61

32 4 0
                                    

Mɪɴʜᴏ's

ɴᴀɴᴅᴏɴ ᴘᴀ ᴅɪɴ ᴜɴɢ ᴅᴀʟᴀᴡᴀ sᴀ ᴛᴀᴀs ᴍᴜᴋʜᴀɴɢ ɴᴀɢ ᴇᴇɴᴊᴏʏ sᴀ ᴘᴀɢ ɴᴏᴏᴅ ɴɢ ᴍɢᴀ ʜᴏʀʀᴏʀ.ᴏʀ ᴍɢᴀ ᴢᴏᴍʙɪᴇ.

ᴍᴀᴍᴀʏᴀ ᴘᴀ ᴀʏ ʙɪɢʟᴀɴɢ ᴛᴜᴍᴀᴡᴀɢ sɪ ᴍᴀᴍᴀ ᴋᴀʏᴀ ᴀɢᴀᴅ ᴋᴏ ɪᴛᴏɴɢ sɪɴᴀɢᴏᴛ.

"ʜᴇʟʟᴏ ᴍᴀ,ʙᴀᴋɪᴛ ᴘᴏ ᴋᴀʏᴏ ɴᴀᴘᴀᴛᴀᴡᴀɢ?"-ᴍɪɴʜᴏ

"ᴀɴᴀᴋ ɢᴜsᴛᴏ ᴋᴏ ɴᴀ ᴘᴜᴍᴜɴᴛᴀ ᴋᴀʏᴏ ɴɢ ᴋᴀᴘᴀᴛɪᴅ ᴍᴏ ᴅᴛᴏ sᴀ ɴᴇᴡ ʏᴏʀᴋ, ᴘᴀɢ ᴛᴘᴏs ɴɢ ɢʀᴀᴅᴜᴀᴛɪᴏɴ ᴍᴏ ᴀɴᴀᴋ,ɢᴜsᴛᴏ ᴋᴏ ᴅᴛᴏ ɴᴀ ᴍᴀɢ ᴀᴀʀᴀʟ ᴀɴɢ ᴋᴀᴘᴀᴛɪᴅ ᴍᴏ, ᴘᴇʀᴏ ᴋᴜɴɢ ᴅɪ ᴘᴀᴘᴀʏᴀɢ ᴋᴀᴘᴀᴛɪᴅ ᴍᴏ ɴᴀ ᴍᴀʜɪᴡᴀʟᴀʏ ᴋᴀʏ sᴇᴜɴɢᴍɪɴ ᴅʏᴀɴ ɴᴀ ʟᴀɴɢ sʏᴀ sᴀ ᴋᴏʀᴇᴀ, ʙᴀᴋᴀsʏᴏɴ ɴᴀ ʟᴀɴɢ ᴋᴀʏᴏ ᴅᴛᴏ ᴀɴᴀᴋ ᴘᴀɢ ᴛᴀᴘᴏs ɴɢ ɢʀᴀᴅᴜᴀᴛɪᴏɴ ᴍᴏ ᴀɴᴀᴋ, sᴀᴍᴀ ᴍᴏ ᴀɴɢ ɢɪʀʟғʀɪᴇɴᴅ ᴍᴏ, ʙᴀʙᴀᴋᴀsʏᴏɴ ʟᴀɴɢ ɴᴀᴍᴀɴ ᴋᴀʏᴏ ᴀɴᴀᴋ"-ᴍᴀᴍᴀ ʟᴇᴇ

"sᴀʙɪʜᴀɴ ᴋᴏ ɴᴀ ʟᴀɴɢ sɪ ᴘʜɪᴀ ᴍᴀᴍᴀʏᴀ ᴍᴀ"-ᴍɪɴʜᴏ

"ᴀsᴀɴ ʙᴀ ᴀɴɢ ᴋᴀᴘᴀᴛɪᴅ ᴍᴏ?"-ᴍᴀᴍᴀ ʟᴇᴇ

"Asᴀ ᴋᴡᴀʀᴛᴏ ɴʏᴀ ᴍᴀ, ɴᴀɴᴏᴏᴅ sɪʟᴀ ɴɪ sᴇᴜɴɢᴍɪɴ ɴɢ ɴᴇᴛғʟɪx"-ᴍɪɴʜᴏ

"ᴏsɪɢᴇ ɴᴀ ᴀɴᴀᴋ,ɪʙᴀʙᴀ ᴋᴏ ɴᴀ ᴛᴏɴɢ ᴛᴀᴡᴀɢ ᴍᴀᴅᴀᴍɪ ᴘᴀᴋᴏɴɢ ᴛᴀᴛᴀᴘᴏsɪɴ,ᴋᴜᴍᴀɪɴ ᴋᴀʏᴏ ᴀᴛ ᴍᴀɢ ᴘᴀʜɪɴɢᴀ ᴏᴋ"-ᴍᴀᴍᴀ ʟᴇᴇ

"sɪɢᴇ ɴᴀ ᴍᴀ ᴍᴀɢ ɪɪɴɢᴀᴛ ᴋᴀʏᴏ ɴɪ ᴘᴀᴘᴀ"-ᴍɪɴʜᴏ

ᴡᴀʟᴀ ɴᴀᴋᴏɴɢ ɴᴀᴋᴜʜᴀɴɢ sᴀɢᴏᴛ ᴍᴜʟᴀ ᴋᴀʏ ᴍᴀᴍᴀ, ᴘɪɴᴀᴛᴀʏ ɴʏᴀ ɴᴀ ɪᴛᴏ ᴋᴀʏᴀ ᴛᴜᴍᴀʏᴏ ᴀᴋᴏ sᴀ ᴘᴀɢ ᴋᴀᴋᴀʜɪɢᴀ ᴀᴛ ɴᴀɢ ᴛᴜɴɢᴏɴɢ ᴋᴡᴀʀᴛᴏ ɴɪ ᴘʜɪᴀ.

ᴛᴏᴋ!ᴛᴏᴋ!ᴛᴏᴋ!

"ᴘᴀsᴏᴋ ᴋᴜʏᴀ"ɴᴀʀɪɴɪɢ ᴋᴏ ᴀɴɢ sɪɢᴀᴡ ɴɪ ᴘʜɪᴀ ᴋᴀʏᴀ ᴘᴜᴍᴀsᴏᴋ ɴᴀᴋᴏ ɴɢ ᴋᴡᴀʀᴛᴏ ɴʏᴀ.

"ᴛᴜᴍᴀᴡᴀɢ sɪ ᴍᴀᴍᴀ sᴀᴀᴋɪɴ"sᴀʙɪ ᴋᴏ sᴀᴋɴʏᴀ ᴀᴛ ɴᴀᴜᴘᴏ sᴀ ᴛᴀʙɪ ɴɪ sᴇᴜɴɢᴍɪɴ.

"ʙᴀᴋɪᴛ ʀᴀᴡ ᴋᴜʏᴀ?"ᴛᴀɴᴏɴɢ ɴɪᴛᴏ sᴀᴀᴋɪɴ.

"Pᴀɢ ᴛᴀᴘᴏs ᴅᴀᴡ ɴɢ ɢʀᴀᴅᴜᴀᴛɪᴏɴ ᴋᴏ ᴘᴜɴᴛᴀ ᴅᴀᴡ ᴛᴀʏᴏɴɢ ɴᴇᴡ ʏᴏʀᴋ,ɢᴜsᴛᴏ ɴʏᴀ sᴀɴᴀɴɢ ᴅᴏᴏɴ ᴋᴀ ᴍᴀɢ ᴀʀᴀʟ ᴘᴇʀᴏ ᴀʟᴀᴍ ᴋᴜɴɢ ʜɪɴᴅɪ ᴋᴀ ᴘᴀᴘᴀʏᴀɢ ᴋᴀʏᴀ sᴀʙɪ ɴɪ ᴍᴀᴍᴀ ᴋᴀʜɪᴛ ᴍᴀɢ ʙᴀᴋᴀsʏᴏɴ ɴᴀ ʟᴀɴɢ ᴅᴀᴡ ᴛᴀʏᴏ ᴅᴏᴏɴ ᴋᴀsᴀᴍᴀ sɪ sᴇᴜɴɢᴍɪɴ ᴀᴛ ᴊʜᴇɴɴɪᴇ,ᴘᴇʀᴏ ᴅɪ ᴋᴏ ᴀʟᴀᴍ ᴋᴜɴɢ ᴋᴀɪʟᴀɴ ᴛᴀʏᴏ ᴘᴜᴘᴜɴᴛᴀ ᴜɴɢ sᴀᴋᴛᴏɴɢ ᴅᴀᴛᴇ ʙᴀ"ᴘᴀʟɪᴡᴀɴᴀɢ ᴋᴏ ᴅᴛᴏ.ᴛᴜᴍᴜɴɢᴏ ɴᴀᴍᴀɴ sʏᴀ.

"ᴀʏᴏᴋᴏ ᴍᴀɢ ᴀʀᴀʟ ᴅᴏɴ ᴋᴜʏᴀ,ᴅᴛᴏ ᴀᴋᴏ ᴍᴀs ɴᴀsᴀɴᴀʏ sᴀ ᴋᴏʀᴇᴀ,ᴋᴀʏᴀ ᴍᴀs ᴍᴀʙᴜᴛɪɴɢ ᴅᴛᴏ ᴀᴋᴏ ᴍᴀɢ ᴘᴀᴛᴜʟᴏʏ ɴɢ ᴘᴀɢ ᴀᴀʀᴀʟ ᴋᴏ"sᴀʙɪ ɴɪ ᴘʜɪᴀ ᴏᴏ ᴋᴀʜɪᴛ ɴᴀ ᴍʏ ᴊᴏᴡᴀ ʏᴀɴ sᴇʀʏᴏsᴏ ᴘᴀ ᴅɪɴ sᴀ ᴘᴀɢ ᴀᴀʀᴀʟ ʏᴀɴ.ɢᴀɴʏᴀɴ ᴅɪɴ ʙғ ɴʏᴀ ᴘᴀʀᴇʜᴀs sɪʟᴀɴɢ sᴇʀʏᴏsᴏ sᴀ ᴘᴀɢ ᴀᴀʀᴀʟ.

"ʏᴏᴡɴ ʙᴜᴛɪ ɴᴀ ʟᴀɴɢ ᴋᴀsᴀᴍᴀ ᴀᴋᴏ,ᴍᴀᴋᴀᴋᴀʙᴀʟɪᴋ ᴅɪɴ ɴɢ ɴᴇᴡ ʏᴏʀᴋ,ɴᴀᴍɪᴍɪss ᴋᴏ ɴᴀ sɪʟᴀ ᴍᴀᴍᴀ ᴀᴛ ᴘᴀᴘᴀ"sᴀʙɪ ɴɪ sᴇᴜɴɢᴍɪɴ ɴᴀ ᴋᴜɴʏᴀʀᴇ ᴜᴍɪɪʏᴀᴋ.ɴᴀᴋᴀᴛᴀɴɢᴀᴘ ɴᴀᴍɴ sʏᴀ ɴɢ ʙᴀᴛᴏᴋ ᴋᴀʏ ᴘʜɪᴀ.

"ᴀʀᴀʏ!"ɪɴɪs ɴᴀ sᴀʙɪ ɴɪ sᴇᴜɴɢᴍɪɴ.

"ᴘᴀʀᴀɴɢ ᴛᴀɴɢᴀ, ɴᴀɢ ᴜᴜsᴀᴘ ɴᴀᴍᴀɴ ᴋᴀʏᴏ ʟᴀɢɪ ɴɪ ᴍᴏᴍᴍʏ ᴛᴘᴏs sᴀsᴀʙɪʜɪɴ ᴍᴏ ɴᴀ ᴍɪᴍɪss ᴍᴏ ᴘᴀ sᴀᴍᴀɴᴛᴀʟᴀɴɢ ᴋᴀᴍɪ ɴɪ ᴋᴜʏᴀ ᴍᴀᴅᴀʟᴀɴɢ ʟᴀɴɢ ᴍᴀᴋᴀᴜsᴀᴘ sɪʟᴀ ᴍᴀᴍᴀ,ᴏᴀ sᴇᴜɴɢᴍɪɴ ᴀʜ ᴏᴀ sᴜᴍʙᴏɴɢ ᴋɪᴛᴀ ᴋᴀʏ ᴍᴏᴍᴍʏ sᴀ ᴍɢᴀ ᴋᴀʟᴏᴋᴏʜᴀɴ ᴍᴏ ʟᴀʟᴏ ɴᴀ ᴘᴀɢ ᴋᴀsᴀᴍᴀ ᴍᴏ sɪ ᴊɪsᴜɴɢ"sᴀʙɪ ɴɪ ᴘʜɪᴀ ᴛᴀᴍᴀ ɴɢᴀ ɴᴀᴍᴀɴ.ᴘᴇʀᴏ ɴᴀᴋᴀᴋᴀᴍɪss ᴅɪɴ ᴋᴀʏᴀ ʟᴀʟᴏ ɴᴀ ᴘᴀɢ ᴘᴇʀsᴏɴᴀʟ ᴍᴏɴɢ ᴍᴀᴋᴀsᴀᴍᴀ ᴜɴɢ ᴍɢᴀ ᴍᴀɢᴜʟᴀɴɢ ᴍᴏ.

"Uᴍᴀʏᴏs ᴋᴀʏᴏɴɢ ᴅᴀʟᴀᴡᴀ,ᴛᴀʀᴀ ɴᴀ sᴀ ʙᴀʙᴀ ᴋᴜᴍᴀɪɴ ɴᴀ ᴛᴀʏᴏ ᴀᴛ ɪᴋᴀᴡ sᴇᴜɴɢᴍɪɴ ᴜᴍᴜᴡɪ ᴋᴀɴᴀ,ᴘᴀᴘᴀɢᴀʟɪᴛᴀɴ ᴋᴀ ɴᴀɴᴀᴍɴ ɴɪ ᴄʜᴀɴ ʜʏᴜɴɢ ɴʏᴀɴ,ɢᴀʙɪ ɢᴀʙɪ ᴋᴀɴᴀ ᴜᴍᴜᴜᴡɪ"sᴀᴡᴀʏ ᴋᴏ ᴅᴛᴏ.ɴᴀɢ sɪᴛᴀʏᴏ ɴᴀᴍɴ sɪʟᴀɴɢ ᴅᴀʟᴀᴡᴀ.ɴɪʟᴀɢᴀʏ ɴᴀ ɴɪ ᴘʜɪᴀ sᴀ ᴋᴜʟᴏɴɢᴀɴ sɪ sᴋʏ ᴀᴛ ɪɴɪᴡᴀɴᴀɴ ɴɢ ᴘᴀɢ ᴋᴀɪɴ.

ʙᴜᴍᴀʙᴀ ɴᴀ ᴋᴀᴍɪɴɢ ᴛᴀᴛʟᴏ ɴᴀ sᴀʙᴀʏ sᴀʙᴀʏ ᴅᴛᴏ ᴋᴏ ɴᴀ ᴅɪɴ ᴘɪɴᴀᴋᴀɪɴ sɪ sᴇᴜɴɢᴍɪɴ ᴅᴀʜɪʟ ᴅᴀᴍɪ ɴᴀᴍᴀɴ ᴀɴɢ ɴɪʟᴜᴛᴏ ᴋᴏɴɢ ᴘᴀɢ ᴋᴀɪɴ ᴘᴀʀᴀ sᴀᴀᴍɪɴ ᴛᴀᴛʟᴏ ᴛᴀʟᴀɢᴀ ᴛᴏɴɢ ɴɪʟᴜᴛᴏ ᴋᴏ.

ᴋᴀʏᴀ ᴍɪɴsᴀɴ ɴᴀɪɪɴɪs ɴᴀ ᴅɪɴ sɪ ᴄʜᴀɴ ʜʏᴜɴɢ ᴋᴀʏ sᴇᴜɴɢᴍɪɴ ᴅᴀʜɪʟ ɢᴀʙɪ ɢᴀʙɪ ɴᴀ ᴛᴏ ɴᴀᴜᴡɪ ᴍɪɴsᴀɴ ᴋᴀʏᴀ ᴘᴀɢ ɪɴᴀᴀʙᴏᴛ ɴɢ ᴍᴀᴅᴀʟɪɴɢ ᴀʀᴀᴡ ʏᴀɴ sɪ sᴇᴜɴɢᴍɪɴ ᴅᴛᴏ sᴀ ʙᴀʜᴀʏ ᴅᴛᴏ ᴋᴏ ɴᴀ ᴘɪɴᴀᴘᴀᴛᴜʟᴏɢ sᴀ sᴀ ɢᴜᴇsᴛ ʀᴏᴏᴍ ᴅᴀʜɪʟ ᴅᴇʟɪᴋᴀᴅᴏ ɴᴀ ᴋᴀsɪ ᴘᴀɢ ɢᴀɴᴏɴɢ ᴏʀᴀs.ɴɢᴀʏᴏɴ ᴍᴇᴅʏᴏ ᴍᴀᴀɢᴀ ᴘᴀ ɴᴀᴍᴀɴ ᴍɢᴀ 7 ᴘᴀᴘᴀᴜᴡɪɪɴ ᴋᴏ sɪ sᴇᴜɴɢᴍɪɴ ɴɢ 8 ᴘᴀʀᴀ ᴅɪ sʏᴀ ᴍᴀᴘᴀɢᴀʟɪᴛᴀɴ ɴɪ ʜʏᴜɴɢ.

.......

•TORPE• || MINHO ||✔️Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon