Medya: Edward Cullen
Medya: Don't Let Me Down (Mutlaka dinleyin)- Luna Night.
İsmim söylendiğinde odaya girdim. İçeride bir masa ve karşılıklı iki sandalye vardı. Otuzlu yaşlarında bir kadın oturuyordu.
-Otur bakalım, dedi. Bende sandalyeye oturdum. Elime bazı kablolar bağladı. Herhalde doğruyu söyleyip söylemediğimizi
Ve öfke sınırımıza bakacaklar.- İsim, soy isim, dedi ve gözünü bana çevirdi.
- Luna Night, dedim.
-Hımmm, diye bir ses çıkardı ve sayfaları döndürmeye başladı. Bir tane dosya da durduğunda onun benim dosyam olduğunu anladım.
-Güç?, dedi.
- Dosya da yazıyor. Neden oradan bakmıyorsun?, dedim. Bana bir bakış etti ve homurdandı.
- Tek melez ve tüm elementler, dedi.
-Ha şöyle. Biliyorsun işte, dedim.
Hemen konuya girerek konuşmaya başladı.
- Eğer vampirsen ve öldürücü bir gücün varsa öldürdüğün birileri vardır?, dedi sorarcasına.
- Var olmaz mı, dedim alayla.
Gözü makineye kaydı ve bir şey olmadığını anlayınca tekrar dosyaya döndü.- Kim o kişiler?, diye sordu.
- Hatırlamıyorum, dedim.
- Nasıl hatırlamıyorsun?, dedi şaşkınlıkla.
- Öldürdüğüm kişilerin çoğunu hatırlamıyorum, dedim.
- Kaç kişi öldürdün?, diye sordu.
- Benim bir büyüm var. Şu ana kadar kaç kişi öldürdüğünü hesaplıyor ve tam 672.988 kişi, dediğimde gözlerini büyüttü. Etrafa yoğun korku kokusu sağmaya başladı. Ama soğuk kanlılığını yine de korudu.
- Ama bence ilk öldürdüğün kişileri hatırlıyorsundur?, dedi.
- İlk öldürdüğüm kişi abim. Kendi canımdan çok sevdiğim abim. Ondan sonra 4 yaşıma kadar birlikte geçirdiğim kuzenimi öldürdüm. Sonraaaa birkaç ay sokakta yaşamıştım. Birisi bana yardım etmişti. Evini açmıştı bana onu öldürdüm. Sonra bir şebeke vardı. Küçük çocuklara uyuşturu satıyordu. Bana da sattırıyorlardı. Onu ve aşçılarını öldürdüm. Ah o kadını hiç sevmiyordum. Yemekleri gerçekten iğrençti. Sonra barlarda öldürdüğüm insanlar.Haa birde beni evlerine alan yeni evli çiftide söylemeden geçmeyelim. Kaç oldu? 16 mı? Dur üç kişi daha vardı. Küçük tatlı masum bir kız çocuğu. Uzun zamandır kan içmediğim için halsiz görünüyordum. Bana yardım etmek istemişti. Ama onu öldürdüm.
-Hah! Hatırladım. Kötü bir gün geçirmiştim ve önüme çıkan iki kişiyi orada öldürmüştüm. Eğer o günü sorarsan buradan ölün çıkar, dedim korkutucu bir sesle.
- Hatırladıklarım bu kadar, dedim.
Makineye baktı ve doğru dediğimi anlayınca bana döndü. O soruyu sormayacağını yüzünden anlamıştım.
- Nasıl böyle olabiliyorsun?, dedi halime şaşırarak bakarken.
- Ne varmış halimde?, dedim ve kendime baktım.
- Kendi ailenden birilerini öldürdüğünü az önce büyük bir soğuk kanlılıkla söyledin ve hiç umrunda değil, dedi.
- Ağlamamı mı bekliyorsun?, dedim alayla.
- Ben birine söz verdim. Acılarımdan güç alıp daha güçlü olacaktım ve gerçekten en son me zaman ağladım hiç hatırlamıyorum, dedim.
- Yani bir seri katil olduğunu kabul ediyorsun?, dedi sorarcasına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kız
FantasyKapak tasarımı: @marsveryan O dünyanın en güçlü varlığı. O "TEK MELEZ". O melez kız Luna. Luna bir sebepten dolayı ailesinden ayrı yaşamaktadır. Kimsenin bilmediği bir geçmişi vardır. Birgün Vampir okuluna gitmeye başlar. Ama onu bekleyen dostluk, a...