Belirtiler

4.6K 235 32
                                    

Sabah saçlarıma konulan öpücük ile uyandım. Gözlerimi açtığımda Edward bana gülümseyerek bakıyordu.

-Dur sen söylemeden tahmin edeyim. Beni izledin dimi?, dedim.

-Evet bu güzelliği izledim, dedi. Yüzümün kızardığını hissettim.

-Bunu yapma, dedim.

-Neyi?, dedi.

-Bunu işte, dedim.

-Neyi söylesene?, dediğinde kafamın altındaki yastığı alıp suratına geçirdim.

-Ne yapıyorsun be kızım?, diye isyan etti.

-Canıma deysin, dedim. Ardından yataktan kalkıp banyoya gidip işlerimi hallettim. Odaya girip kıyafetimi giydikten sonra aşağıya indim. Edward kahvaltı hazırlıyordu.

-Thomas uyandı mı?, dedim.

-Hayır uyanmadı öküz, dedi. Ben ise sinsice sırıttım.

-Aklından ne geçiyor?, dedi.

-Gün intikam günü, deyip sürahiye su elementim ile su doldurdum sonra iyice soğutup buz koydum. Ardından diğer sürahiye su koyup kaynattım.

-İşte bu, dedim ellerimdeki iki sürahiyi gösterip.

-Senden korkulur, dedi.

-Tabi korkacaklar karşılarında dünyanın en güçlü varlığı duruyor sonuçta, diyip yukarıya çıkıp Thomas'ın odasına girdim. Şuan ona acıdım. Ne kadar masum masum uyuyor. Birazdan başına geleceklerden habersiz. İlk kaynar suyu döktüm. Suyu döker dökmez yerinden sıçradı. Canı acımasın diye direkt buz dolu suyu da döktüm. Çocuk neye uğradığını şaşırmıştı.

-Aaaaaaa ne oluyor be?, diye bağırdı.

-İntikamım acı olur demiştim, dedim şirince gülümseyerek. Sonra bana işaret parmağını sallayarak konuştu.

- Luna aşkım bence kaçsan iyi olur, dediği an melez hızımla kaçmaya başladım. Tabi o bana kurt hızı ile yetişemez. Hemen bahçeye çıktım ama Thomas hâlâ gelmemişti. Sonra yukardan bir şey düşüyormuş gibi geldi. Başımı kaldırdığımda Thomas camdan atlamış beni itmişti. Bende havuza düşmüştüm. Neyse ki melezim. Yoksa şuana kadar donmuştum. Sonra bir kükreme sesi geldi.

-LAN NE YAPRIN SEVGİLİME?, diye kükredi Edward.

-Canım arkadaşım sandığın gibi bir şey yok. Ben camdan düştüm o sırada da Luna'nın üzerine düşmüşüm. O da havuza atladı, diye açıklama yaptı. Ama düpedüz yalan. Edward'ü daha fazla kızdırmamak için havuzdan çıkıp Edward'ün yanına gittim.

-İyi misin güzelim?, dedi.

-Merak etme bir havuza yenilecek kadar güçsüz değilim, dedim.

-Siz ikiniz ilk üzerinizi değiştirin sonra gelin kahvaltı yapalım, deyip içeriye girdi. Sonra direkt Thomas'a dönüp konuşmaya başladım.

-Sırf Edward daha fazla sinirlenmesin diye sustum. Ama bunun intikamı çok kötü olacak, dedim.

-Asıl benim intikamım daha çok kötü olacak, dedi. Sonra ikimizde odalarımıza gidip kıyafetlerimizi giydik. Sonra kahvaltıya indik. Kahvaltı ettikten sonra arabalara binip okula doğru gittik. Arabayı park edip arabadan indik. Sonra Edward yanıma gelip elini elime kenetledi. Sonra bana gülümseyerek baktı. Ardından Drake ve Max geldi.

-Ooo melez sevgililer hoş geldiniz, dedi Drake.

-Günaydınlar, dedi Max.

-Günaydın, dedi Edwars.

Melez KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin