63

72 6 0
                                    

ᴊʜᴇɴɴɪᴇ's

2 ᴍᴏɴᴛʜs ɴɢ sɪᴍᴜʟᴀɴɢ sᴀɢᴜᴛɪɴ ᴋᴏ sɪ ᴍɪɴʜᴏ, 1 ᴍᴏɴᴛʜ ɴᴀ ɴɢ ᴍᴀᴛᴘᴏs ᴀɴɢ ɢʀᴀᴅᴜᴀᴛɪᴏɴ ɴᴀᴍɪɴ, ɴɢᴀʏᴏɴ ᴀʏ ɴᴀɴᴅᴛᴏ ᴋᴀᴍɪ sᴀ ɴᴇᴡ ʏᴏʀᴋ.sɪ ᴍɪɴʜᴏ ᴜɴɢ ᴛɪᴘᴏɴɢ ʙᴏʏғʀɪᴇɴᴅ ᴍᴀᴛᴇʀɪᴀʟ ɴᴀᴘᴀᴋᴀ sᴡᴇᴇᴛ ɴʏᴀ ᴀᴛ ɴᴀᴘᴀᴋᴀᴀʟᴀɢᴀ ɴʏᴀ.ᴋᴜɴɢ ᴘᴀᴀɴᴏ ɴʏᴀ ᴀʟᴀɢᴀᴀɴ ᴋᴀᴘᴀᴛɪᴅ ɴʏᴀ ɢᴀɴᴏɴ ᴅɪɴ ɢɪɴᴀɢᴀᴡᴀ ɴʏᴀ sᴀᴀᴋɪɴ.

ɴᴀsᴀ ᴄᴏɴᴅᴏ ᴋᴀᴍɪɴɢ ᴀᴘᴀᴛ ɴᴀsᴀ ɪɪsᴀɴɢ ᴄᴏɴᴅᴏ ʟᴀɴɢ ᴋᴀᴍɪ ᴅᴀʜɪʟ ᴀʏᴜɴ ᴀɴɢ ɢᴜsᴛᴏ ɴɪʟᴀ ɴᴀ ᴍᴀɢ ᴋᴀᴋᴀsᴀᴍᴀ ᴋᴀᴍɪ.ᴇᴡᴀɴ ᴋᴏ sᴀ ᴛᴀᴛʟᴏɴɢ ᴛᴏ ᴍʏ ᴍɢᴀ ʙᴀʜᴀʏ ɴᴀᴍᴀɴ sɪʟᴀ ᴅᴛᴏ sᴀ ɴᴇᴡ ʏᴏʀᴋ.

"ʟᴏᴠᴇ ɢᴀʟᴀ ᴛᴀʏᴏ ʙᴜᴋᴀs ᴀʜ"sᴀʙɪ sᴀᴀᴋɪɴ ɴɪ ᴍɪɴʜᴏ ᴀᴛ ɴɪʏᴀᴋᴀᴘ ᴀᴋᴏ.sɪᴍᴜʟᴀ ɴᴜɴɢ ɴᴀɢɪɴɢ ᴋᴀᴍɪ ʟᴀɢɪ sʏᴀɴɢ ɴᴀᴋᴀʏᴀᴋᴀᴘ sᴀᴀᴋɪɴ.

