Esoknya, papa Fatin membawa Fatin pergi ke syarikat untuk meeting tentang projek. Fatin hanya memakai hoodie berwarna hitam. Papanya melihat dengan muka pelik. Fatin tanpa berkata apa apa terus masuk ke kereta. Fatin melihat fail papanya di dalam perjalanan ke syarikat. Dalam perjalanan ke syarikat, cikgu shakiram menelefon Fatin.
"Hello" . Kata cikgu shakiram.
"Hello, cikgu. Kenapa? ". Tanya Fatin.
" Sayang dekat mane? ". Tanya cikgu.
" On the Way ke syarikat papa". Kata Fatin.
"Ala, bila sayang free ni?". Tanya cikgu shakiram.
" Entah sibuk lah ". Kata Fatin.
" Ingat kan cuti sekolah macam kiblat boleh pergi jalan jalan dengan sayang. Sayang asyik sibuk je pasal projek tu. Kesian abang ni tau". Kata cikgu shakiram.
"Ala orang kan..... " Kata Fatin.
Belum sempat Fatin bercakap cikgu shakiram mematikan telefonnya. Fatin marah kerana dia tiba tiba mematikan telefonnya.
Sampai di syarikat, Fatin masuk ke bilik meeting dan mengibas muka semua orang yang ada di bilik itu. Di bilik itu hanya ada para producer dan juga para Crew produksi. berbincang untuk memperkenalkan para trainer kepada orang awam dengan membuat run way model. Papa memberikan Fatin gambar gambar baju yang dibuat untuk projek ini.
"Pa, adik tengok trainer semua lebih banyak muka ganas ganas so adik Saran kan untuk biar diaorang tunjuk sisi comel dulu". Kata Fatin.
" Lepastu masa rancangan ni berjalan diaorang yang akan pilih karekter diaorang sendiri ? Macam tu? ". Tanya papanya.
" Yes ". Kata Fatin.
Semua bersetuju dengan idea Fatin. Papanya tersenyum melihat Fatin. Mereka semua keluar dari bilik mesyuarat kecuali Fatin. Fatin melihat senarai nama trainer syarikat papanya dan berfikir untuk membuat kejutan untuk mereka. Fatin pergi ke bilik latihan para trainer dan melihat mereka sedang berlatih. Fatin menyuruh Pak Din untuk membeli Mcd untuk mereka. Fatin memberikan kad kredit kepada Pak Din.
Tak lama kemudian, Pak Din datang membawa mcd. Fatin menutup muka nya dengan baju hoodie nya. Semua trainer tu pelik dengan kedatangan orang asing. Fatin membuka muka nya dan para trainer terkejut dengan kehadiran Fatin. Fatin menghulurkan mcd kepada mereka. Semua tersenyum riang dapat berjumpa dengan Fatin. Fatin mengajak mereka makan bersamanya. Mereka berborak Borak sambil makan.
"Korang dah Settle Photo Shoot kan? ". Tanya Fatin.
" Dah". Kata salah seorang trainer itu.
"Korang rasa rancangan ni membantu korang tak? ". Tanya Fatin.
" Membantu lah sebab ada yang dah lama jadi trainer dekat syarikat tapi tak boleh debut lagi". Kata trainer itu.
"Korang dah berapa lama ". Tanya Fatin.
" Kalau saya dah 6 tahun jadi trainer. Saya paling lama dekat sini. " Kata trainer itu.
Fatin terkejut dengan tempoh yang sangat lama itu. Selepas lama berborak Fatin pulak kerumah dengan papanya. Fatin menyuruh Pak Din menghantar papanya ke rumah dahulu dan menyuruh menghantar Fatin ke rumah cikgu shakiram.
Sampai di rumah cikgu shakiram, Fatin melihat rumah cikgu shakiram sangat besar dan ada beberapa buah kereta. Fatin mesagge cikgu shakiram memberitahu yang dia ada di depan rumahnya. Cikgu shakiram dengan laju keluar dari biliknya. Fatin menyuruh cikgu shakiram untuk bersiap kerana dia ingin mengajak cikgu shakiram pergi keluar .Fatin mengajaknya untuk pergi makan. Setelah lama menunggu, cikgu shakiram masuk ke kereta dengan Fatin.