59

33 6 2
                                    

ᴍɪɴʜᴏ's

ᴘᴀᴘᴜɴᴛᴀ ɴᴀ ᴋᴀᴍɪɴɢ ᴀɪʀᴘᴏʀᴛ ɴɪ ᴊʜᴇɴɴɪᴇ sᴀʙɪ ᴋᴀsɪ ɴɪʟᴀ ᴍᴀᴍᴀ ɴᴀɴᴅᴏɴ ɴᴀᴅᴀᴡ sɪʟᴀ sᴀ ᴀɪʀᴘᴏʀᴛ ᴀᴛ ᴋᴀᴍɪ ɴᴀ ʟᴀɴɢ ᴅᴀᴡ ᴀɴɢ ɪɴᴀᴀɴᴛᴀʏ.

ɴᴀɴᴅᴛᴏ ɴᴀ ᴋᴀᴍɪ sᴀ ᴀɪʀᴘᴏʀᴛ ᴅɪ ʀɪɴ ɴᴀɢ ᴛᴀɢᴀʟ ᴀʏ ɴᴀᴋɪᴛᴀ ᴅɪɴ ɴᴀᴍɪɴ sɪʟᴀ ᴍᴀᴍᴀ ᴋᴀʏᴀ ɴɪʟᴀᴘɪᴛᴀɴ ɴᴀᴍɪɴ sʏᴀ.

"Mᴀ, ᴘᴀ"ᴛᴀᴡᴀɢ ᴋᴏ sᴀᴋᴀɴɪʟᴀ ɴɢ ᴍᴀᴋᴀʟᴀᴘɪᴛ ɴᴀ ᴋᴀᴍɪ.ɴᴀɢ ᴍᴀɴᴏ ᴀᴋᴏ sᴀ ᴋᴀɴɪʟᴀ.

" ᴏʜ ᴀɴᴀᴋ ɴᴀɴᴅᴛᴏ ᴘᴀʟᴀ ᴋᴀʏᴏ ɴɢ ɢɪʀʟғʀɪᴇɴᴅ ᴍᴏ"sᴀʙɪ ɴɪ ᴍᴀᴍᴀ.

"sᴏᴏɴ ᴘᴀʟᴀɴɢ ᴍᴀ ᴅɪ ᴘᴀ ɴᴀᴍᴀɴ ᴀᴋᴏ sɪɴᴀsᴀɢᴏᴛ"ɴᴀᴋᴀɴɢɪᴛɪ ᴋᴜɴɢ sᴀʙɪ ᴀᴛ ɴᴀɢ ᴋᴀᴛɪɴɢɪɴᴀɴ ᴋᴀᴍɪ ɴɪ ᴊʜᴇɴɴɪᴇ, ᴋᴀʏᴀ ᴋᴏ ɴᴀᴍᴀɴ ᴍᴀɢ ᴀɴᴛᴀʏ ɴɢ sᴀɢᴏᴛ ɴʏᴀ ʙᴀsᴛᴀ ᴍᴜʟᴀ sᴀ ʙᴀʙᴀᴇɴɢ ɢᴜsᴛᴏ ᴋᴏ.

"ʜᴇʟʟᴏ ᴘᴏ ᴛɪᴛᴀ, ᴛɪᴛᴏ"sᴀʙɪ ɴɪ ᴊʜᴇɴɴɪᴇ ᴀᴛ ɴᴀɢ ʙᴏᴡ.

"ɴᴀʜʜʜ ᴅᴏɴᴛ ᴄᴀʟʟ ᴍᴇ ᴛɪᴛᴀ, ᴄᴀʟʟ ᴍᴇ ᴍᴀᴍᴀ ᴀᴛ ᴛᴀᴡᴀɢɪɴ ᴍᴏ sʏᴀɴɢ ᴘᴀᴘᴀ ᴍᴀʟɪᴡᴀɴᴀɢ"ɴᴀᴋᴀɴɢɪᴛɪɴɢ sᴀʙɪ ɴɪ ᴍᴀᴍᴀ.ᴛᴜᴍᴜɴɢᴏ ɴᴀᴍᴀɴ sɪ ᴊʜᴇɴɴɪᴇ.

"ᴛᴀʀᴀ ɴᴀ ᴍɢᴀ ᴀɴᴀᴋ, ʙᴀᴋᴀ ɪɴᴀᴀɴᴛᴀʏ ɴ ᴛᴀʏᴏ ɴɢ ᴍɢᴀ ᴋᴀɪʙɪɢᴀɴ ɴʏᴏ ᴅᴏᴏɴ"sᴀʙɪ ɴɪ ᴘᴀᴘᴀ ᴛɪɴᴜʟᴏɴɢᴀɴ ᴋᴏ ɴᴀᴍᴀɴ sɪʟᴀ sᴀ ᴍɢᴀ ᴅᴀʟᴀ ɴɪʟᴀ.

