Part 22

1.2K 68 0
                                    

Unicode

"" You're the coffee that i need in the morning
You're my sunshine in the rain when it's pouring won't you give yourself tome
Give it all oh i just wanna see ""

Phone Ringtone သံ ကြားတော့ မနေ့ကသူ ကိုကို့အခန်းထဲတနေ့လုံး ဖုန်းကို သူ့အခန်းထဲထားခဲ့တာ ယွီအော်ဖုန်းတွေလဲခေါ်ထားတယ်

" အင်းယွီအာ ပြော"

"မောင် မနေ့ကတစ်နေ့လုံးဖုန်းခေါ်နေတာဖုန်းလဲမကိုင်ဘူး ဘယ်လိုဖြစ်ရတာလဲ သဲတခုခုဖြစ်နေပြီထင်တာ "

"အာ sorry ယွီအာ မောင် စောစီးအိပ်ပျော်သွားတာ အင်းပြောပါဦးမောင့်ကိုလွမ်းလို့လား "

"လွမ်းတာပေါ့ ဖြစ်နိုင်ရင်ပြေးတောင်လာတွေ့ချင်တယ် အလုပ်တွေနဲ့မအားလို့သာ  မောင်သဲမသိအောင်မဟုတ်တာတွေမလုပ်နဲ့နော် သဲအကုန်သိတယ်နော်ဒီက"

"ယွီအာ လွမ်းရင်နောက်မှအတိုးချကြတာပေါ့ နော် ကိုယ့်ကိစ္စတွေခု ကောင်ထည်‌ေဖာ်နေပြီ ကိုယ်အမှန်တိုင်းပြောပြမယ် သဲမသိအောင်မလုပ်ပါဘူး ရှောင်းကျန့်နဲ့ကိုယ်ချစ်သူတွေဖြစ်သွားပြီ"

"ဘာ မောင် မောင်ဘာလို့ဒီလိုလုပ်ရတာလဲ သဲရှိရက်နဲ့ သဲကိုမသနားဘူးလား မနက်ဖြန် သဲ China လာခဲ့မယ် ဟင့်"

"သဲရယ်ဘာလို့မဟုတ်တာတွေပြောနေတာလဲ သူနဲ့ကိုယ့်အကြောင်းသဲသိပါတယ် သူ့ကိုလက်စားချေဖို့ ဒီနည်းလမ်းပဲရှိတယ် စိတ်ချမောင်သူ့ကိုမချစ်ဘူး မငိုနဲ့နော် စိတ်ထဲတလွဲတွေမတွေးနဲ့ မောင့်ရင်ထဲမှာသဲပဲရှိတယ် မောင့်ကိစ္စတွေပြီးသွားရင် သဲနဲ့ အတူအဲမှာပဲအပြီးနေတော့မယ် မောင့်ကိုခဏပဲစောင့်နော် "

"ဟင်းဒါမဲ့ သူ့ကို မောင်ချစ်သွားရင်ရော သဲပြောမယ် သူ့ကိုမနမ်းရဘူး မချစ်ရဘူးနော် သဲစောင့်ကြည့်နေမှာ ဒီထက်မဟုတ်တာတွေကြားရင် သဲချက်ချင်းလိုက်လာမှာ"

"သဲရယ် မောင်ကယောက်ျားချင်းကြိုက်ပါ့မလား ကွာ မောင်လက်စားချေဖို့ပဲသိတာ စိတ်ချ ဒီကကိစ္စတွေပြီးရင် မောင်လာမှာ နော်  အာဘွားချစ်တယ်နော် သဲ  အပြင်မှာလူရောက်နေလို့ နောက်ဖုန်းခေါ်တာ သတိထားပြီးခေါ်နော် ညအိပ်ခါနီးမှပြောကြမယ်နော် မောင်အမြဲဆက်မယ်သိလား "

Love Hurts [COMPLETED]Where stories live. Discover now