Son birkaç dakikadır salonda ölüm sessizliği yaşanıyor. Herkes susmuş notu düşünüyorlardı. Ama ben zaten kim olduğunu bulmuştum. Ve konuşmaya başladım.
-Dark, dedim.
-Ne?, dedi Edward.
-Bu notu gönderen kişi Dark. Yani onun babası, dedim.
-Ama niye böyle bir şey yapsın ki, dedi Thomas.
-Niye olacak. Oğlunun ölümünden beni suçlu tutuyor, dedim.
-Luna o tam olarak nasıl öldü? Neden seni suçlu tutuyor?, dedi Tunç.
-Size daha önceden anlatmıştım. Köken ölüm meleği olduğum için gölgeler isyan çıkarmıştı. O zaman bazı müttefik toplayarak savaşmıştık. Ben başından beri savaşmak istemedim. Çünkü onların yetkisi bendeydi. Sonra gölgelerin klanı bana ölümcül bir kazık fırlatacaktı. Ama bu sadece beni sonsuza dek uyuturdu. Ama o benim önüme atladı. Ben ölen bir kişiyi kara büyü diretebilirdim. Ama onda işe yaramadı. Yapmadığım hiç bir kara büyü kalmadı. Ama hepsi geri tepti. Sonrasını biliyorsunuz, dedim.
-Ama bu adam birkaç yıl sonra gelmeyecek miydi?, dedi Drake.
-Evet haklısın kehanet öyle diyordu, dedim.
-Bir dakika bu ne kehaneti? Biri bana söyleyebilir mi?, dedi Tunç.
Yıllar önce yapılan bir hata
Yıllar önce gerçekleşen bir ölüm
Alınması gereken bir intikam
Savaş çok yakın
Çok ölüm olacak
Çok kan dökülecek
Kötülük veya iyilik
Karanlık veya aydınlık
Sadece biri kazanacak
Her şeyi sadece o düzeltebilir
Onun aşkı
Onun sevgisi
Onun kararlılığı
Onun nefreti
Evrene yeniden düzen getirecek
Zaman başladı
Dikkat et melez kız-Siz şimdi bunun o adamın mı oluşturduğunu mu söylüyorsunuz?, dedi Tunç.
- Evet, dedim.
-Siz deli misiniz? Bu yıllardır beklenen kehanet. O adamla alakası yok. Haftaya bugüne kadar ben tüm konseylerle konuşuyorum ve bir toplantı ayarlıyorum, dedi.
-Ne oluyor? Artık bir açıklama yap, dedim sinirle.
-Üzgünüm Luna ama bunu sana emin olmadan açıklayamam. Ben size haber veririm. Benim şimdi gitmem lazım. Durumun olarak şunu söyleyebilirim ilk iki aşamayı bitirmişsin. Ama şuan net olarak bir şey söyleyemem. Ama ben melez olduğun için sende daha farkı bir reaksiyonlar bekliyorum, deyip hemen gitti.
- Ben şuan bu olaylardan hiçbir şey anlamadım, dedim.
-Al benden de o kadar, dedi Edward. Ardından Bay Black konuşmaya başladı.
- Luna istersen buruda kal. Seni burada takip edebiliriz. Hem de etrafa zarar vermemiş olursun, dedi Bay Black.
-Bakın Bay Black teklifiniz için gerçekten çok teşekkür ederim ama ben burada kalamam. Kendimi rahatsız hissederim, dedim.
-Yenge benim ailem 5 aylığına bir tatile çıktı. Ev bomboş istersen sen bende kal. Diğerleri de gelir, dedi Thomas.
-Çok iyi fikir bu. Bak Luna kendin için en doğrusu bu, dedi Bay Black.
- Hadi be Luna. Ben o evde 5 ay sıkıntıdan patlarım lütfen yalvarırım, dedi. Artık yapacak bir şey yoktu. Mecburen kabul edecektim. Sonra Edward konuştu.
-Yok ya öyle olmaz. Kalsın işte benimle, dedi Edward. Niye böyle sinirlenmişti ki aniden?
-Merak etme kardeşim. Kıza bir şey yapmam. O benim yengem. Benden de kıskanma, dedi Thomas.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kız
FantasyKapak tasarımı: @marsveryan O dünyanın en güçlü varlığı. O "TEK MELEZ". O melez kız Luna. Luna bir sebepten dolayı ailesinden ayrı yaşamaktadır. Kimsenin bilmediği bir geçmişi vardır. Birgün Vampir okuluna gitmeye başlar. Ama onu bekleyen dostluk, a...