Bölüm -30-

153 13 2
                                    

Bu bölümü Chris'in küçüklüğüne ait bir anı gibi düşünebilirsiniz. 4 oydan fazlasını alacağımı umuyorum..

"Pekala, bu kadar televizyon yeter. Doğru yatağa genç adam."
Küçük çocuk ısrarla "Biraz daha." dese de annesi kabul etmedi "Hadi bakalım." Küçük çocuk annesini de peşine takarak yukarı kattaki odasına çıkan merdivenleri tırmanmaya başladı. Odasına girip yatağa yattığında hamile olan annesi ancak gelebilmişti. Kadın çocuğunun üstünü örtüp alnına küçük bir öpücük kondurduktan sonra "İyi geceler hayatım." deyip ışığı kapattı ve odadan çıktı. Çocuk gözlerini kapadıktan birkaç saat sonra aşağıdan gelen seslerle uyandı. Küçük bedenini yataktan kaldırıp odadan çıktı ve merdivenleri inmeye başladı. Babasıyla annesinin karşısında duran silahlı adamı gördüğünde son merdivende kalakaldı.
"Baba?" Babası onu gördüğünde "Chris, odana çık." dedi. Silahlı adam gülerek "Demek bir oğlun var ha? Bak bundan bahsetmemiştin." dediğinde tetiğe basmaya hazırlandı "Bir tane oğlun varmış. İkincisinin doğmasına gerek yok." Chris incecik sesiyle "Hayır!" diye bağırdığında tıpkı filmlerdeki gibi bir şey oldu. Adamın elindeki silah fırlarken kendi de duvara doğru uçtu ve çarptıktan sonra yere yığıldı. Adam kendini toparlayıp ayağa kalkmaya çalışğında nereden geldiği bilmediği bir bıçak adamın karnına saplandı ve adamı iki büklüm etti. Babası dehşete düşş bir yüz ifadesiyle oğluna döndü "Nesin sen?!" Chris korkuyla evden dışarı fırladı ve bir daha geri dönmedi..

Magical SecretsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin