Sabah gözlerimi siyah tavan ile açtım. Aşağıdan yemek kokuları geliyordu. İçimden yok artık diye geçirip üstümü giyip aşağıya indim. Mutfağa baktığımda Thomas son derecede güzel bir kahvaltı hazırlamıştı.
-Rüyada mıyım şuan?, dedim.
-Aşk olsun Luna aşkım. Ben kahvaltı hazırlayamam mı?, dedi alınarak.
-Yok yani şaşırdım, dedim.
-Hep sen mi hazırlayacağın Bu sefer de ben hazırladım, dedi. Bende sandelyeye oturup omletin tadına bakmıştım.
-Gerçekten nefis olmuş, dedim.
-E tabi güzel olacak. Ben yaparım da güzel olmaz mı, dedi.
-Egonu yesinler, dedim. Kahvaltı ettikten sonra okula gittik. Sırama oturduğumda Edward suratıma bile bakmamıştı. Aslında ona biraz haksızlık ettiğimi düşündüm. Ama benimki de inat mı inat. Gururumu hiçe sayıp ondan asla özür dilemem. Az sonra profesör sınıfa geldi.
-Evet şimdi herkes proje ödevi arkadaşı ile beraber otursun, dediğinde bende sıramdan kalkıp Chris'in yanına oturdum. Kulağıma eğilerek fısıldadı.
-Umarım kazanırız. Senle akşam yemeğine çıkmak güzel olacak, dedi. Ben ise küçük bir tebessüm edip önüme döndüm. Ardından herkes teker teker projesini sunmuştu.
-Evet öncelikle herkse teşekkür ediyorum. En iyi proje ödevini yapan ise Luna ve Chris, dediğinde hiçbir tepki vermedim. Alt tarafı aptal bir akşam yemeği idi.
-Akşam 8'de seni alırım, dedi.
-Ben tek başıma gelirim almana gerek yok, deyip sırama doğru ilerledim. Edward bana bakmadan konuşmaya başladı.
-Tebrik ederim, dedi.
-Sağol, dedim.
-Akşam yemeğine gidecek misin?, diye sordu.
-Aptal bir yemek sadece. Yemeğimi yiyip geri geleceğim, dedim.
-İyi, dedi.
-Niye bana soğuk davranıyorsun?, dedim.
-İstediğin bu değil mi? Sana yakın davranmıyorum, dedi.
-Edward öyle demek istemediğimi biliyorsun. Ben senden iki normal arkadaş gibi davranmanı istedim. Bana soğuk davran demedim.
-Beni ilgilendirmiyorsun. Senin hayatından bana ne? Benim hiçbir şeyim değilsin, dedi. Söylediği şeyler çok ağır şeylerdi.
-Özür dilerim ben sadece boşver, deyip hemen yerimden kalkıp koşarak sınıftan çıktım. Arkamdan ismimi bağırmışlardı ama onları aldırmadım. Direkt kütüphaneye gittim. Orada gizli bir oda bulmuştum. Oraya gidip oturdum ve düşünmeye başladım.
EDWARD'DEN
Söylediklerimden çok pişman olmuştum. Bir anlık sinirle ona patladım.
-Abi kıza nasıl öyle şeyler söylersin. Kızın en önemli zamanında yanında olman gerekirken üzdün, dedi Thomas.
-Bu sefer Thomas haklı bence. Bu sözler biraz ağır oldu, dedi Drake.
-Bence git kızın gönlünü al, dedi Max. Bende ayağa kalkıp onu aramaya başladım. Ama Allah kahretsin ki hiçbir yerde yok. Yer yarıldı içine girdi sanki. Belki sınıfa tekrar gelir diye sınıfa gitmiştim. Sınıfa girdiğimde Luna sınıftaydı. Ama bizim sıramızda değildi. Eric'in yanında oturuyordu. Onla göz göze geldiğimizde umursamaz bir tavırla Eric ile olan konuşmasına devam etti. Bende sıra gidip oturup düşünmeye başladım. Eğer ona olan aşkımı anlatmazsam benden önce başkası davranacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kız
FantasyKapak tasarımı: @marsveryan O dünyanın en güçlü varlığı. O "TEK MELEZ". O melez kız Luna. Luna bir sebepten dolayı ailesinden ayrı yaşamaktadır. Kimsenin bilmediği bir geçmişi vardır. Birgün Vampir okuluna gitmeye başlar. Ama onu bekleyen dostluk, a...