Pada hari perjumpaan antara CEO CEO dan orang yang terlibat untuk projek ini, Fatin sangat gugup untuk berjumpa dengan mereka. Sampai di syarikat, Fatin duduk di bilik meeting dan membaca segala risalah yang ada di depannya dengan muka serius. Sorang sorang CEO yang masuk ke bilik meeting. Fatin dan abang Airil duduk dan menunggu semua CEO datang. Walaupun Fatin gugup tapi dia buat yang terbaik untuk meeting itu semua kagum melihat kebolehan Fatin yang petah bercakap walaupun hanya berumur 16 tahun. Setelah selesai meeting dengan CEO mereka akan berjumpa dengan para jurulatih yang akan bekerjasama dengan mereka dalam masa 30minit .
"Wahh, adik. Lepas ni boleh gantikan papa lah. Memang betul kau ni anak papa lah". Kata abang Airil.
" Yeke? Okey ke adik buat tadi? Adik main cakap je apa yang papa ajar adik semalam". Kata Fatin.
Fatin berasa lega sedikit selepas mendengar pujian abang Airil. Fatin menghilang kan haus dengan meminum air. Fatin membelek risalah yang baru tentang jurulatih pulak.
Tak lama kemudian, jurulatih mula masuk dan membaca risalah yang ada. Meeting dengan jurulatih di mulakan. Fatin berasa sangat kecil kerana dia hanya lah anak kepada pemilik syarikat. Selepas mereka berbincang, Lia Kim tiba tiba bertanya soalan.
"Can I ask some questions? ". Kata Lia kim.
" Yes". Jawab fatin.
"Why you pick me as a dance teacher? ". Tanya Lia kim.
" It because all of our choice you the one the gave the big effect to this dance world. That why we pick you. " Jawab fatin.
Mereka semua kagum melihat Fatin. Semua memberikan Fatin tepukan yang gemuruh. Fatin tersenyum lega selepas semua selesai. Fatin berasa sangat seronok walaupun perkara ini membuatkan dirinya gugup. Pada waktu malam, sepatutnya ada dinner tetapi Fatin tidak pergi kerana dia perlu berehat untuk pertandingan taekwondo esok. Fatin mempersiapkan dirinya untuk pertandingan esok.
Keesokan paginya, Fatin bangun seawal 5 pagi dan berlatih di gym. Itulah kegiatan Fatin sebelum pertandingan. Pada pukul 6 pagi cikgu shakiram mengambil dari rumah kerana pertandingan diadakan di Johor Bahru. Sampai di tempat pertandingan pada pukul 8 pagi. Perlawanan pertama Fatin bermula pukul 10 . Terdapat 2 orang calon daripada setiap negeri. Fatin berada dalam kategori berat 42 kg-49 kg Nasha pula 49 kg - 55 kg. Fatin akan berlawan dengan wakil negeri Johor yang memenangi pertandingan ini tahun lepas. Fatin memanaskan badannya sebelum pertandingan bermula. Cikgu shakiram mengambil kan air untuk fatin.
"Okey tak? ". Tanya cikgu shakiram.
" Ni bukan first time saya berlawan. Cuba nervous je. Orang yang kene saya lawan ni juara negeri sebelum ni. Tu yang nervous sikit". Kata Fatin.
"Sayang dah berlatih bersungguh-sungguh so sayang kene buat yang terbaik". Kata cikgu shakiram.
Fatin tersenyum medengar kata kata semangat cikgu shakiram.10 minit sebelum masuk ke gelanggang Fatin merehatkan badan dan mindanya. Fatin masih tersenyum walaupun dia gementar.
Tak lama kemudian, nama Fatin dipanggil untuk masuk ke gelanggang. Sebelum Fatin masuk ke gelanggang, dia berdoa dahulu. Cikgu shakiram yang memandang membuatkan Fatin rasa memegang beban yang berat. Fatin dengan perlahan masuk ke gelanggang. Perlawanan di mulakan. Pada mulanya Fatin cuba mengelak sehingga terkeluar dari area tertentu. Fatin di berikan peringatan pertama daripada pengadil. Fatin mulakan perlawanan sekali lagi. Setiap tendangan lawan Fatin cuba untuk elak. Cikgu shakiram di tepi memerhatikan cara permainan lawan. Habis round pertama, Fatin melihat markah nya. Fatin berehat di tempat cikgu shakiram.
"Fatin, kalau tak boleh Attack elak je. Tak per baru 2-1 . Round kedua Attack okey". Kata cikgu shakiram.
Fatin hanya mengangguk. Fatin masuk ke gelanggang untuk Round ke 2 . Fatin mula mengattack lawan dengan laju. Fatin terus menerus Attack lawan. Lawan hanya mampu mengelak. Tamat Round ke 2, Fatin berehat dan minum air.