"sᴜʀᴇ ɢᴜsᴛᴏ ᴋᴏ ᴅɪɴ ɴᴀᴍᴀɴ ɢᴜᴍᴀʟᴀ ᴇɪ"sᴀʙɪ ᴋᴏ sᴀᴋᴀɴʏᴀ ʜᴀʙᴀɴɢ ɴɪʟᴀʟᴀʀᴏ ᴜɴɢ ʙᴜʜᴏᴋ ɴʏᴀ.Hɪɴɪɢᴘɪᴛᴀɴ ɴʏᴀ ɴᴀᴍɴ ᴀɴɢ ᴘᴀɢ ʏᴀᴋᴀᴘ sᴀᴀᴋɪɴ.ᴇɴɢᴀɢᴇᴅ ɴᴀ ᴘᴀʟᴀ sɪ sᴇᴜɴɢᴍɪɴ ᴀᴛ ᴘʜɪᴀ ɴᴀɢ ᴘʀᴏᴘᴏsᴇ sɪ sᴇᴜɴɢᴍɪɴ ɴᴜɴɢ ᴘᴀɢ ᴛᴘᴏs ɴɢ ɢʀᴀᴅᴜᴀᴛɪᴏɴ ɴᴀᴍɪɴ.ᴍᴀᴛᴀɢᴀʟ ɴᴀ ᴋᴀsɪ sɪʟᴀ ᴋᴀʏᴀ ɴᴀɢ ᴅᴇsɪsʏᴏɴ ɴᴀ sɪ sᴇᴜɴɢᴍɪɴ ɴᴀ ᴍᴀɢᴘʀᴏᴘᴏsᴇ ᴋᴀʏ ᴘʜɪᴀ.

"ᴋᴜʏᴀ, ᴀᴛᴇ ʟᴀʟᴀʙᴀs ɴᴀ ᴍᴜɴᴀ ᴋᴀᴍɪ ɴɪ sᴇᴜɴɢs"sᴀʙɪ ɴɪ ᴘʜɪᴀ ᴘᴀɢ ʟᴀʙᴀs ɴɪʟᴀ ɴɢ ᴋᴡᴀʀᴛᴏ ɴɪʟᴀ.

"ᴡᴀɢ ᴋᴀʏᴏɴɢ ɢᴀɢᴀᴡᴀ ɴɢ ᴍɪʟᴀɢʀᴏ ᴀʜ"ᴅᴀɢᴅᴀɢ ɴʏᴀ ᴘᴀ ɴᴀᴛᴀᴡᴀ ɴᴀ ʟᴀɴɢ ᴀᴋᴏ ᴋᴀɴʏᴀ.ᴜᴍᴀʟɪs ɴᴀᴍɴ ɴᴀ ʏᴜɴɢ ᴅᴀʟᴀᴡᴀ ᴋᴀʏᴀ ᴋᴀᴍɪ ɴᴀ ʟᴀɴɢ ɴɪ ᴍɪɴʜᴏ ᴀɴɢ ɴᴀɪᴡᴀɴ ᴅᴛᴏ.

"ɢʀᴀʙᴇ ɴᴏʜ ᴘᴀʀᴀɴɢ ᴋᴀɪʟᴀɴ ʟᴀɴɢ ʟᴏᴠᴇ ɴᴜɴɢ sɪɴᴀɢᴏᴛ ᴍᴏᴋᴏ"ᴘᴀɢ sɪsɪᴍᴜʟᴀ ɴɢ ᴋᴡᴇɴᴛᴏ ɴɪ ᴍɪɴʜᴏ.

"ᴀʟᴀᴍ ᴍᴏ ᴍɪɴʜᴏ ɴᴏᴏɴ ᴘᴀʟᴀɴɢ ᴍᴀʜᴀʟ ɴᴀ ᴅɪɴ ᴋɪᴛᴀ ɴᴜɴɢ ᴜɴᴀ ᴋɪᴛᴀɴɢ ᴍᴀᴋɪᴛᴀ sᴀ 7/11 ᴅɪ ᴋᴏ ᴀʟᴀᴍ ᴋᴜɴɢ ᴘᴀᴀɴᴏ ᴀᴋᴏ ɴᴀɢ ᴋᴀɢᴜsᴛᴏ sᴀʏᴏ"ɴᴀᴛᴀᴛᴀᴡᴀɴɢ sᴀʙɪ ᴋᴏ.

"ɢᴀɴᴏɴ ᴅɪɴ ɴᴀᴍᴀɴ ᴀᴋᴏ ᴀʜ"sᴀʙɪ ɴʏᴀ.ᴜᴍᴀʏᴏs ɴᴀᴍɴ sʏᴀ ɴɢ ᴜᴘᴏ ᴋᴀʏᴀ ᴀᴋᴏ ɴᴀᴍᴀɴ ᴀɴɢ ʏᴜᴍᴀᴋᴀᴘ sᴀ ᴋᴀɴʏᴀ.sᴏʙʀᴀɴɢ sᴀʀᴀᴘ ɴʏᴀɴɢ ʏᴀᴋᴀᴘɪɴ.ɴᴀᴘᴀᴋᴀʙᴀɴɢᴏ ɴɢ ᴀᴍᴏʏ ᴀᴍᴏʏ ʟᴀʟᴀᴋɪ ᴛᴀʟᴀɢᴀ ᴋᴀʜɪᴛ ɴᴀ ʜɪɴᴅɪ sʏᴀ ᴍᴀʜɪʟɪɢ ᴍᴀɢ ᴘᴀʙᴀɴɢᴏ, ʜɪɴᴅɪ sʏᴀ ʙᴜᴍᴀʙᴀʜᴏ.ɢᴜsᴛᴏɴɢ ɢᴜsᴛᴏ ᴋᴏ ᴜɴɢ ᴀᴍᴏʏ ɴɪ ᴍɪɴʜᴏ ɴᴀᴋᴀᴋᴀᴀᴅɪᴋ ᴛᴀʟᴀɢᴀ.

"ʟᴏᴠᴇ ᴀʟᴀᴍ ᴍᴏ ᴀɴɢ sᴡᴇʀᴛᴇ ᴋᴏ sᴀʏᴏ ᴅᴀʜɪʟ ɪᴋᴀᴡ ᴜɴɢ ʟᴀʟᴀᴋɪɴɢ ᴍɪɴᴀʜᴀʟ ᴋᴏ"sᴀʙɪ ᴋᴏ ᴀᴛ ᴛɪɴɪɢɴᴀɴ sʏᴀ.ʜɪɴᴀʟɪᴋᴀɴ ɴʏᴀ ɴᴀᴍɴ ᴀᴋᴏ sᴀʟᴀʙɪ.

"ᴍᴀs sᴡᴇʀᴛᴇ ᴀᴋᴏ ʟᴏᴠᴇ, ᴋᴀʜɪᴛ ɴᴀ ᴘᴜʀᴏ ᴋᴀɢᴀɢᴏʜᴀɴ ᴀɴɢ ᴀʟᴀᴍ ᴋᴏ ᴛɪɴɢᴀᴘ ᴍᴏ ᴘᴀ ᴅɪɴ ᴀᴋᴏ,ᴋᴀʜɪᴛ sɪɴᴏ ᴀᴋᴏ ᴛɪɴɢᴀᴘ ᴍᴏ ᴛᴀʟᴀɢᴀ ᴀᴋᴏ,sᴡᴇʀᴛᴇ ᴋᴏ ᴋᴀsɪ ᴍɪɴᴀʜᴀʟ ᴍᴏ ᴘᴀ ᴅɪɴ ᴀᴋᴏ ᴋᴀʜɪᴛ ɴᴀ ᴍʏ ʙᴀᴅ sɪᴅᴇs ᴀᴋᴏ"sᴀʙɪ ɴʏᴀ sᴀᴀᴋɪɴ.ᴀᴛ ʜɪɴᴀʟɪᴋᴀɴ ᴀɴɢ ɴᴏᴏ ᴋᴏ.

