Senden korksaydım şuan yanında olmazdım

5.5K 272 29
                                    

Öldürmemek için...

-Anlamadım?, dedi Edward. Artık açıklayacaktım her şeyi.

-Duydun işte öldürmemek için eldiven takıyorum, dedim.

-Luna sen ne saçmalıyorsun? Ben dediklerinden hiçbir şey anlamıyorum, dedi.

-Yarışma günü en büyük korkularımız ile yüzleşecektik. Hatırladın mı?, diye sordum.

-Evet, dedi.

-Peki benimkini sonradan izledin mi?, dedim.

-Şey evet, dedi pişmanlıkla.

-Peki orada abimi öldürdüğümü gördün. Ama neden öldü hiç düşündün mü? Bir dokunuşla nasıl ölebilir dedin mi ?, dedim.

-Hayır hiç düşünmedim, dedi.

-Biliyorsun melez olduğumuz için bazı özel güçlerimiz var, dedim.

-Evet biliyorum, dedi.

-Benim bir sürü özel gücüm var. Ama bir tanesi hariç diğer hepsini seviyorum. Ben abimi öldürücü gücüm ile öldürdüm, dedim.

-Öldürücü güç mü? Ama o güç dünyanın en tehlikeli gücü diye duydum.

-Hem hayır hem evet. Eğer kontrol edebiliyorsan çok bir tehlikelik bir durumu yok. Ama eğer kontrol edemiyorsan bu senin için büyük bir tehlike demek, dedim.

-Yani sen bu eldivenleri bu yüzden mi takıyorsun?

-Evet 20 yıldır bu eldivenleri takıyorum. Tek bir dokunuşumla her yeri yok edebilerim. Aynı zamanda koskoca orduları bile tek hareketimle öldürebilirim. Tehlikeyi birkaç dakika öncesinden hissediyorum. O gün eldivenlerim olmadan abime sarıldım. Ve öldü. O yüzden ben bir canavarım. Geri dönebilir miyiz lütfen?, dedim.

-Tama hadi gel çıkalım, dedi. Sonra sudan çıkıp kıyafetlerimizi giydik. Sonra ata binip eve gittik. Eve gittiğimizde ışıklar kapalıydı. Acaba bu saate kadar nerelerdeydiler acaba?

-Bizimkiler gelmemiş hala, dedim.

-Merak etme oyuna dalıp gitmişlerdir, dedi. Atı yerine koyup sonra yanıma geldi. İçeri geçtiğimizde Edward ışıkları yaktı. Masanın üzerinde bir not vardı. Alıp sesli bir şekilde okumaya başladım.

Sevgili kardeşcağızım eve geldiğimizde sizleri göremediğimiz için her beraber eve dönme kararı almış bulunmaktayız. Siz hemen gelmeyin daha bir gün izniniz bulunmakta. Doya doya öp- ay eğlenirsiniz. Yenge eğer bu şahıs seni üzerse hiç merak etme. Biz gelip onun kulağından bir güzel çekeriz. Üzmez seni.

Çok sevgilerle canı ciğeriniz Thomas...

İkimizde sanki insan vücutlu at görmüş gibi nota bakıyoruz. Ardından ilk ben konuşmaya başladım.

-Hayatımda gördüğüm en saçma not. Hayır bir insan gideceğini haber vermeyi neden bu kadar uzatır, dedim.

-Al benden de o kadar. Bu arada sende aynı hatayı yaptın. Biz insan değiliz. Onun için ondan her şey beklenir, dedi.

-O zaman bir gün boyunca yalnızız, dedim.

-O zaman yatalım. Saat epey geç oldu, dedi.

-Tamam sen odamı göster, dedim.

-Tamam beni takip et, dedi. Merdivenlerden çıkıp bir odanın önünde durdu.

-Bu oda, dedi.

-Tamam o zaman sana iyi geceler, dedim. Odaya girince o da benimle birlikte girdi.

Melez KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin