Yıllar sonra karşılaşma

7.6K 362 57
                                    

Sabah içimde kötü bir his ile uyandım. Bilmiyorum ama bugün kötü bir şey olacakmış gibime geliyor. Aldırmayıp okul için hazırlandım bugün yine kurt tarafındaydım. Gitmeden dolaptan 2 torba kan alıp içtim. Bugün bir farklılık olarak siyah Honda motoruma bindim. Son hız kurt okuluna yol aldım. Okula drift  çekerek girdim. Kaskımı çıkardığımda Edward ve çetesi dibimdeydi.

- Ne bakıyorsunuz?, dedim.

- En sevdiğim kankam, canım ciğerim ne olursun şu bebeği kullanabilir miyim ?, dedi Thomas.

-Al istediğin kadar kullan, deyip anahtarı ona uzattım.

- Ya sen nasıl bir şeysin ya, deyip yanağından öpüp anahtarı aldı. Şaşkınca ona bakıyordum.

-Merak etme alışırsın, dedi Drake.

- Hadi içeri girelim o zaten az sonra gelir, dedi Edward. Bizde sınıfa doğru ilerledik.

- Luna senin soyadın ne?, dedi Max.

- Luna Night, dedim.

-Night mı ?, dedi şaşkınca.

- Evet bir şey mi oldu?, dedim. 

-Yok bir şey sadece tanıdık geldi, dedi. Çok şüpheci davranmıştı. Doğrusu pek inanmadım.

- Bak sakın bana yalan söyleme onları tanıyor musun?, dedim.

-Hayır çünkü Night ailesi melez ya ondan, dedi. 

- Tamam , deyip Edward ile sırama oturdum. Az sonra Thomas geldi sırasına oturdu. Ardından profesör, müdür ve rüyamda gördüğüm o 3 çocuk girdi. Onlara olan bakışlarımı çete fark etti.

- Luna iyi misin?, dedi Max.

- Ben bu çocukları rüyamda gördüm, dedim şaşkınlıkla.

-Nasıl?, dedi Edward.

-Yalnız bunlar sana benziyorlar, dedi Drake.

- Evet çocuklar bunlar yeni öğrenciler. Evet kendinizi tanıtın çocuklar, dedi Profesör Ana.

- Ben Sol Night.

- Ben Eric Night.

- Ben Lio Night.

İşte o zaman benim için zaman durdu. Şuan karşımda 16 yıldır girmediğim ikizim ve abilerim vardı.

- Melez kız bence melez yüzünü kontrol etsen iyi olur, dedi Edward. Ama ben kimseyi duymuyorum gözlerimi onlara sabitlemiş bakıyordum. Sonra profesör konuştu.

-Siz Luna Night ile kardeş misiniz?, dedi.

-Onu nereden tanıyorsunuz, dedi Lio abim. Bende yıllardır yapmam gereken şeyi şimdi yapacaktım. Ayağa kalkarak konuşmaya başladım.

-Buradayım Night, dedim duygusuz sesimle. Üçünün de gözleri beni buldu. Bana özlem ve hasretle bakıyorlardı.

-İ-i-ikizim, dedi Sol.

-Kusura bakmayın benim ikizim ve abilerim yıllar önce öldü benim için.

- Luna bak -

-Bunu bence burada konuşmayalım, dedi Edward ve bizi kendi evlerine ışınladı. Bay Black ve Bayan Lisa bize şaşkınca bakıyorlardı.

-Bunlar kim Luna?, diye merakla sordu Bay Black.

-Yıllar önce beni bırakan ikizim ve abilerim, dedim.

-NE!!!, dediler aynı anda.

- Luna bak biz seni bırakmak istemedik, dedi Eric abim.

-Asıl siz beni dinleyin. Ben neler yaşadım hiç kimse bilmiyor. Kimse beni anlayamaz. Daha 4 yaşındayken beni evden attınız. Güçlerini kontrol edemiyordum. Bu kız ne yapacak hiç düşünmediniz mi?, dedim. 

Melez KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin