Toplantı

3.6K 182 53
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sabah saçıma konulan öpücükle uyandım. Gözlerimi açtığımda bana gülümseyerek bakan bir adet Edward ile karşılaştı. 

-Günaydın uykucu, dedi.

-Günaydın, dedim.

-Hadi kalkta avlanalım, dedi. Bende yerimden kalkıp aşağıya indim. Edward'de  üstünü giyip merdivenlerden indi. Hemen melez hızımızla ormanın derinliklerine gittik. Gözümüze iki tane tavşan kestirip kanlarını içtik. O sırada telefonum çaldı. Ekrana baktığımda Tunç yazısını görünce ister istemez gerildim.

-Kim arıyor güzelim?, diye sordu Edward.

-Tunç, dedim tereddütle. Bende geç olmadan aramaya cevap verdim.

-Efendim Tunç?

-Merhaba Luna. Müsait misin?

-Evet müsaitim. Bir şey mi oldu yoksa?

-Yani oldu. Toplantı bugün. Yarım saate vampir konseyinde olabilir misin?

-Tabi.

-Bu arada Edward seninle gelsin. Onu da ilgilendiren konular var.

-Tamam biz yarım saate oradayız.

-Tamam görüşürüz.

-Görüşürüz, deyip telefonu kapattım.

-Hadi o zaman gidelim, dedim Edward'e bakarak. O da başını sallayıp arabayı bıraktığımız yere gittik. Hemen arabaya binip vampir konseyine doğru yol almaya başladık. Yol boyunca ikimizde konuşmadık çünkü her ne kadar da belli etmesek ikimizde aşırı gergindik. Yirmi dakika sonra konseyin önüne geldik. Arabadan inip konsey binasından içeri girdik. Yanımıza yaklaşık 30 yaşlarında bir kadın geldi.

-Merhaba benim adım Elif. Konsey yardımcısıyım. Tüm türler sizi salonda bekliyor. Beni takip edin lütfen, dedi. Bizde onu takip etmeye başladık. Kapının önüne geldiğimizde Edward ellerimizi birbirine kenetledi. Ona bakınca güven verircesine gülümsedi. Askerler kapıyı açınca içeriye girdik. Salona baktığımda tüm türlerden vardı. Vampir, kurtlar, periler ve büyücüler. Kurtlar bile vampirlerle aynı ortamdaysa iş gerçekten ciddi bir durumdaydı. Her türün kendi konsey başkanı ise baş tarafa oturmuşlardı. Biz ise salonun tam ortasındaydık. Vampir konsey başkanı konuşmaya başladı.

-Luna Night ve Edward Cullen sizleri burada görmek büyük bir onurdur. Ben vampir konsey başkanı Demir. 

-Ben kurt konsey başkanı Nick.

-Ben büyücü konsey başkanı Albert.

-Ben de peri konsey başkanı Alara, deyip herkes kendini tanıttı. Daha sonra Demir bey konuşmaya başladı.

-Öncelikle buruya gelme sebebinizi biliyorsunuz. Yüzyıllardır beklediğimiz kehanet sonunda geldi. Savaş çok yakında olacak. Tunç yanımıza gelip bize her şeyi anlattı.  Ve Luna'nın son zamanlardaki değişimlerde anlattı. Buradaki herkes sana yardım etmek için toplandı. Seni sevmeyenler zaten toplantıya alınmadı. Şimdi izninle sana birkaç soru soracağız.

Melez KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin