Дойонг подпря глава на ръката си и въздъхна. Учеше в продължение на два часа,защото му предстоеше важно контролно,а не успяваше да схване по-трудните задачи. Майка му беше наистина изненадана от това колко усърдно учеше сина ѝ. Не ,че Дойонг беше лош ученик,просто не беше редовен в ученето. Солар не спираше да му праща съобщения въпреки ,че Дойонг и каза да спре,защото учи. Затова чернокосия се видя принуден да си изключи телефона. Стана доста късно и на Дойонг му се приспа,но все пак продължи да се опитва да реши една задача. Прелистваше учебника,после тетрадката,но всеки път бъркаше нещо и не му излизаше правилния отговор. Дойонг се притесни защото учителят му изрично беше казал,че ще има такава задача и понеже е по-сложна ще дава повече точки. Не му остана друг избор и отиде да попита родителите си. Баща му отдавна си беше легнал,но майка му все още гледаше телевизия в хола.
- Мамо?
- Да миличък?
- Може ли да ми помогнеш с една задача?
- Да разбира се
Дойонг показа задачата на майка си. Тя я огледа,погледна и примера,но нищо не можа да разбере.
- Съжалявам,не мога да ти помогна - каза жената и му върна тетрадката - питай баща си
- Ама той спи
- Събуди го
- Предпочитам да не го правя,едва ли ще е очарован ако го събудя
Дойонг се върна в стаята си и остави учебниците на бюрото си. Замисли се кого може да попита за помощ. Солар сигурно също не я беше решила,а освен нея нямаше други приятели в училище. Не можеше да пита и учителя си тъй като беше късно. Може би Тейонг щеше да му помогне.
Дойонг:
Здравей Тейонг,може ли да те питам нещоТейонг:
Здравей и на теб и разбира се,че можеДойонг:
Ами подготвям се за тест по математика и не мога да реша една задача. Случайно да си добър по математикаТейонг:
Боя се ,че не мога да ти помогна. Не струвам по математика,едва минах с тройкаДойонг:
Оу..ами благодаря все пакТейонг:
Няма проблемАми сега? Кого трябваше да пита? Дали отново да не се опита да я реши сам? Наистина му трябваха тези точки,трябваше да си поправи оценките,затова му трябва висок резултат на теста
VOCÊ ESTÁ LENDO
Yes I'm Gay// Dojae
FanficДойонг е приет в компанията на Джехьон. Джехьон вижда нещо специално в Дойонг. Дойонг е гей. Джехьон също..