Evet şimdi köşeye sıkışmıştım. Aldım başıma belayı. Şuan karşımda durmuş arsızca sırıtıyor. Kaçacak hiçbir yolda yok.
- Ya ben ciddi değildim, dedim.
-Öyle mi? Bana çok ciddiydin gibime geldi, dedi.
-Yok ya sana öyle gelmiş, dediğimde kahkaha attı. Ağzına bir tane çakasım geldi. Bana iyice yaklaşıp dibine kadar geldi. Bende refleks olarak geri adım attığımda yatağa düştüm. O da yatağa oturup beni kucağına aldı.
- Sen istemeden sana asla dokunmam, dediğinde kendimi biraz kötü hissetmiştim. Sonra bende dudağına küçük bir öpücük kondurdum. Geri çekildiğimde bu sefer o beni çekip öptü.
-Teşekkür ederim, diye mırıldandım. Ardından beni yatağa yatarıp uyuduk.
Sabah kalktığımda Edward yanımda yoktu. Ben yataktan kalkıp aşağıya inecekken masamın üzerinde bir not buldum.
-Ailem beni merak ettiği için eve geldim. Sabah erkenden çıktım. Bugün vampir tarafındayım.
Vampir tarafında olması kötü oldu. Ya o Kate gıcığı ona sulanırsa. O kızdan her şey beklenir. Sonra üstümü diyip aşağıya indiğimde Thomas, Drake ve Max vardı.
-Günaydınlar, dedim hepsine.
-Günaydın Luna aşkım, diye cevap verdi Thomas.
-Nasılsın kardeş? Bugün sevdiciğin yoklar, dedi Drake.
-Sorma ya. Kate denen kız birşey yapar diye endişeleniyorum, dedim.
-Kızım sende amma kıskanç çıktın, dedi Max.
-Bugün dolunay var, dedim. Sonra Thomas konuşmaya başladı.
-Allahım ne olursun Kate denen kız kardeşime birşey yapmasın yoksa sevgilisi dünyayı yok eder, dedi.
- Luna bak kötü birşey olursa sakin ol. Birde dolunay zamanı bu sefer gerçekten kızı öldürürsün, dedi Drake.
-Orasını o zaman bakarız, dedim. Sonra hep birlikte kahvaltıya oturduk. Kahvaltı bittikten sonra arabalarımıza binip okula gittik. Okula girip sınıfa çıktık. Somra ders başlamadan önce Edward'ü aradım.
- Efendim güzelim, dedi.
-Gittin mi okula?, diye sordum.
- Evet geldim güzelim, dedi.
-Şey şu Kate gıcığı sana sırnaşmadı dimi?, diye sordum.
- Sen beni mi kıskandın?, dedi. Sesinden sırıttığını anlamıştım.
-Bana bak çocuk zaten bugün dolunay var. Onun için sinirlerim tepemde. O kızı senin yanında bir göreyim. Senide o kızıda yerin dibine sokarım. Anladın mı beni?, diye bağırdım. Çete bile kulaklarını tıkamıştı.
- Güzelim kız benim yanıma geldiyse benim suçum ne?, dedi.
-Bana ne sende bu kadar yakışıklı olmasaydın,.dedim.
- Yani beni yakışıklı buluyorsun?, dedi muzip sesle.
- Ben diyeceğimi dedim. Gerisi sana kalmış, diyip telefonu suratına kapattım. Çeteye döndüğümde bana şaşkınca bakıyorlardı.
- Ne var?, dedim.
-Kızım sen harbi manyaksın. Kıskançlığın son seviyesi, dedi Drake.
-Bana ne kardeşim. Sevgilim değil mi? Elbette kıskanacağım, dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kız
FantasyKapak tasarımı: @marsveryan O dünyanın en güçlü varlığı. O "TEK MELEZ". O melez kız Luna. Luna bir sebepten dolayı ailesinden ayrı yaşamaktadır. Kimsenin bilmediği bir geçmişi vardır. Birgün Vampir okuluna gitmeye başlar. Ama onu bekleyen dostluk, a...