Gözlerimi açtığımda herkes buradaydı. Hepsi endişeli gibi duruyorlardı.
-Ne oldu bana?, dedim.
-İyi misin?, diye sordu Edward.
-Evet iyiyim de ne oldu?, dedim.
-Baygınken bir şeyler söyledin, dedi Edward.
-Ne söyledim?, dedim.
Yıllar önce yapılan bir hata
Yıllar önce gerçekleşen bir ölüm
Alınması gereken bir intikam
Savaş çok yakın
Çok ölüm olacak
Çok kan dökülecek
Kötülük veya iyilik
Karanlık veya aydınlık
Sadece biri kazanacak
Her şeyi sadece o düzeltebilir
Onun aşkı
Onun sevgisi
Onun kararlılığı
Onun nefreti
Evrene yeniden düzen getirecek
Zaman başladı
Dikkat et melez kız-Aynen böyleydi, dedi Edward. İlk birkaç saniye düşündüm. Sonra kafama dank etti. Bir gün bunun olacağını biliyordum. Ama bu kadar çabuk olacağını tahmin etmemiştim.
-GELİYORLAR!, dedim aniden.
-Kimler geliyor Luna?, dedi Edward.
- Gölgeler geliyor, dedim.
-Gölgeler mi? Ama bu imkansız onlar yer altından çıkamaz, dedi Bay Black.
-Hayır. Biliyorsunuz ki ben köken ölüm meleğiyim aynı zamanda şeytan perisi. Gölgeler, şeytanlar ve ruhlar benim kontrolümde. Gölgelerin en büyük düşmanı ölüm melekleri idi. Ve ben büyük bir hata yaptım. Köken ölüm meleğine yardım ettim. Onun kurtulması için. Ama başaramadı. Ölmeden önce kökenliğini bana bıraktı. Kehanetteki hata benim hatam. Gerçekleşen ölüm ise ölüm meleği. Eğer yaşıyor olsaydı olayı çözebilirdik. Daha sonra gölgeler kontrol altından çıktı. İsyanlar çıkardılar. Şeytanlar ve ruhlar hala benim emrimdeydi. Onların bana ihanet etmeyeceklerini biliyordum. Gölgelerinin gücü hala benimle ama gölgeler birleşip başka birisine güçlerini aktardılar. O kişi de Dark. Sky'ın babası. Sky ise benim geçmişte aşık olduğum adam. Ölmesini benim suçum olduğunu söylüyordu. Bir gün intikam alacağına dair yemin etmişti. Ama merak etmeyin. Kehanet şimdi geldiğine göre birkaç yılımız daha var. Yani bu düşünceleri bir kenara atabiliriz.
-Peki yani şuan endişelenecek bir durum yok mu?, dedi Thomas.
-Aynen öyle, dedim.
-Pekala bu konuyu kapatalım daha zaman var, dedi Bay Black.
-Luna sen şuan iyi misin yani abinler geldi ya?, dedi Mia.
-Evet iyiyim benim ailem yıllar önce benim için öldü. Onlarla da asla barışmayı düşünmüyorum, dedim.
-Sen nasıl istersen, dedi Mia.
-Ben artık seni gidiyim size çok teşekkür ederim, dedim.
-Ben seni bırakayım, dedi Edward.
- Hayırdır sen son zamanlar bana bir iyi davranmaya başladın, dedim.
- Bence fazla zorlama melez kız. Hala sana gıcığım, dedi.
-Gerek yok ben kendim giderim, dedim.
-Ben zaten dışarı çıkacağım inat etme, dedi.
-Tamam, deyip arabaya bindik. Birkaç dakika sonra yanlış yoldan gittiğimizi fark ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kız
FantasyKapak tasarımı: @marsveryan O dünyanın en güçlü varlığı. O "TEK MELEZ". O melez kız Luna. Luna bir sebepten dolayı ailesinden ayrı yaşamaktadır. Kimsenin bilmediği bir geçmişi vardır. Birgün Vampir okuluna gitmeye başlar. Ama onu bekleyen dostluk, a...