Ceza

4.2K 177 60
                                    

Medya:Luna Night ve Edward Cullen

Sabah başımdan aşığa dökülen buz gibi suyla uyandım. Benim birlikte birisinden daha küfür sesi geldi. Yan tarafıma baktığımda Thomas'ın benimle aynı durumda olduğunu gördüm. Ama tuhaf olan sandalyeye bağlı olmamız. Birden kahkaha sesleri geldiğinde karşıya baktım. Drake, Max ve Edward bize gülerek bakıyordu.

- Ne yapıyorsunuz be?, diye bağırdım.

-Allahım bu durumlara düşecek insan mıydım?, dedi Thomas.

-Sen insan değilsin, dedi Drake. Ona sen ciddi misin bakışı attık.

-Bize dün yaptıklarınızın cezasını çekeceksiniz, dedi Edward.

-Sevgilim sen bana kıyacak mısın?, dedim sevimli görünmeye çalışarak. Sonra yanıma yaklaştı ben ipleri çözeceğini zannederken konuştu.

-Sen dün bana kıymadın mı?, dedi bende ona sinirle hırladım. Hırladığımda aklıma bir fikir geldi. Gerçekten biz salağız dedim kendi kendime. Hemen kurt yönümle Thomas'a seslendim.

-Thomas?

-Efendim Luna aşkım?

-Biz harbi salağız.

-Kızım ne diyorsun? Bunlar burada bize işgence edecek sen salağız diyorsun.

-Canım kankam bu ipler bizi tutar mı?

-Ben yine anlamadım.

-Yok vazgeçtim sen gerçekten süzme salaksın.

-Anlat o zaman.

-Biz melez ve kurtuz bu ipler biz tutar mı sence?

-Harbi lan.

-Tamam o zaman hadi gel kurtulalım şu iplerden.

Konuştuktan sonra ikimi aynı anda iplerimizi kopardık. İpleri kopartacağımızı beklemedikleri için sesli bir küfür ettiler.

-Lan siz salaksınız bizi bu ipler mi tutacak?, diye sordum.

-Oğlum ben onu unuttum. Biz de salak gibi onları bağladık, dedi Drake.

-Üzüntünüzü bölmek istemem ama okula geç kalıyoruz hem daha cezasını çekecekler var, dedim. Herkes bana anlamsız bakışlar atıyordu. Ama Edward anlamıştı.

-Kim ceza çekecek?, diye sordu Max.

-Hani benim beynimde sesler yankılanıyordu ya. İşte onları yapan Laura. Bu yaptığı cezasız kalmayacak her halde, dedim.

-Tamam siz üzerinizi değiştirin gelin, dedi Drake. Bizde yukarı çıkıp üzerimizi değiştirdik. Tam üzerimi giyiyordum ki kapı bir anda açıldı. Bende refleks olarak elimdeki t-shirt ile üstümü kapattım. Gelen Edward idi.

-Arkana dön öküz, dedim sinirle o da arkasına dönmeyip yanıma geldi.

-Utanmana gerek yok bebeğim. Önüm de giyinebilirsin, dedi.

-Lan oğlum çık dışarı, dedim.

-Sevgileye lan denmez, dedi.

-Çıkıyor musun yoksa ben mi çıkartayım?, dedim sinsice sırıtarak.

-Ben bu gülüşü gördükten sonra kendim çıkmayı tercih ederim, diyip tam çıkıyordu ki geri dönüp hızlıca dudağıma bir buse kondurdu.

-Ama öpücüğümü almadan olmaz, diyip odadan çıktı. Bende arkasından homurdandım. Üstümü giyindikten sonra hemen arabalara bindik. Az zamanımız olduğu için kahvaltı etmeden çıktık. Okulun bahçesine girdiğimizde Laura ile göz göze geldik ve aynı anda beynimde sesler yankılanmaya başladı.

Melez KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin