Aşık mısın ona?

4.6K 242 13
                                    

Bahçeden çıkıp sınıfa doğru ilerledim. Hemen Chris'in yanına gittim.

-Chris lütfen az önceki olay için kusura bakma, dedim.

-Önemli değil Luna. Ama galiba sevgilin biraz fazla kıskanç, dedi Chris.

-Hayır, biz Edward ile sevgili değiliz, dedim.

-Tüm okul sizi sevgili sanıyor, dedi.

-Nasıl?, dedim şaşkınlıkla.

-Evet, Laura siz gittikten sonra ikinizin çiftlik evinde beraber uyuduğunuzu söyledi, dedi. Laura dediği an melez yüzüm ortaya çıktı. Hemen Laura'nın yanına gittim. Hemen üstüne saldırdım. Yüzüne ardı ardına yumruklar atmaya başladım. Çete bile geldiğinde onlara yumruklar bil atmıştım.

-Bir daha bizim hakkımızda en ufacıcık şey duyarsam. Sana bu okulu dar ederim. Duydun mu beni Bizim hakkımızda bilip bilmeden yalan şeyler söylersen işte o zaman ölümlerden ölüm beğen, dedim. Hala onu yumruklamaya devam ediyordum. En sonunda Edward beni duvara fırlattı. Duvarda kocaman bir delik oluşmuştu. Ağzımdan hala tıslama sesleri geliyordu.

-O yüzünü düzelt, dedi Edward. Yüzümü istesem de düzeltemiyorum.

-Emir ver yapamıyorum, dedim.

-HEMEN O YÜZÜNÜ DÜZELT SANA EMREDİYORUM, dediği an yüzüm eski haline geri dönmüştü. Ama hala sakinleşememiştim. O aptal kıza baktığımda arkadaşları onu revire götürüyordu.

-Yine ne oldu?, dedi Edward.

-Sorun sen ile ben, dedim.

-Ben mi?, dedi şaşkınlıkla.

-Tüm okul bizi sevgili sanıyorlarmış. O gün her kim gördüyse ikimizi çiftlik evinde beraber uyuduğumuzu görmüş ve tüm okula yaymış. Artık kim ne yaptığımızı düşünmüşse. Sen anlamışsındır, dedim. Yüzüne baktığımda pişman olmuş bir hali vardı.

-Luna ben özür dilerim, dedi.

-Artık özür dileme. Hep özür diliyorsun ama sonuç değişmiyor. Belki diğerlerinin ne düşündüğü umurunda olmayabilir. Ama benim umurumda, dedim.

-Tabi ki benim de umurumda, dedi.

-O zaman bana artık normal bir arkadaş gibi davranırsan sevinirim, dedim. Ardından sırama oturdum. Bu sefer gerçekten sinirlenmiştim. Az sonra profesör geldi.

-Bugün proje dağılımı yapacağım, dedi. Sonra isimleri okumaya başladı.

Laura- Emma
Edward-Thomas
Drake-Max
Luna-Chris
Lisa-Tom
Lio-Eric
Sol- Tini

Edward, Chris'in ismini duyduğu an yumruklarını sıkmıştı. Galiba sinirlenmişti. Ama niye sinirlensin ki?

-Proje ödevinizin konusu kurt tarihi. En güzel projeyi yapana ödül var.

-Ödül ne profesör?, dedi Laura cırtlak sesiyle.

-Ödül akşam yemeği, dedi profesör. Aslında ödül  benim umurumda değil. Zil çaldığında Thomas'ın yanına gittim.

-Thomas Chris proje ödevi için bizim eve gelebilir mi?, diye sordum.

-Gelsin benim için sorun yok. Peki Edward gelebilir mi hanımefendi?, dedi.

-Tabi benim için sorun yok, deyip Chris'in yanına gittim

-Chris ödevi benim evimde yapsak olur mu?, dedim.

-Yok olmaz, dedi gülümseyerek.

-Ama Thomas ve Edward'de olacak, dedim.

-Neden?, dedi. Sanki biraz sinirlenmişti.

Melez KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin