İkinci bir şans var mı?

5.7K 274 21
                                    

Medya:Max

Sabah kalktığımda boğazımda bir kuruluk hissetim. Dün gece kan içmemiştim. Hemen aşağıya inip buz dolabını açtım. Fakat içinde hiç kan torbası kalmamıştı. Bende büyü ile getirmeye karar verdim.

"Accio", dedikten sonra buz dolabını kan torbaları ile doldu. Hemen iki tane alıp boğazıma diktim. Sonrasında evden çıkıp büyücü okuluna gittim. Bugün galiba büyü ile maç yapacakmışız. Onun için spor salonuna indim. Herkes tel sıra halinde yan  yana dizilmişti. Az sonrada profesör geldi.

- Evet çocuklar bugün büyüleriniz ile savaşacaksınız. İlk olarak okulun en güçlüleri yapacak. Luna ve Nico buraya gelir misiniz?, dedi profesör. Bende onun yanına  gittim. Sonra aklıma bir soru gelip profesöre döndüm.

-Profesör kara büyü yapabilir miyiz?, diye sordum.

-Kesinlikle hayır kara büyü ölümcül zararlar verebilir, dedi profesör.

-Profesör bence kara büyü yapabilir benim için sorun yok, dedi Nico.

- Peki kara büyücü seviyen ne ?, diye sordu.

-Son seviye evrendeki tüm kara büyüleri yapabiliyorum, dedim.

-Nico bak emin misin? Bunun sonu ölüm olabilir, dedi profesör.

- Evet eminim profesör. Hem bana ölümcül derecede bir büyü yapacağını pek zannetmiyorum. Hem zaten öyle olsaydı adil bir yarışma olmazdı, dedi Nico.

- Tamam o zaman yerlerini alın, dedi profesör. Bizde ortaya geçtik.

-Başlayabilirsiniz, dedi profesör. İlk atak Nico'dan gelmişti.

-Bombarda, dedi. Yanı bana patlatma büyüsü gönderdi. Fazla güç gerektiren bir büyüdür. Bende kalkan yaptım.

-Absorbe Protegum, dedim. Ama bu sıradan bir kalkan değildi. Kara büyü ile yapılmış bir kalkandır. En büyük ve en güçlü kalkandır. Öğrenimi aylar hatta yıllar bile alabilirdi. Bu büyüğü yaptığım için herkes çok şaşırmıştı. Şimdi atak şırası bendeydi.

- Cendravero, dedim, dediğim an ellerimden patlayan mavi ateş toplara çıktı. Ve bunları Nico'ya fırlattım.

- Carpe Portus, dediği an sahanın diğer tarafına ışınlandı. Gerçekten büyü işinde çok iyi. Tam bana  saldırı yapacakken zil çaldı.

- Evet çocuklar bugünlük bu kadar yeterli. Luna ve Nico sizde çok iyidiniz, deyip çıktı. Tam bende çıkacakken bir kız bana şaşırtma büyüsü yaptı.

- Confundus, dediğinde büyüyü bana göndermişti. İlk birkaç saniye başım döndü. Ama sonra geçti. Hemen ona saldırmaya başladım.

-Expelliarmus, dediğimde onun büyü gücünü geçici bir süreliğine az bir bölümü aldım. Ardından profesörler buraya gelmeye başladı.

- Luna ne yapmaya çalışıyorsun sen?, dedi profesör.

- İlk o başlattı. Ona bir şey yapmadığım halde o bana büyü yaptı. Bende karşılığını verdim, dedim.

-Ama o seninle eşit seviyede değil. Onu öldürebilirdin, dedi profesör.

-Gerçekten ölse hiç vicdan azabı çekmem, dedim.

-Benimle geliyorsun, dedi profesör. Bende onunla gitmeye başladım. Kurt okuluna doğru gidiyorduk. Bir anlam veremesem de sesimi çıkarmadım. Sonra müdürün odasına gittik.

- Sen beni burada bekle birazdan gelirim, deyip müdürün odasına girdi. Birkaç dakika sonra ikisi beraber çıktı. Profesör beni görmezden gelip gitti. Ben ise müdüre  bakıyordum. Sonra konuşmaya başladı.

Melez KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin