɴɢ ʟᴀʜᴀᴛ"sᴀʙɪ ɴɪ ᴊʜᴇɴɴɪᴇ ᴋᴀʏᴀ ɴᴀɢ sɪᴛᴜʟᴏʏ ɴᴀ ᴋᴀᴍɪ sᴀ ᴍɢᴀ ᴋɪɴᴀᴋᴀɪɴ ɴᴀᴍɪɴ.

.........

stream back doorrrr✊

•TORPE• || MINHO ||✔️Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon