11

794 85 27
                                    

- Не мога да повярвам,че не обичаш кафе.- каза Солар

- Не,че не обичам,просто предпочитам горещ шоколад.- отвърна Дойонг

- Ядеш твърде много сладко.

- Ама то е вкусно

- Как може да се тъпчеш със сладко и да не пълнееш.

- Не знам.

- Уу виж кой идва - каза Йонг Сън и посочи към розовокосият мъж ,който вървеше устремено към тях. Отново носеше костюм,а погледа му направо пронизваше.

Той се блъсна в рамото на Дойонг,а чернокосия изля горещия си шоколад върху бялата си тениска. Издаде лек стон на болка от горещината.

- Съжалявам - каза Джехьон и свали сакото си,а след това загърна Дойонг,чието тяло се виждаше през вече прозиращата тениска- Отиди в кабинета ми след малко ще дойда и ще ти дам дрехи да се преоблечеш.

Без повече излишни приказки розовокосия мъж се отправи към изхода на сградата,а двамата приятели останаха загдледани в гърба му.

•••

- Съжалявам,че се забавих,но...изникна малък проблем.

-Няма нищо и няма нужда да ми даваш дрехи ,просто ще си облека якето и..

- Не говори глупости,аз съм виновен така,че това е най-малкото което мога да направя. Пък и така може да настинеш все пак навън е студено.

Дойонг не каза нищо повече,а само пое дрехите от Джехьон. Отправи се към вратата ,но Джехьон го спря.

- Къде отиваш?

- Да се преоблека?

- Преоблечи се тук.- Каза Джехьон и бузите на Дойонг придобиха розов отенък.

- Ама..

- Спокойно ще пусна щорите и нищо няма да се вижда.- Каза Джехьон и взе едно дистанционно седящо на бюрото му. Натисна две копчета и стъклените стени бяха покрити от жълтеникаво-оранжеви щори.

- Но,вие сте тук..

- И какво от това?

- Ами.. срам ме е..

- Няма от какво- каза Джехьон и отиде до Дойонг. Хвана краищата на тениската му и я надигна, а след това и изхлузи през ръцете и главата му. Чернокосия остана гол до кръста и можеше да се закълне,че лицето му е червено като домат.- Красив си.-Прошепна по големия до ухото му.

Дойонг настръхна и буца заседна в гърлото му.Какво значеше това? Нима Джехьон го намираше за привлекателен? Нима Джехьон беше гей?

Потънал в мисли Дойонг дори не осъзна,че Розовокосия го беше облякъл. Джехьон се отдалечи от Дойонг и най-безсрамно го огледа от горе до долу. Определено беше изключително очарователен в ризата му,която на Дойонг седеше като чувал.

Ще се постарая да кача няколко ъпдейта през уикенда

Нищо не обещавам ,обаче имам идие

Yes I'm Gay// DojaeWhere stories live. Discover now