Evet arkadaşlar bir önceki bölüm pek içime sinmediği için bir tane daha attım. Bundan sonra diğer bölümlerde medyaya sevdiğim şarkıları koyacağım umarım beğenirsiniz.
Medya: A Thousand Years
O gün Edward ile uçurum kenarında biraz daha kaldıktan sonra kısa bir süreliğine bizim çocukların yanlarına gitmiştik. İlk bizi gördüklerinde şok olmuşlardı. Hatta Thomas biz olduğumuza inanmamıştı. Bu yüzden bize bizim hakkımızda saçma sorular sormaya başladı. Soruları doğru cevaplamamıza rağmen bize inanmamıştı. En sonunda Edward dayanamayıp Thomas'a kafa atmıştı. Thomas yere yığılıp aaaaaaa hoş gelmişsiniz Edward ve Luna aşkım demişti. Daha kapıdan girir girmez bizi hem baydırmış hemde güldürmüş oldu. Hepsi ile sarıldıktan sonra okulda olanları anlatmıştık. Tabi ben o kız ile aramda olanları anlatmamıştım. Çünkü Edward'ün fazla tepki göstereceğini biliyordum. Sonra onlarda kurt okulunda olanları anlatmıştı. Biz yokken Chris ve Laura sevgili olmuşlardı. Bu sayede Edward Chris'ten ben ise Laura salağından kurtulmuştuk. Daha sonra ise tüm doğaüstü güçler okullarının müdürü tüm öğrencilere yakın bir zamanda bir savaşın olacağını ve savaşın ne hakkında olduğunu duyurmuşlardı. Tabi mesaj yoluyla. Element okulundan Edward ve bana da mesaj gelmişti. Bizim çocuklara da kurt okulundan. Bundan sonra eğitimlerin daha ağırlıklı olacaklarını söylemişti. Çünkü öğrencileri savaşa hazırlıyorlardı. Ama bu mesajda biraz benden de bahsetmiş olabilirler. Bence ben size en iyisi mesajı okuyayım.
Sevgili öğrenciler,
Şunu söylemek istiyoruz ki yakın zamanda bir savaş olacak. Gölgeler ve bizim savaşımız. Bu savaş yüzyıllar önce belirlendi. Şuandan itabaren sizleri daha sıkı ve ağırlıklı bir eğitim bekliyor. Endişelenecek veya telaşlanacak bir durum yok. Elimizde dünyanın en güçlü varlıkları var. Onlar Luna Night ve Edward Cullen. Dün tüm konseyler ve okul müdürleri olarak toplantı yaptık. Aldığımız bilgilere göre Luna Night ve Edward Cullen ile daha önceden bir toplantı yapılmış. Size şuan mesaj yoluyla anlatmak istemiyoruz. Gerekli kişilere detaylar veridi. Yarın tüm doğaüstü okullarda ilk ders savaş hakkında bilgi verilenecek. Size sadece şunları söyleyebiliriz henüz endişelenecek bir durum yok. Savaş birkaç yıl sonra bile olabilir. Lütfen sakin olun.
İyi akşamlar dilerim.
Daha sonra bu mesaj hakkında bizim çocuklarla epey konuştuk. Edward ile ben bizim adlarımızın geçmesine epey sinirlenmeştik. Hatta bir ara ikimizde konseye gidecektik çete bizi durdurdu. Ama sonra az da olsa onlara hakkılık payı verdik. Çünkü savaşın neden olduğunu bilmeleri gerekiyor ve savaş benim üzerime. Ama Edward'ün ismi de geçtiği için peri konsey başkanı Alara hanımı aradım. Yaşam ateşi hakkında hiçbir şey söylenmeyeceğini söylemişti. Daha fazla bu konu hakkında konuşmak istemediğimiz için konuyu kapattık. Biraz daha orada vakit geçirdikten sonra okula geri döndük. Gece geç geldiğimiz için okulun katlarında kimsecikler yoktu. Bizde hemen odamıza girip uyuduk. Birbirimize sarıldığımızda karanlıkta kolyelerimiz parlamışlardı. Gerçekten mükemmeldi. Şimdi ise sınıfta profesör o gün konsey toplantısında konuştuklarımızı anlatıcak.
-Evet çocuklar öncelikle şuradan başlamak istiyorum. Bu hikayeyi aramızdan kimse bilmiyordu. Edward ve Luna hariç. Çünkü onlar zaten tüm konseylerle önemli bir toplantı yaptı, dediğinde o kız ciyak sesiyle konuşmaya başladı.
-Profesör niye her şeyin içinde o kızın ismi var? Neden koskoca konsey başkanları Luna ile neden toplantı yapıyor?Çok mu önemli birisi? diyordu. Yavaş yavaş göz rengim değişmeye başlıyordu ki Edward elimi tutmuştu.
-Lütfen sakin ol. Sadece seni kıskanıyor, dedi Edward.
-Sen tonuna dikkat et Defne, dedi profesör. Hmmmm demek o kızın ismi Defne.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kız
FantasyKapak tasarımı: @marsveryan O dünyanın en güçlü varlığı. O "TEK MELEZ". O melez kız Luna. Luna bir sebepten dolayı ailesinden ayrı yaşamaktadır. Kimsenin bilmediği bir geçmişi vardır. Birgün Vampir okuluna gitmeye başlar. Ama onu bekleyen dostluk, a...