Medya: Luna Night
Hayır dediği an dünya başıma yıkılmıştı. Bu kolay mıydı her şeyi silmek?
-Nasıl hayır? Sevgin bu kadar m-, lafımı kesen dudakları olmuştu. Beni öpüyordu. Geri çekilince bana gülümseyerek bakıyordu.
-Hayır dedim çünkü ben zaten sana küsmedim ki. Allah aşkına ben bu tatlılığa nasıl küsebilirim bana söyler misin?, dediğinde ben hala suratına böm böm bakıyordum. Bir anda bağırmaya başladım.
-Lan sen benle dalga mı geçiyorsun? Yüreğime indi, dedim bağırarak.
-Şaka maka bir yana senin bana geleceğini aklımın ucundan bile geçirmezdim, dediğinde pişman gözlerle ona bakıyordum. Sonra çenemden tutup gözlerini gözlerime kenetledi.
-Böyle bakma. Sonra bende üzülüyorum, diyince ellerimle yanaklarını sıktım.
-Seni yerim çocuk, dedim yanaklarını mıncırırak.
-Ah! Ne yapıyorsun be kızım?, diye isyan etti. Bende ona karşılık olarak dil çıkardım. Dil çıkarımı gören Edward kahkahayı patlattı.
-Yemin ediyorum senin bir gün dil çıkaracağını hiç tahmin etmezdim, dedi. Ona sinirle baktım.
-Ne var yani ben dil çıkartamaz mıyım?, diye sordum.
-Hayır sadece bu kadar ciddiken dil çıkarman komiğime gitti, diyip yanağımı ısırdı.
-Ah! Hayvan herif, dedim.
-Bende seni çok seviyorum güzelim, dedi. Daha birkaç saat önce onu görmüştüm ama güzelim demesi özlemiştim. Sonra kollarımı boynuna dolayıp ona sıkıca sarıldım. Ardından kulağına fısıldadım.
-Onlar beni bırakıp gitti. Sende gitme, dedim yalvarılcasına. Sonra kulağımı öpüp konuştu.
-Bu adam ölene kadar seni asla bırakmayacak, diyip yanıma uzanıp sıkıca sarıldı. Bende ona sıkıca sarılıp kafamı boynuna gömdüm.
Sabah gözlerimi açtığımda Bayan Lisa ve Mia bize sırıtarak bakıyordu. İlk birkaç saniye ne olduğunu kavrama çalışırken bir anda yanıma döndüğümde beni ahtapot gibi saran Edward ile karşılaştım. Gerçi benim de ondan bir farkım yoktu. Kollarımı beline dolamış, sıkıca sarmıştım. Hemen onu yanımdan itip yattığım yerden doğruldum. Ardından bir inlime sesi geldi. Edward yere düşmüştü.
-Ah! Kızım ben niye hep senle yatınca kendimi yerde buluyorum, dediğinde öksürük krizine girmiştim. Sonra yanıma gelip sırtıma vurdu.
-Güzelim iyi misin?, diye sorduğunda ona gözlerimle annesi ve kardeşini işaret ettim. Benim gösterdiğim tarafa bakınca gözleri büyütüp onlara baktı.
-ANNE?, diye bağırdı.
-Vayyyy demek sevgilin oldu ve bana söylemiyorsun. Öyle olsun Edward bey, diyip trip attı Bayan Lisa. Ben hemen yerimden kalkıp Bayan Lisa'nın karşısına geçtim.
-Bakın Bayan Lisa siz yanlış anladınız biz sadece beraber uyuduk, diye açıklama yaparken o gülüyordu.
-Kuzum siz sevgilisiniz. Elbette beraber uyuyacaksınız. Ne yanlış anlaması. Ben ikinizi de güveniyorum, diyip yanağımdan makas aldı. Ardından konuşmasına devam etti.
-Tamam o zaman siz üstünüzü değiştirip aşağıya inersiniz, diyip odadan çıktı. Ben utancımdan yatağa oturup elimle yüzümü kapattım. Sonra Edward yanıma gelip yanağımdan öptü.
-Utangaç sevgilim benim, dedi. Bende omuzuna yumruk attım.
-Kızım sen bana her saniye vuracak mısın?, diye söylendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kız
FantasyKapak tasarımı: @marsveryan O dünyanın en güçlü varlığı. O "TEK MELEZ". O melez kız Luna. Luna bir sebepten dolayı ailesinden ayrı yaşamaktadır. Kimsenin bilmediği bir geçmişi vardır. Birgün Vampir okuluna gitmeye başlar. Ama onu bekleyen dostluk, a...