49

347 48 3
                                    

- Защо го направи? - попита Джехьон с болка в очите

- Съжалявам - каза по малкия,но си личеше ,че не бе искрен - но вече не е същото,съжалявам но се влюбих в друг

- Не разбирам - каза Джехьон и първата сълза от мъка се търкулна по бузата му - къде сгреших?

- Никъде,просто не мисля ,че наистина сме един за друг,твърде сме различни

- Но аз те обичам,мислех че и ти ме обичаш

- Не исках да става така,аз наистина много те харесвах,но вече всичко е в миналото,съжалявам Джехьон,но ще трябва да продължиш без мен

- Не мога да повярвам ,че правиш това

- Както казах съжалявам,но вече обичам друг. Трябва да продължиш без мен. - каза по малкия и се обърна с гръб към другия тръгвайки към висок брюнет.

Двамата се прегърнаха и целунаха и без да се обръщат назад си продължиха пътя, оставяйки Джехьон  зад гърба си.

Джехьон се събуди облян в пот. Сърцето му биеше бързо и главата го болеше. Най - лошото на този кошмар ,бе че бе истина. Бившия му го изостави за друг мъж просто ей така,без да му мигне окото,всякаш  никога не го е обичал .

Беше към три сутринта ,но Джехьон не можеше да спи повече. Стана от леглото и отиде да си вземе душ,за да се ободри. Облече си чифт черни боксерки и отново легна. Взе телефона си и започна да си преглежда инстаграма, понеже нямаше какво друго да прави. Попадна на снимка на Дойонг и Солар. Тя държеше четка и палитра със сенки ,а очите на Дойонг бяха розови а устните му блестяха ,заради гланца който явно момичето му бе сложила. Розовокосият се усмихна несъзнателно при вода на усмихнатия гримиран Дойонг. Беше толкова сладък. Джехьон хареса снимката ,а след това отвори профила на по малкия. Не му беше разглеждал профила ,затова му стана интересно какви снимки качва. Повечето бяха със Солар, имаше една с майка си от преди месец някъде. Имаше видеоклип заснет от Солар ,в който Дойонг пееше на караоке. Джехьон гледаше клипа известно време,просто не можеше да намери сили да го махне. Гласа на Дойонг бе така красив,така опияняващ. Можеше да го слуша с часове и нямаше да му омръзне. В един момент осъзна ,че става като сталкър с цялото това ровене из профила на по-малкия , затова спря. Беше станало четири и половина.

Ок съжалявам мислех ,че съм качила тази глава,но се оказа ,че не съм😅

След малко ще кача още една глава

Yes I'm Gay// DojaeWo Geschichten leben. Entdecke jetzt