Güzel Bir Gün

6.5K 278 56
                                    

Sabah bana sarılan bir çift kolla uyandım. Yan tarafıma baktığımda Edward yanımda yatıyordu. Bir dakika o neden benim yanımda. Ona ayağımla tekme atıp yere düşürdüm. Birden bir inleme sesi geldi.

- Ne yapıyorsun ya?, dedi sinirle.

-Asıl sen ne yapıyorsun benim yanımda?, dedim öfkeyle.

-Dün benimle yat diyen kimdi acaba?, dedi. İşte buna gülerdim. Bu imkansız.

- Ben öyle bir şey demedim, dedim.

-Al o zaman bunu dinle, deyip bana telefonunu uzattı. Bende dinlemeye başladım.

-Yanında kal lütfen.

-Sabah beni dövmeyesin?

-Yok dövmem.

Şuan kendime inanamıyorum. Çok uykum olduğu için ne dediğimin farkında değildim.

- Ya ben çok uykum olduğu için anlamamışımdır, dedim kendimi savunarak.

-Valla ben yerimden memnumdum, deyip tekrardan yatağa yattı.

-Lan git kendi evinde yatsana, dedim.

-Kusura bakma ama bugün hafta sonu. Ben öğlenden önce asla kalkmam. Onun için sende benimle yatıyorsun, deyip beni koluyla göğsüne yatırdı. Kollarından çıkmaya çalıştım ama çok sıkı sarmıştı.

-Çırpınma, merak etme sana bir şey yapmam, dedi. 

- Nereden bileceğim?, diye sordum.

- Peki ya sen ben uyurken bana zarar verip vermeyeceğini nereden anlayacağım?, dedi çok bilmişçe.

- Yatma o zaman benle, dedim.

- Olmaz beraber yatıyoruz, dedi.

- O zaman sende yatağın diğer kenarına kay, dedim. O da homurdanarak yatağın diğer ucuna kaydı.

.................................................

- Luna hadi kalk kahvaltı yapalım, diye bir ses duydum. Edward yanımda beni uyandırmaya çalışıyordu.

-Bakıyorum da ben ile uyumayı çok sevdin, dedi sırıtarak.

-Aynen bayıldım, dedim bende alayla.

- Hadi kahvaltı edelim, dedi.

- Tamam sen in aşağıya ben üstümü değiştirip geliyorum, dedim.

- Benim yanımda da değiştirebilirsin sorun yok, dedi sırıtarak.

-Yok ya hadi in aşağıya, dedim sinirle..

- Peki sen bilirsin teklif var ısrar yok, deyip odadan çıktı. Bende hemen siyah t-shirt, siyah kotumu, siyah postallarını ve siyah deri ceketimi giyerek aşağıya indim. Edward beni baştan aşağı süzdü.

-Senin siyahtan başka kıyafetin yok mu?, dedi.

-Yok, dedim tam bir şey diyecekken kapı çaldı.

-Birisini mi bekliyordun?, diye sordu kaşlarını çatarak.

-Hayır, dedim. Kapıyı gidip açtı. Çete kapıda bize sırıtarak bakıyordu.

-Oooooo kardeşim hayırlı olsun ne iş ?, dedi Thomas.

-Zevzek zevzek konuşma, dedim sinirle.

-Aman yenge sakin ol, dedi ellerini havaya kaldırarak.

-Dün beni eve bırakmıştı uyuya kalmışız, diye açıklama yaptım.

-Siz niye geldiniz?, diye sordu Edward.

Melez KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin