Sınav 1

3.3K 187 65
                                    

Medya: Edward Cullen ve Luna Night
Medya: Cry

- Yeni ordumuzun komutanı Luna Night, dediğinde yüzümde minik bile oynamamıştı. Zaten benim olacağımı tahmin etmiştim. Herkesin bakışları bu sefer bana dönmıştü.

- Luna buraya gelip bir konuşma yapmak istemez misin? Binlerce kişiye komutanlık yapacaksın, dedi müdür.

- Siz zaten gerekli açıklamayı yapmışsınız. Söylenecek birşey yok, dedim buz gibi sesimle.

- Pekala herkes şimdi sınıflara dağılabilirsiniz. Luna sen biraz daha kal. Konuşacaklarımız var, dediğinde Edward'e baktım.

- Birşey olursa çağırırsın, dedi.

- Tamam sevgilim, dedim bende. Herkes çıktıktan sonra müdür ve profesörlerle baş başa kalmıştık.

- Evet benimle ne hakkında konuşmak istiyorsunuz?, dedim.

- Öğrencilere küçük bir sınav yapmak istiyoruz.

******************

EDWARD'DEN

Sınıfa çıktığımızda hepimiz sıralara oturmuştuk. Açıkçası Luna'nın komutan olması pek hoşuma gitmemişti. Başına birşey gelmesinden çok korkuyorum. Onu olabildiğince tehlikelerden uzak tutmak istiyorum. Ben kendi içimde savaş verirken yanıma bugün bana çarpan kız geldi. Aklıma biran Luna'nın kıskanç hali gelince ister istemez güldüm. O hali çok tatlıydı. Okulda olmasak onu öperdim. Gerçi ben yine öperdim ama bu sefer o sinirlenirdi.

-Yine merhaba. Yanına oturabilir miyim? Buradan daha iyi duyuyorum da, dedi. Onun oturduğu yere bakınca o da bizim gibi en arkada arkadaşıyla oturuyordu.

-Buranın nesi farklı? Yine en arka, dedim. Zaten kızın niyetini anlamıştım. Düşüncelerini okudum. Benden hoşlanmıştı. Aslında yanımda oturmasında sakınca yoktu ama ben dünyadaki en kıskanç sevgiliye sahibim ve onu kızdırmak isteyeceğim son şey. Ama şimdi kıza ne diyeceğim? Tam cevap verecekken bu sabah gözüme takılan o gruptan biri konuştu.

- Hadi Edward gelsene. Bana sözün vardı. Beraber oturacaktık, dedi. Ona kaşlarımı çatarak baktım. Bana mı seslenmişti o? Sonra gözü ile o kızı işaret etmişti. Niyetini anlamıştım. Kız ile oturmak istemediğimi anlamıştı.

-Kusura bakma Defne. Edward bana söz vermişti, dedi adını bilmediğim çocuk.

- E artık sende buraya oturabilirsin. Zaten duyamadığın için burada oturmak istemiştin, dedim. Luna ve kendi çantamı alarak çocuğun yanına geçtim.

-Teşekkür ederim, dedim çocuğa.

-Rica ederim. Bu arada ben Baran, dedi elini uzatarak. Bende elini sıktım.

- Beni biliyorsun zaten adım Edward, dedim.

-Sen Defne'yi takma. O her zaman böyle. Tüm yakışıklı erkekleri avucunda tutmak ister, dedi.

- Özellikle sevgilisi olanları, diye ekledim.

-Aynen öyle. Sevgilin baya kıskaç galiba, dedi.

-Evet baya kıskanç, dedim.

-Gerçekten çok yakışıyorsunuz. Gözlerinizden belli, dediğinde gülümsedim.

-Sağol, dedim.

-Teneffüste bizimle takılmak ister misiniz, diye sorunca ne cevap vereceğimi bilemedim. Bana göre uyar ama Luna ne der bilemiyorum. O hemen başkalarına alışan birisi değil.

-Bana göre uyar ama Luna'ya sormam lazım. O aslında hemen kimseye güvenmez. Aslında ben ve diğer okulumuzdaki 3 arkadaşımız dışında kimseye güvenmez, dedim.

Melez KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin