Şuan karşımda Edward ve Chris bana aynı anda baloya gelmeyi teklif etmişti. Neye uğradığımı şaşırdım. Zaten kimi seçeceğim belliydi. Edward melez yüzünü çıkartıp Chris'e doğru tısladı.
-Lan kızın yanında sevgilisi var. Sen ona ne hakla teklifte bulunursun, dedi Edward.
-Böyle yapma ama Luna'nın bence kimi seçeceği belli. Seni 7'de alırım, deyip giderken bağırarak konuşmaya başladım.
-Tabi ki senle gelirim sevgilim, deyip Edward'ü yanağından öptüm. Chris sinirle arkasını dönüp bize doğru geldi.
-Ne yani? Onunla mı gideceksin?, diye sordu.
-Sevgilim ile gitmenin nesi tuhaf?, dedim.
- Bak Luna ben ondan daha iyiyim. Ben seni onun gibi üzmem, dediği an Edward Chris'in üstüne atladı. Melez gücü ile yumruklamaya başladı.
-Seni öldürürüm lan puşt. Anladın mı beni Seni bir daha sevgilimin yanında görürsem işte o zaman zehrimin tadına bakarsın, dedi. O sırada hala Chris'i yumrukluyordu.
-Edward tamam yeter bu kadar, deyip onu geri çekmeye çalıştım ama bir türlü olmuyordu.
-Drake hadi yardım edin, dedim. Onlarda yanıma gelip Edward'ü çekmeye çalıştılar ama bir türlü kaldıramadık. Eğer böyle devam ederse Chris ölebilirdi. Tam bir yumruk daha ayacakken konuşmaya başladım.
-EDWARD YETER, diye bağırdığımda aniden durdu. Bende bunu fırsat bilerek hemen onu üzerinden çektim. Herkes bizi izliyordu.
-DAĞILIN BURADAN, diye bağırır bağırmaz herkes gitti. Edward'e baktığımda kurda dönüşmek üzeriydi. Hemen onu okuldan çıkartıp ormana doğru sürükledim. Elimi yanağına götürerek okşadım.
-Tama sakin ol. Bak ben yanındayım, dedim. Biraz olsun sakinleşmişti. Ama sınırı tamamen geçmemişti. Sonra beni kendine çekip dudaklarıma yapıştı. İlk birkaç saniye şoktan ne yapacağımı bilemedim. Daha sonra karşılık verdim. Beni kendine iyice çekti. Nefessiz kalana kadar devam ettik.
Daha sonra benden ayrılıp kafasını boynuma gömdü.
-Sakinleşmem gerekti. Bana iyi geliyorsun, dedi.
-Sinirlerine hakim olmam gerekir, dedim.
-Sanki sen olabiliyorsun, dedi. Ardından konuşmaya devam etti.
- Sen benim sakinleştiricimsin, dedi.
-İyi misin?, diye sordum.
- Sen yanımda olduktan sonra iyi olmamak mümkün değil, dedi.
-Bugün romantik adam olmaya mı karar verdin?, dedim.
-Kıymetini bil. Bir daha zor bulursun bu halimi, diye cevap verdi.
-Ama gerçekten neredeyse öldürecektin?, dedim.
-Dolunay yaklaştığı için daha da sinirliyim. Hem de zerre pişmanlık duymadım, dedi. Onun bu dediğine güldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kız
FantasyKapak tasarımı: @marsveryan O dünyanın en güçlü varlığı. O "TEK MELEZ". O melez kız Luna. Luna bir sebepten dolayı ailesinden ayrı yaşamaktadır. Kimsenin bilmediği bir geçmişi vardır. Birgün Vampir okuluna gitmeye başlar. Ama onu bekleyen dostluk, a...