ɴᴀɢ ᴅᴀᴀɴ ᴍᴜɴᴀ ᴋᴀᴍɪ ɴɢ ᴘᴇᴛ sʜᴏᴘ sᴀʙɪ ɴɪ ᴍᴀᴍᴀ ɢᴜsᴛᴏ ɴʏᴀ ᴅᴀᴡ ʙɪʟʜᴀɴ sɪ ᴘʜɪᴀ ɴɢ ᴀsᴏ ᴅᴀʜɪʟ ᴘᴀʀᴀ ɴᴀᴍᴀɴ ᴅᴀᴡ ᴀʏ ᴋᴀʜɪᴛ ᴘᴀᴘᴀᴀɴᴏ ᴀʏ ᴍʏ ᴍᴀɢɪɢɪɴɢ ᴋᴀʟᴀʀᴏ ᴅɪɴ ɪᴛᴏ.ᴀᴛ ᴍᴀʜɪʟɪɢ ᴛᴀʟᴀɢᴀ sʏᴀ sᴀ ᴀsᴏ ᴋᴀʏᴀ ᴜɴɢ ʙᴏʏғʀɪᴇɴᴅ ɴʏᴀ ɢɪɴᴀɢᴀᴡᴀ ɴʏᴀ ᴅɪɴɢ ᴀsᴏ ᴇɪ ᴅᴀʜɪʟ sɪ sᴇᴜɴɢᴍɪɴ sᴀʙɪ ɴʏᴀ ᴘᴜᴘᴘʏ ᴅᴀᴡ sʏᴀ.

ᴘᴜᴍᴀsᴏᴋ ɴᴀ ᴋᴀᴍɪ ɴɢ ʙᴀʜᴀʏ ᴀᴛ ɴᴀᴋᴀ ʀᴇᴀᴅʏ ɴᴀ ᴜɴɢ ᴄᴀᴋᴇ sɪɴɪɴᴅɪʜᴀɴ ɴᴀɴᴀᴍɪɴ ᴀɴɢ ᴄᴀɴᴅɪʟᴀ ᴀᴛ ɴᴀɢ ᴛᴇxᴛ sɪ sᴇᴜɴɢᴍɪɴ ɴᴀ ᴘᴀᴜᴡɪ ɴᴀ ʀᴀᴡ sɪʟᴀ.ᴘɪɴᴀᴛᴀʏ ɴᴀɴᴀᴍɪɴ ᴀɴɢ ɪʟᴀɴ ᴀᴛ ɪʙɪɴᴀʙᴀ ᴀɴɢ ᴍɢᴀ ʙɪɴᴛᴀɴᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴍᴇᴅʏᴏ ᴍᴀᴅɪʟɪᴍ.

ᴍᴀᴍᴀʏᴀ ᴘᴀ ᴀʏ ʙɪɢʟᴀɴɢ ʙᴜᴍᴜᴋᴀs ᴀɴɢ ᴘɪɴᴛᴏ ᴀɢᴀᴅ ɴᴀᴍᴀɴ ʙɪɴᴜᴋsᴀɴ ɴɪ ᴘʜɪᴀ ᴀɴɢ ɪʟᴀᴡ ᴀᴛ ɴᴀɢᴜʟᴀᴛ sᴀ ᴘᴀɢ sɪɢᴀᴡ ɴᴀᴍɪɴ.

"ʜᴀᴘᴘʏ ʙɪʀᴛʜᴅᴀʏʏʏʏʏ"sᴀʙᴀʏ sᴀʙᴀʏ ɴᴀᴍɪɴɢ sɪɢᴀᴡ.ᴀʟᴀᴍ ᴋᴜɴɢ ᴘᴀɪʏᴀᴋ ɴᴀ ʏᴀɴ ᴘɪɴɪᴘɪɢɪʟᴀɴ ɴʏᴀ ʟᴀɴɢ.ᴛᴜᴍɪɢɪɴ sʏᴀ sᴀᴀᴍɪɴ ʟᴀʜᴀᴛ ɴɢ ᴍᴀᴘᴀɴsɪɴ ɴʏᴀɴɢ ɴᴀɴᴅᴛᴏ sɪʟᴀ ᴍᴀᴍᴀ ᴅᴏᴏɴ ɴʏᴀ sɪʟᴀ sɪᴍᴜʟᴀɴɢ ᴜᴍɪʏᴀᴋ.ᴍᴀᴛᴀɢᴀʟ ɴᴀ ᴅɪɴ ᴋᴀsɪ ɴᴀᴍɪɴ ʜɪɴᴅɪ ɴᴀᴋɪᴋɪᴛᴀ sɪʟᴀ ᴍᴀᴍᴀ ᴅᴀʜɪʟ ʙᴜsʏ sᴀ ᴄᴏᴍᴘᴀɴʏ ɴᴀᴍɪɴ sᴀ ɴᴇᴡ ʏᴏʀᴋ.

"ᴍᴀᴍᴀ, ᴘᴀᴘᴀ"ᴜᴍɪɪʏᴀᴋ ɴᴀsᴀʙɪ ɴɪ ᴘʜɪᴀ ᴀᴛ ɴɪʟᴀᴘɪᴛᴀɴ ᴀᴛ ɴɪʏᴀᴋᴀᴘ sɪʟᴀ ᴍᴀᴍᴀ.

"ʜᴀᴘᴘʏ ʙɪʀᴛʜᴅᴀʏ ᴀɴᴀᴋ,ᴅᴀʟᴀɢᴀ ᴋᴀɴᴀ"sᴀʙɪ ɴɪ ᴍᴀᴍᴀ ʜᴀʙᴀɴɢ ʜɪɴᴀʜᴀɢᴏᴅ ᴀɴɢ ʟɪᴋᴏᴅ ɴɢ ᴋᴀᴘᴀᴛɪᴅ ᴋᴏɴɢ ɪʏᴀᴋɪɴ.ʜᴜᴍɪᴡᴀʟᴀʏ ɴᴀ sʏᴀ sᴀ ʏᴀᴋᴀᴘ ᴀᴛ ᴘɪɴᴜɴᴀsᴀɴ ᴀɴɢ ʟᴜʜᴀ.

•TORPE• || MINHO ||✔️Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon