Ретроспекция - 2 част

163 20 9
                                    

*пет месеца преди раздялата на Джехьон и Джънгу*

Джехьон придърпа възглавницата по-близо до себе си и се сгуши в нея. Тя обаче беше изключително топла и доста по твърда от обичайното. И моришеше различно,също и по допир беше доста по различна. Джехьон отвори очи и видя Джънгу ,който му се усмихваше. Първо се зарадва ,че първото което вижда е Джънгу,а след това се намръщи от рязката болка ,която сряза главата му. Може би не беше добра идея да пие предната вечер.

- Казах ти да не пиеш толкова,но ти не ме слуша - каза Джънгу вместо добро утро

- Добро утро и на теб - измрънка Джехьон и пак се сгуши в другия

- Обед е - отвърна Джънгу и го избута от себе си - трябва да станеш или ще лежиш цял ден

- Аз нямам против да си лежа цял ден с теб - усмихна се Джехьон

Джънгу се наведе и го целуна по бузата. Джехьон сложи ръка зад врата му и го придърпа за още една целувка. Спусна ръката си по тялото му и осъзна ,че другия не носеше нищо. Подсмихна се и понечи да си спусне ръцете още по надолу ,но Джънгу ги хвана преди да е успял.

- Не си го и помисляй,все още ме боли от снощи

- Само мъничко - нацупи се Джехьон

- Знам го аз твоето мъничко - отвърна Джънгу и стана от леглото

Огледа се и след като видя ризата на Джехьон се наведе да я вземе. С това си движение откри страхотна гледка за Джехьон ,който не пропусна шанса си да погледа.

- Наслади ли се на гледката ? - подсмихна се Джънгу,усетил погледа на другия

- Не беше достатъчно

- Съжалявам ,но за сега няма да получиш повече

•••

Джънгу облегна главата си върху гърдите на Джехьон и се загледа във филма. След известно време обаче осъзна че не му е интересен. Поглна към другия,който изглежда гледаше заинтересовано към екрана. Нацупи се и боцна гърдите на Джехьон с пръст,но той ме му обърна внимание. Отново го боцна ,но другия продължаваше да го игнорира.

- Джехьон - прошепна Джънгу близо до ухото му

- Да бебе? - отвърна Джехьон

- Скучно ми е - Джънгу се приближи към ухото на другия - искаш ли да правим нещо по интересно - прошепна той

Джехьон го погледна всякаш се чудеше дали другия си мисли за същото. След като получи леко кимване в знак на съгласие,обви ръката си около кръста на другия и го преобърна така ,че да остане под него. Наведе се и го целуна ,а другия му отвърна. Плъзна студените си ръцете  под тениската му ,карайки го да настръхне . Не след дълго тениската се оказа на земята,тази на Джехьон също, скоро всичките им дрехи бяха пръстнати по земята ,а единственото което ги покриваше беше една завивка...

Двамата заспаха сгушени след като приключиха със забавлението си. Заспаха спокойни и щастливи, изобщо неочаквайки нещата които щяха да последват...


Главите в момента са малко по къси,но обещавам че скоро ще станат по дълги. Ще дойде и малко драма, защото просто няма как без драма 😂
Надявам се да ви е харесала главата

Yes I'm Gay// DojaeOù les histoires vivent. Découvrez maintenant