Medya: Drake
Sabah erkenden kalkıp okul için hazırlandım. Buz dolabından 3 torba kan alıp içtim. Bugün peri tarafındaydım. Arabama binip peri okuluna gittim. Arabamı park edip okula giriş yapacaktım ama peri okulu kaplıydı. Orda ki görevlilere sormaya karar verdim.
-Pardon okul niye açık değil?, dedim.
-Dün okulda bir kavga çıktığı için içeride tadilat var. Müdür bey size kurt tarafına gitmenizi söyledi, dedi görevli.
-Pekala teşekkür ederim, dedim. Sonra kurt tarafına gidip sınıfa girdim.
- Luna senin peri tarafında olman gerekmiyor mu?, diye sordu profesör.
-Peri tarafında tadilat olduğu için beni buraya gönderdiler, dedim.
- Tamam o zaman yerine geç, dedi profesör. Bende Sol'un yanına gidip oturdum.
-Günaydın kardeşim, dedi Eric abim.
-Günaydın abi, dedim. Bana şuan çok tuhaf bakıyordu. Yanlış bir şey mi dedim acaba? Lio abime dönüp konuşmaya başladım.
-Abi ben yanlış bir şey mi dedim niye böyle bakıyor?, dedim. Ama o da aynı Eric abim gibi bakmaya başladı. Ne oldu ki birden acaba? Sonra Sol'a döndüm.
-Bana neden böyle bakıyor?, dedim.
-Kızım hâlâ anlamadım mı?, dedi.
-Yooooo, dedim.
-Onlara ilk defa abi dedin ondan böyleler, dedi. İlk birkaç saniye anlamadım. Ama sonra ne demek istediğini anladım. Gözlerimi büyüterek ona baktım.
-Ha sonunda jeton düştü galiba, dedi gülerek.
-Yanlışlıkla demişimdir, dedim. Sonra önüne dönüp dersi dinlemeye başladım.
- Luna buraya gelir misin?, dedi profesör. Bende yanına geldim.
-Şimdi biliyorsunuz ki melezler emir verebilir. Ama bazıları bunun alfa kurt oldukları için olduğunu söylüyor. Luna senden şimdi tüm kurt tarafını kapatmanı istiyorum, dedi.
-Emin misiniz profesör? Tüm sınıfı kışkırtmak istemeyiz, dedim.
-Merak etme vampir kokunu kapatırsan hiçbir sorun olmaz, dedi. Bende ilk olarak vampir kokunu kapattım. Sonra kurt yönümü kapattım. Ama kapattığım anda başım döndü.
-İyi misin Luna?, dedi profesör.
-İyiyim şuan kurt tarafım olmadığı için başım döndü, dedim.
- Tamam şimdi melezliğini kullanarak tüm sınıfa emir vermeni istiyorum. Mesela hepsine diz çöktür, dedi. Bende sınıfa odaklandım emir verirken gözlerim koyu kırmızıya dönüyor.
-DİZ ÇÖK, dediğim anda tüm sınıf öğretmen dahil herkes diz çöktü. Ama Edward karşı koymuştu çünkü o da bir melezdi. Ama fazla dayanamadı çünkü ondan güçlüyüm.
-KALKIN, dediğimde herkes ayağa kalktı.
- Tamam Luna kurt yönünü açabilirsin, dedi profesör. Bende dediğini yapıp kurt tarafımı etkinleştirdim. Sonrada sırama geçtim.
-Edward sende kurt tarafını kapatıp herkese emir verir misin?, dedi profesör. Edward'de sınıfın ortasına gelip konuşmaya başladı.
-DİZ ÇÖKÜN, dediğinde tüm sınıf diz çökmüştü. Ama ben diz çökmemiştim. Sadece başta hafif bir baş ağrısı oldu. Ama o hala bana emir vermeye çalışıyor. Ama bende tık yoktu. O da bunu anlamış olacak ki bana emir vermekten vazgeçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kız
FantasyKapak tasarımı: @marsveryan O dünyanın en güçlü varlığı. O "TEK MELEZ". O melez kız Luna. Luna bir sebepten dolayı ailesinden ayrı yaşamaktadır. Kimsenin bilmediği bir geçmişi vardır. Birgün Vampir okuluna gitmeye başlar. Ama onu bekleyen dostluk, a...