"ᴛɪɴɢᴀᴘ ɴᴀᴍɴ ᴋɪᴛᴀ ᴋᴀʜɪᴛ ᴀɴᴏ ᴘᴀɴɢ ᴍᴇʀᴏɴ ᴋᴀ,ᴋᴀsɪ ɪᴋᴀᴡ ᴜɴɢ ᴍᴀʜᴀʟ ᴋᴏ ᴇɪ.ɪᴋᴀᴡ ᴜɴɢ ɢᴜsᴛᴏ ᴋᴜɴɢ ᴍᴀᴋᴀsᴀᴍᴀ sᴀ ʜᴀʙᴀɴɢ ʙᴜʜᴀʏ,ᴡᴀʟᴀ ᴇɪ ɪᴋᴀᴡ ᴛᴀʟᴀɢᴀ ᴀɴɢ ɢᴜsᴛᴏ ᴋᴏ ᴋᴀʜɪᴛ ɴᴀ ɪᴘᴀɢ ᴛᴀʙᴜʏᴀɴ ᴍᴏ ᴘᴀᴋᴏ ɪᴋᴀᴡ ᴘᴀ ᴅɪɴ ᴀɴɢ ᴘɪᴘɪʟɪɪɴ ᴋᴏ ᴍɪɴʜᴏ"sᴀʙɪ ᴋᴏ sᴀᴋᴀɴʏᴀ.ʜɪɴᴀʟɪᴋᴀɴ ɴʏᴀ ɴᴀᴍᴀɴ ᴀᴋᴏ ᴍᴀʟᴀʟɪᴍ ɴᴀ ʜᴀʟɪᴋ.ᴍᴀʜᴀʟ ᴋᴏ ᴛᴀʟᴀɢᴀ sɪ ᴍɪɴʜᴏ ᴋᴀʜɪᴛ ɴᴀ ᴀɴᴏɴɢ ɢᴀᴡɪɴ ɴɢ ɪʙᴀ.ᴋᴀʜɪᴛ ɴᴀ ᴍᴀɢ ʟᴏᴋᴏ sʏᴀ, ᴍᴀᴍᴀʜᴀʟɪɴ ᴋᴏ ᴘᴀ ᴅɪɴ sʏᴀ ᴡᴀʟᴀ ᴇɪ ʜᴀɴᴅᴀ ᴀᴋᴏɴɢ ᴍᴀsᴀᴋᴛᴀɴ ᴘᴀʀᴀ sᴀ ᴛᴀᴏɴɢ ᴍᴀʜᴀʟ ᴋᴏ.

"ɪ ʟᴏᴠᴇ ʏᴏᴜ ᴊʜᴇɴɴɪᴇ"sᴀʙɪ ɴʏᴀ.ᴀᴛ ɴɪʏᴀᴋᴀᴘ ᴀᴋᴏ.

" ɪ ʟᴏᴠᴇ ʏᴏᴜ ᴛᴏᴏ ᴍɪɴʜᴏ"sᴀʙɪ ᴋᴏ sᴀᴋᴀɴʏᴀ ᴘᴀʙᴀʟɪᴋ.ᴋᴀʜɪᴛ ɴᴀ ᴍᴀᴅᴀᴍɪɴɢ ʜᴜᴍᴀᴅʟᴀɴɢ sᴀᴀᴍɪɴɢ ᴅᴀʟᴀᴡᴀ ᴋᴀʏ ᴍɪɴʜᴏ ᴘᴀᴅɪɴ ᴀᴋᴏ ᴋᴀʜɪᴛ ɴᴀ sᴀʙɪʜɪɴ ɴɪʟᴀ  ɴᴀ ʜɪɴᴅɪ ᴋᴀᴍɪ ᴘᴡᴇᴅᴇ sᴀ ɪsᴀᴛ ɪsᴀ.ᴡᴀʟᴀ ᴀᴋᴏɴɢ ᴘᴀᴋᴇ ʙᴀsᴛᴀ ᴀᴋᴏ ɴᴀɢ ᴍᴀᴍᴀʜᴀʟ ᴋᴀʏ ᴍɪɴʜᴏ.sʏᴀ ʟᴀɴɢ ᴀɴɢ ʟᴀʟᴀᴋɪɴɢ ᴍɪɴᴀʜᴀʟ ᴋᴏ sᴀ ᴜɴᴀ ʜᴀɴɢᴀɴɢ sᴀ ᴅᴜʟᴏ.

~ᴛʜᴇ ᴇɴᴅ

ᴄᴏʀɴʏ ɴɢ ᴇɴᴅɪɴɢ ʙᴡᴇsɪᴛ ʜᴇʜᴇʜᴇʜ😆

•TORPE• || MINHO ||✔️Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon