Kurt okulu

9.3K 388 40
                                    

Medya:Edward

Sabah erkenden uyanıp avlanmaya gittim. Uzun zamandır sıcak kan içmiyordum. Ormana gidip gözlerime bir geyik kestirdim onu yakalayıp kanını sömürdüm.
Eve geri dönüp kıyafetlerimi giyip kurt okuluna yol aldım. Okula drift  çekerek girdim. Tüm gözler bendeydi ben tine siyah gözlüğümü takıp müdürün odasına yol aldım. Kapıyı çalmadan girdim.

-Yeni öğrenciyim, dedim. Daha büyücü ve peri okuluna da gideceğime göre kendime 2 kere daha tanıtacağım. Gerçekten sinir bozucu.

- Tamam seni sınıfına ben götüreceğim en iyiler sınıfı, dedi ve kurt hızıyla gitti. Tabi ben melez hızım ile ondan önce gittim. Müdür sınıfın kapısına çalıp içeri girdik.

- Evet çocuklar bu Luna vampir, kurt, büyücü, peri ve köken ölüm meleği melezi, dedi.

-Hoş geldin tatlım ben Profesör Ana. Sınıf öğretmeniyim aynı zamanda boş bir yere oturabilirsin, dedi. Hiçbir şey demeden en arka sıraya oturdum.
Ders çoktan başlamıştı içeriye Mia'nın abisi ve çetesi daldı. Gözleri beni bulunca sinirle yanıma geldi.

-Burası benim yerim kalk buradan çabuk, dedi. Tabi bende emrine uyup kalkacaktım çok beklersin.

-Gerçekten ilk okul çocuğu gibi sıra kavgasını mı yapacaksın?, dedim buz gibi sesimle.

- Dün kardeşimi kurtarmış olabilirsin ama bu sana iyi davranacığım anlamına gelmiyor, dedi ve oradan bir çocuk atlayıp konuşmaya başladı.

-Oha! Anlattığın kız bu mu?, dedi.

Soruyu es geçip kolumdan tutup beni yere atacakken bileğini tutup ters çevirip karşı duvara fırlattım.
Tam bana saldıracakken profesör konuşmaya başladı.

- Tamam çocuklar sakin olun. Edward gördüğün gibi tek boş yer burası. Orada oturmak zorunda, dedi Profesör Ana.

- Tamam, dedi ve yanıma oturdu. Biraz eğilip kulağıma fısıldadı.

-Bu is burada bitmedi melezcik, dedi sinir bozucu bir ses tonu ile.

-Her zaman kurtçuk, dedim bende fısıldayarak. Sonra profesöre dönüp dinlemeye başladım.

-Biliyorsunuz ki periler bizim en yakın dostumuzdur.  Bu arada Luna sen hangi perisin? Sonuçta yarın bir peri, dedi, Profesör Ana. Uzun süredir korku kokusu almamıştım. Ama demek ki birazdan alacağım. 

-Şeytan perisi, dedim. Ve etrafta yoğun korku dalgası oluştu.

-N-nasıl?, dedi kekeleyerek.

-Merak etmeyin kendimi kontrol edebiliyorum. Yani şeytanlar beni ele geçiremez, dedim işin dalgasında.

O sırada zaten zil çaldı. Edward'ün çetesi yanımıza gelip demin konuşan çocuk tekrar konuşmaya başladı.

-Merhaba tekrardan hemen kendimizi tanıtayım. Ben Thomas. Yanımdaki Drake. Diğer yanımdaki Max, dedim. Güya kimse ile konuşmayacaktım.

-Bana ne?, dedim.

- Anlamadım?, dedi.

-Yani umurumda değilsiniz şimdi basın gidin, dedim.

- Bak sen fazla olmaya başlıyorsun, dedi Edward. Ben ayağa kalkıp konuşmaya başladım.

- Ne yaparsın döver misin sende?, dedim. Ama pot kırdığımı sonradan fark ettim. Nasıl böyle bir aptallık yapabildim?

-Sende?, dedi sorarak.

-Yok bir şey, deyip spor salonuna indim ders bedendi. Hocada az sonra geldi ve konuşmaya başladı.

Melez KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin