Medya: Luna ve Thomas
Sabah kalktığımda banyoya gidip işlerimi hallettim. Üstümü giyindikten sonra aşağa inip kahvaltı hazırlamaya başladım. Sofrayı hazırladıktan sonra Thomas'ın odasına gidip onu uyandırmaya çalıştım. Ama maşallah görende kış uykusuna yattı sanırsın. Bende böyle olmayacağını düşünüp melez yüzünü çıkartıp kulağına doğru tuşladım. Saniyesinde uyanıp bana korku dolu gözlerle bakıyordu.
-Lan sabah sabah melez yüzüyle karşılaşmak ne demek? Kardeşim bir gün korkudan gideceğim yemin ediyorum, dedi.
-Sende kalksaydın o zaman. O kadar dürtüyorum sende tık yok. Neyse sen üstünü giyin gel. Kahvaltı hazır. Bende diğerlerini uyandırıyım, dediğimde bileğinden tuttu.
-Dur bekle Drake salağını beraber uyandıralım, dedi.
-Niye ki?, diye sordum.
-Gün intikam günü. Yıllardır beni nasıl uyandırdı bilmiyorsun. Şimdi onu uyandırma sırası bende, dedi.
-Benimde canım sıkılıyordu. İyi olabilir aslında, dedim. Sonra yanıma gelip yanağımdan öptü.
-Lan en sevdiğim kardeşim sensin, dedi. Bende uzatma hadi oradan bakışı atıp odadan çıktım. Birkaç dakika sonra da Thomas geldi.
-Peki ne yapacağız?, diye sordum heyecanla.
-Ben diyorum ki hiç kimseye haksızlık olmasın hepsini birden uyandıralım, dedi Thomas.
-Nasıl olacak?, diye sordum.
-Bizim evde hoparlörler var ama normallerden değil. Bunlardan bir tanesi çalıştırsan en az 10 km uzaklıktaki kişiler duyar. Bunları insanlar için söylüyorum, dedi.
-Oğlum farkında mısın bu evde iki tane melez ve üç tane kurt yaşıyor. Kulaklarımızın patlamısını mı istiyorsun?, diye sordum. Sonra elime tıkaca benzeyen birşey verdi.
-Bunlar ne?, diye sordum.
-Bunlar tıkaç ama normal tıkaç değiller büyülü tıkaçlar. Biz ikimiz zerre birşey duymayacağız, dedi.
-Allah aşkına senin hiç normal olan eşyan yok mu?, dedim.
-Kızım biz zaten normal değiliz ki eşyalarımız normal olsun, dedi.
-Yalnız bunu yaparsak ölürüz biliyorsun dimi?, diye sordum.
-Bende bunu bildiğim için plan hazırladım. Evin her yerine kameralar yerleştirdim. Ses cihazları da var. Müziği açar açmaz beraber kaçacağız, dedi.
-Peki biz ne yapacağız dışarıda?, dedim.
-Ben bugün kanka günü yapmak istiyorum. Yani bugün insan gibi davranalım istiyorum. Beraber kahvaltı ederiz sonra gezeriz dolaşırız ardından alışveriş yaparız, cafeye gideriz yani normal insanlar gibi bir gün geçireceğiz, dedi. Ona parlayan gözler ile baktım.
-Gerçekten yapar mıyız?, dedim.
-Tabi kızım ne sandın, dedi erkeksi bir tavırla.
-Biliyor musun Bir gün hep senin dediğin gibi yapmak istemişimdir. Tamam o zaman yapıyoruz, diyip yumruklarımızı tokuşturduk.
- Tamam ben hoparlörleri yerlerine koyayım sende arabayı kapının önüne koy, dedi Thomas. Bende garaja gidip arabayı kapının önüne koydum. Eve girip Thomas'ın yanına gittim. Sonra tıkaçları taktık.
- Ne dinletelim?, diye sordu Thomas.
-Bence Ajdar dinletelim, dedim.
-Eğer ölürsek en sevdiğim yengem olduğunu bil, dedi Thomas sahte üzgünlükle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kız
FantasyKapak tasarımı: @marsveryan O dünyanın en güçlü varlığı. O "TEK MELEZ". O melez kız Luna. Luna bir sebepten dolayı ailesinden ayrı yaşamaktadır. Kimsenin bilmediği bir geçmişi vardır. Birgün Vampir okuluna gitmeye başlar. Ama onu bekleyen dostluk, a...