58

341 51 2
                                    

Дойонг се огледа още веднъж в огледалото,позаглади си ризата ,взе телефона си от леглото и тръгна към входната вратата. Имаше още няколко минути докато Джехьон дойде да го вземе,но предпочете да го чака навън,вместо вътре. Щом отвори вратата студения въздух го лъхна и той потрепери леко. Потърка ръцете си една в друга и ги сложи в джобовете на якето си. Докато чакаше снежинки падаха в косата му ,контрастирайки на черния ѝ цвят. Пътеката пред дома му изглеждаше неотъпкана,благодарение на току що навалелия сняг. Дойонг започна да крачи на пред назад,оставяйки отпечатъци по снега. Стараеше се да върви в права линия ,а снега хрупаше под тежестта му. След около минута Джехьон спря пред дома на Дойонг. Видя Дойонг ,който беше толкова съсредоточен в снега ,че дори не забеляза пристигането му. Излезе от колата и отиде до по-малкия,който за малко не се блъсна в него. Дойонг вдигна поглед и срещна погледа на Джехьон. Изведнъж топло чувство го обля и на него спря да му бъде студено.

- Защо не ме изчака вътре? Тук е студено и виж цялата ти коса е пълна със снежинки,станала е направо бяла - каза Джехьон ,приближи се до другия и започна да изтърсва снежинките от косата му.

- Не ми се седеше вътре - отвърна Дойонг и наведе глава ,за да може по-големия да махне всички снежинки от косата му - хей развалил си ми линията

Джехьон погледна надолу и видя линията която Дойонг бе направил,след това погледна назад и видя своите стъпки които минаваха през нея.

- Съжалявам - каза Джехьон,едва сдържайки смеха си.

" Толкова е очарователен" помисли си Джехьон

- От мен да мине прощавам ти - каза Дойонг и се усмихна

- Хайде да тръгваме преди да си станал на ледена шушулка

- Къде отиваме? - попита Дойонг когато излязоха от квартала му

- Тайна - отвърна Джехьон

- Хубаво - Дойонг се облегна на седалката и се загледа през прозореца

•••

- А не,аз тук не влизам - каза Дойонг щом видя ресторанта в който Джехьон искаше да го заведе

- Ама защо? - учуди се Джехьон. Беше избрал любимия си ресторант,мислеше че и на Дойонг ще му хареса

- Всичките ми спестявания няма да стигнат за вечеря тук

- Аз плащам - заяви Джехьон ,мислейки че това ще убеди Дойонг да влязат

Yes I'm Gay// DojaeWhere stories live. Discover now