Balo

4.5K 218 45
                                    

Sabah kalktığımda Edward hala uyuyordu. Uyurken çok tatlıydı. Saçları birbirine karışmıştı. Onu bir süre izledim. O bana kaybettiğim hayatımı geri vermişti. Bu dünyada iyilerin de olduğunu öğretmişti. Yüzüne yaklaşıp dudağına küçük bir buse kondurdum. Yavaş yavaş gözlerini açtı. Ve gözleri beni buldu. Sırıtmaya başladı. Arkadaş bu çocuk niye her zaman sırıtıyor?

- Sen demin beni öperek mi uyandırdım?, diye sordu.

- Evet, dedim.

- Sen beni her zaman böyle uyandıracaksan hep uyuyabilirim. Hatta tam uyuyamadım, deyip suratıma yaklaşırken yastığı suratına geçirdim.

-Çok beklersin, dedim. Sonra yataktan çıkıp banyoya koştum. Evet koştum çünkü bu ayı'nın sağı solu belli olmaz. İşimi  hallettikten sonra odama geçtiğimde Edward hala yataktaydı.

-E hadi kalksana, dedim.

-Niye?, dedi.

-Üstümü değiştireceğim, dedim. Ardından suratına arsız bir gülümseme oluştu.

- Önümde değiştirebilirsin, dedi yanıma gelerek. Tam t-shörtümün eteklerinden tutacaktı ki onu durdurdum. Sonra ona sevimli bir şekilde gülümsedim.

-Eğer gitmezsen zehrimin tadına bakarsın, dedim.

- Tamam nasıl olsa birkaç yıl sonra göreceğim, deyip odadan çıktı. Bende üzerimi değiştirip aşağıya indim. Herkes sofraya oturmuştu. Bende gidip yerime oturdum.

-Günaydın, dedim herkese.

-Günaydın, dedi Max.

-Bugün balo olduğu için okul yokmuş, dedi Drake.

-Akşama kadar ne yapacağız?, diye sordum.

- Biz zaten 2 saat antrenman yapacağız, dedi Edward. Bunu deyince biraz sevinmiştim. Benim için uğraşıyordu.

-Abi ben hiç görmedim bu gücü. Çok merak ettim. Bizde izleriz, dedi Thomas.

-Olur. Hem de daha iyi olur, dedim.

-Yani benle iyi olmuyor mu?, dedi Edward.

- Sen bugün fazla mı alıngansın bana mı öyle geliyor?, dedim.

-Yarın dolunay var ya onun içindir. Merak etme, dedi.

- Sen dönüşecek misin?, diye sordu Max.

- Evet, dedim.

-Ama melezler sadece bir kere dönüşmesi yetmez mi?, diye sordu Max.

-Aynen abi. Edward'de melez o nasıl her zaman dönüşüyor?,  diye sordu Thomas.

-Çünkü ben karanlık kurt olduğum için genel olarak liderim onun için dönüşüyorum, diye açıklama yaptı Edward.

-Peki ya sen Luna?, diye sordu Drake.

-Bende karanlık kurdum. Ama ben aynı zamanda dünyadaki tüm kurtların alfasıyım. Ayrıca ben ne kadar insan öldürürsem o kadar kez dönüşürüm. Öldürdüğüm insan sayısına bakılırsa hayatım boyunca her dolunayda dönüşeceğim, dedim.

-Neyse bence bu kadar bilgi sizin için yeterlidir, dedi Edward. Kahvaltımızı yaptıktan sonra hepimiz bahçeye çıktık. Sonra eldivenlerimi çıkardıktan sonra ellerimi çimenlere koydum. Daha sonra tüm bahçedeki çimenler, çiçekler ve ağaçlar öldü.

-Hassiktir, diye tepki verdi Thomas.

-Ananı, dedi Drake.

-Ürkütücü öyle dimi?, dedim.

Melez KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin