*10 дни по-късно*
- Джониии пусни ме де - измрънка Тен
- Няма! Не сме се виждали от няколко дни липстваше ми- отвърна Джони и затегна захвата си около кръста на по-малкия
- Нали говорихме по телефона
- Не е достатъчно
- Ще ме задушиш!- каза Тен и започна да удря леко ръцете на гаджето си
- Аз не ти ли липствах Тени?- попита жално по-високия
Тайландеца спря да се бори и погледна назад ,за да срещне погледа на другия. Постави кратка целувка на устните му и се усмихна.
- Естествено , че ми липстваше идиот такъв
- Може ли поне веднъж да не ме убиждаш?- намръщи се Джони
- Развали момента - отвърна Тен и го цапардоса по главата
- Съжалявам, моля те не ме бий
- Ще ти простя ,но само ако ме пуснеш
- Оф добре де- нацупи се Джони и го пусна,а Тен се обърна с лице към него
- Толкова си голям ,а се държиш като бебе
- Какво да направя като си нисък?
- Не съм нисък- намръщи се Тен- с нормална височина съм
- Щом казваш - засмя се Джони
- Проблеми с височината ми ли имаш?- скръсти ръце по-малкия
- Не ,даже мисля ,че е сладко
Тен не отвърна нищо,само сведе глава в опит да скрие изчервеното си лице. Джони се усмихна на сладостта на другия и отново обви ръце около кръста му, придърпвайки го плътно към тялото си. Тайландеца продължаваше да отбягва погледа му ,затова Джони хвана брадичката му с два пръста ,карайки го да го погледне. Целуна челото му,после носа, бузите и накрая сля устните им. Тен веднага му отвърна и постави ръцете си на гърдите му. Джони облиза устната му и след като другия разтвори устни , Джони вкара езика си в устата му. Двамата започнаха борба за надмощие,която по-големия спечели. Прекъснаха целувката,но останаха все така близо един до друг,само на сантиметри от устните на другия.
- Тени...искаш ли да продълж-
- Да - отвърна Тен и отново го целуна
Джони се стъписа за момент ,но се опомни и му отвърна. Тен хвана яката на ризата му и го задърпа към спалнята си. Двамата влязоха и Джони затвори вратата с крак. Тайландеца разкопчаваше ризата му,докато вървяха към леглото. Скоро опря ръба на леглото и падна на зад. Джони махна ризата си и се надвеси над другия. Отново го целуна и пъхна ръцете си под блузата му. Това накара Тен да измънка през целувката. Джони се заигра със зърното му и се отдели от целувката. Започна да поставя кратки целувки по челюста и врата му. Повдигна блузата му и я съблече. Започна да хапе и засмуква кожата по врата му. Премина към раменете,докато с наслада слушаше пъшканията на другия. Бавно слезе към гърдите му като отново се заигра със зърната му. Плъзна едната си ръка към члена на тайландеца и го разтърка през дънките.
ESTÁS LEYENDO
Yes I'm Gay// Dojae
FanficДойонг е приет в компанията на Джехьон. Джехьон вижда нещо специално в Дойонг. Дойонг е гей. Джехьон също..