ᴍɪɴʜᴏ's
sᴀʙᴀᴅᴏ ɴɢᴀʏᴏɴ ᴀᴋᴏ ɴᴀɴᴅᴛᴏ ʟᴀɴɢ ɴᴀᴋᴀʜɪʟᴀᴛᴀ sᴀ sᴏғᴀ ɴᴀᴋᴀᴘᴀᴛᴏɴɢ ᴘᴀᴀ ᴋᴏ ᴋᴀʏ ᴘʜɪᴀ ᴡʟᴀᴀ ɴᴀᴍᴀɴ ᴘᴀᴋᴇ ᴅᴀʜɪʟ ʙᴜsʏ sᴀ ᴄᴇʟʟᴘʜᴏɴᴇ ɴʏᴀ.ᴅɪ ᴋᴀᴍɪ ʟᴀʟᴀʙᴀs ɴɪ ᴊʜᴇɴɴɪᴇ ɴɢᴀʏᴏɴ ᴍʏ ᴘɪɴᴜɴᴛᴀʜᴀɴ ᴅᴀᴡ sɪʟᴀ ɴɢ ᴍᴀᴍᴀ ɴʏᴀ ᴋᴀʏᴀ ʙᴜᴋᴀs ɴᴀ ʟᴀɴɢ ᴋᴀᴍɪ ʟᴀʟᴀʙᴀs.
Dɪ ᴋᴏ ʙᴀ ᴀʟᴀᴍ ᴅᴛᴏ sᴀ ᴋᴀᴘᴀᴛɪᴅ ᴋᴏ ᴡᴀʟᴀ ʙᴀ sɪʟᴀɴɢ ɢᴀʟᴀ ɴɪ sᴇᴜɴɢᴍɪɴ.ᴋᴀsɪ ᴛᴜᴡɪɴɢ sᴀʙᴀᴅᴏ ʟɪɴɢɢᴏ ɴᴀɢ ɢᴀɢᴀʟᴀ ʏᴀɴɢ ᴅᴀʟᴀᴡᴀɴɢ ʏᴀɴ.
"ᴜʏ ᴡᴀʟᴀ ʙᴀ ᴋᴀʏᴏɴɢ ɢᴀʟᴀ ɴɪ sᴇᴜɴɢᴍɪɴ?"ᴛᴀɴᴏɴɢ ᴋᴏ ʀɪᴛᴏ ᴀᴛ ᴛɪɴɢɴᴀɴ sʏᴀ.ʙᴜsʏ ʟᴀɴɢ sʏᴀ ᴋᴀᴋᴀᴅᴜᴛᴅᴜᴛ sᴀ ᴄᴇʟʟᴘʜᴏɴᴇ ɴʏᴀ.
"Hɪɴᴅɪ ᴅᴛᴏ ʟᴀɴɢ ᴋᴀᴍɪ,ᴘᴇʀᴏ ᴅᴏᴏɴ ᴋᴀᴍɪ ᴋᴡᴀʀᴛᴏ ɢᴀɢᴀᴡᴀ ᴋᴀᴍɪ ʙᴀʙʏ"ɴᴀᴛᴀᴛᴀᴡᴀɴɢ sᴀʙɪ ɴʏᴀ.ᴜᴍᴜᴘᴏ ᴀᴛ ʙɪɴᴀᴛᴜᴋᴀɴ sʏᴀ.
"ᴀʟᴀᴍ ᴍᴏ ᴋᴜʏᴀ ᴍᴀsʏᴀᴅᴏ ᴋᴀɴɢ ᴜᴛᴏ ᴜᴛᴏ,ᴍᴀʟᴀᴍᴀɴɢ ᴍᴀɢ ɴᴇᴛғʟɪx ʟᴀɴɢ ᴋᴀᴍɪ ᴀᴛ ʟᴀʟᴀʀᴜɪɴ sɪ sᴋʏ"ɴᴀᴛᴀᴛᴀᴡᴀɴɢ sᴀʙɪ ɴʏᴀ.sɪɴᴀᴍᴀᴀɴ ᴋᴏ ʟᴀɴɢ sʏᴀ ɴɢ ᴛɪɴɢɪɴ.
ᴍᴀᴍᴀʏᴀ ᴘᴀ ᴀʏ ᴍʏ ᴋᴜᴍᴀᴛᴏᴋ, ᴋᴀʏᴀ ᴛᴜᴍᴀʏᴏ sʏᴀ ᴀᴛ ʙɪɴᴜᴋsᴀɴ ᴜɴɢ ᴘɪɴᴛᴏ.ʙᴏʏғʀɪᴇɴᴅ ɴʏᴀ ɴᴀ ʏᴀɴ ᴇɪ.
"Kᴜʏᴀ ᴅᴏᴏɴ ʟᴀɴɢ ᴋᴀᴍɪ sᴀ ᴋᴡᴀʀᴛᴏ ᴀʜ,ᴡᴀɢ ᴋᴀɴɢ ɪsᴛᴏʀʙᴏ ɢᴀɢᴀᴡᴀ ᴋᴀᴍɪ ʙᴀʙʏ"sᴀʙɪ ɴʏᴀ ᴀᴛ ᴛᴜᴍᴀᴡᴀ ᴘᴀ.ʙɪɴᴀᴛᴏ ᴋᴏ sʏᴀ ɴɢ ᴛsɪɴᴇʟᴀs ᴋᴏ ᴘᴇʀᴏ ᴅɪ ɴᴀᴍɴ sʏᴀ ɴᴀᴛᴀᴍᴀᴀɴ.
"sɪʀᴀᴜʟᴏ ᴋᴀ ᴛᴀʟᴀɢᴀ, ᴍᴀʙᴜɴᴛɪs ᴋᴀ sᴀɴᴀ"sᴀʙɪ ᴋᴏ sᴀᴋɴʏᴀ ᴛɪɴᴀᴡᴀɴᴀɴ ɴʏᴀ ʟᴀɴɢ ᴀᴋᴏ ᴀᴛ ɴᴀɢ ᴀᴋʏᴀᴛ ɴᴀ sɪʟᴀ ɴɪ sᴇᴜɴɢᴍɪɴ sᴀ ᴛᴀᴀs.
ɴᴀʜɪɢᴀ ɴᴀ ʟᴀɴɢ ᴜʟɪᴛ ᴀᴋᴏ sᴀ sᴏғᴀ ᴀᴛ ɴᴀɢ ᴅᴜᴛᴅᴜᴛ sᴀ ᴘʜᴏɴᴇ ᴋᴏ.
........
ᴘʜɪᴀ's
"ʙᴀʟɪᴡ ᴋᴀ ᴛᴀʟᴀɢᴀ ʟᴏᴠᴇ,ᴍᴀᴍᴀʏᴀ ᴍᴀɴɪᴡᴀʟᴀ ᴜɴ sɪ ʜʏᴜɴɢ"sᴀʙɪ ɴɪ sᴇᴜɴɢᴍɪɴ sᴀᴀᴋɪɴ ʜᴀʙᴀɴɢ ʜᴀᴡᴀᴋ ʜᴀᴡᴀᴋ sɪ sᴋʏ.
"ᴀɴᴏ ᴋᴀʙᴀ ᴀʟᴀᴍ ɴᴀᴍᴀɴ ɴɪ ᴋᴜʏᴀ ɴᴀ ʜɪɴᴅɪ ᴍᴏ ᴜɴ ᴋᴀʏᴀ ɢᴀᴡɪɴ"ɴᴀᴛᴀᴛᴀᴡᴀɴɢ sᴀʙɪ ᴋᴏ ᴋᴀʏ sᴇᴜɴɢᴍɪɴ.
"ᴏᴘᴇɴ ᴋᴏ ʟɴɢ ʏᴜɴɢ ᴛᴠ ʜᴀᴡᴀᴋᴀɴ ᴍᴏ sɪ sᴋʏ"sᴀʙɪ ɴɪ sᴇᴜɴɢᴍɪɴ ᴀᴛ ᴛᴜᴍᴀʏᴏ ᴘᴀʀᴀ ʙᴜᴋsᴀɴ ᴜɴɢ ᴛᴠ.
"sᴋʏ ᴀɴɢ ᴄᴜᴛᴇ ᴛᴀʟᴀɢᴀ ɴɢ ᴅᴀᴅᴅʏ ᴍᴏ ᴋᴀsᴏ ᴍᴀsᴜɴɢɪᴛ ᴇɪ"sᴀʙɪ ᴋᴏ ʜᴀʙᴀɴɢ ᴋɪɴᴀᴋᴀᴜsᴀᴘ ᴜɴɢ ᴀsᴏ.
"ᴇᴘᴀʟ ᴛᴀʟᴀɢᴀ ɴɢ ᴍᴏᴍᴍʏ ᴍᴏ ɴᴏʜ ᴋᴜɴɢ ᴀɴᴏɴɢ ᴀɴᴏ sɪɴᴀsᴀʙɪ ᴘᴇʀᴏ ᴋᴀʟᴀ ᴍᴏ sʏᴀ ʜɪɴᴅɪ ᴍᴀsᴜɴɢɪᴛ ᴇɪ"sᴀʙɪ ɴɪ sᴇᴜɴɢᴍɪɴ ᴀᴛ ɴᴀᴜᴘᴏ sᴀ ᴛᴀʙɪ ᴋᴏ.ɴɪʏᴀᴋᴀᴘ ᴋᴏ ɴᴀᴍᴀɴ sʏᴀ ᴅᴀʜɪʟ ɴᴀᴋᴀ ʙᴜsᴀɴɢᴏᴛ ᴜɴɢ ᴍᴜᴋʜᴀ.ᴘᴜᴍᴀᴛᴏɴɢ ɴᴀᴍɴ sɪ sᴋʏ sᴀ ʜɪᴛᴀ ᴋᴏ ɢɪɴᴀᴡᴀ ɴᴀɴᴀᴍɴ ᴀᴋᴏɴɢ ʜɪɢᴀᴀɴ ɴɪᴛᴏ.
"ᴊᴏᴋᴇ ʟᴀɴɢ, ɴᴀᴋᴀʙᴜsᴀɴɢᴏᴛ ᴋᴀ ᴅʏᴀɴ ᴀʏᴏsɪɴ ᴍᴏ ɴɢᴀ ʏᴀɴɢ ᴍᴜᴋʜᴀ ᴍᴏ"sᴀᴡᴀʏ ᴋᴏ ᴅᴛᴏ.ᴀʏᴏᴋᴏ ᴛᴀʟᴀɢᴀ sʏᴀɴɢ ɴᴀᴋᴀʙᴜsᴀɴɢᴏᴛ ᴍᴜᴋʜᴀ sʏᴀɴɢ ʙɪʙᴇ ᴀʜᴀʜ ᴄʜᴀʀᴏᴛᴛᴛ.
Nɪʏᴀᴋᴀᴘ ɴʏᴀ ᴅɪɴ ᴀᴋᴏ ᴘᴀʙᴀʟɪᴋ ᴍᴀʀᴜᴘᴏᴋ ᴅɪɴ ᴛᴏ ᴇɪ.ɴᴀɴᴏɴᴏᴏᴅ ɴᴀ ʟᴀɴɢ ᴋᴀᴍɪ ʜᴀʙᴀɴɢ sɪ sᴋʏ ɴᴀᴛᴜᴛᴜʟᴏɢ sᴀ ʙɪɴᴛɪ ᴋᴏ........
Nᴀɢʟᴀɢᴀʏ ʟᴀɴɢ ɴᴀᴍᴀɴ ᴀᴋᴏ ɴɢ ᴘᴏᴠ ɴɪ ᴘʜɪᴀ.ɴᴀɢ ʟᴀʟᴀɴᴅɪᴀɴ sɪʟᴀ ɴɪ sᴇᴜɴɢᴍɪɴ ɪɴɢɪᴛ ᴀᴋᴏ.ʜᴀʜᴀʜᴀʜᴀ
BINABASA MO ANG
•TORPE• || MINHO ||✔️
Fiksi Penggemarstart: July 29. 2020 finish: ᴏᴄᴛᴏʙᴇʀ 15, 2020 status: ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